Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Just Ideal Fresh with L'oreal!

Hi Fairies....

Αγαπώ τα καλά καθαριστικά προσώπου και ομολογώ ότι όταν βρίσκω ένα αξιόλογο θέλω να το μοιράζομαι μαζί σας, γιατί ένα καθαρό σε βάθος πρόσωπο, απαλλαγμένο από μακιγιάζ είναι η μισή μας ομορφιά! 
Είχα την χαρά να λάβω από την L'oreal δύο προϊόντα καθαρισμού και αφαίρεσης μακιγιάζ! 


Το Ideal Fresh είναι ένας καθαριστικός αφρός για βαθύ καθαρισμό και τον λάτρεψα από την πρώτη κιόλας χρήση! Καθαρίζει αμέσως, με μία κίνηση και πανεύκολα το πρόσωπο μου! Αφαιρεί αντηλιακά, μακιγιάζ και απλή μάσκαρα με μία μόνο κίνηση!

Δεν αφήνει το πρόσωπο μου καθόλου ξηρό, και δεν "τραβάει". Νομίζω ότι είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά προιόντα ντε-μακιγιάζ που έχω χρησιμοποιήσει!! 

Καθαρίζει τους πόρους σε βάθος και είναι ιδανικός και για πρωινή χρήση (αν και εγώ για πρωινό πλύσιμο επιλέγω φυτικά σαπούνια με διάφορες ιδιότητες), αφήνει την επιδερμίδα φρέσκια και κρυστάλλινα καθαρή! Δεν περιέχει σαπούνι, ούτε και οινόπνευμα!
Το δεύτερο προϊόν που με ενθουσίασε ήταν το διφασικό ντεμακιγιάζ ματιών, το οποίο είναι ιδανικό για αδιάβροχο και μεγάλης διάρκειας μακιγιάζ!

 Το συγκεκριμένο ήρθε πάνω στην ώρα, πριν μερικές μέρες που φορούσα την αγαπημένη μου μπλέ αδιάβροχη mascara της Erre Due, μου ήταν πολύ δύσκολο να την αφαιρέσω απαλά χωρίς να τραυματίσω τα βλέφαρα μου και είχα απογοητευτεί κάπως! 

Μόλις έφτασε το Απαλό Ντεμακιγιάζ ματιών και χειλιών της L'oreal στα χέρια μου, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να απλώσω πολλές στρώσεις από την αγαπημένη μου αδιάβροχη Mascara και στο τέλος της ημέρας προσπάθησα να την αφαιρέσω! Oops! Αφαιρέθηκε άνετα και σχεδόν μαγικά από τα μάτια μου, χωρίς να θυσιάσω ούτε μία βλεφαρίδα!
Εξαιρετικά προϊόντα καθαρισμού από την L'oreal Paris που έβαλα στην καθημερινότητα μου! Και ακόμα ένα λατρεμένο Imisi Bracelet, που τα συνόδευε!

Πώς σας φάνηκαν τα καθαριστικά της L'oreal, Fairy Girls? Εσάς ποιό είναι το αγαπημένο σας καθαριστικό προσώπου και ματιών?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!
*PR Samples

22 σχόλια:

  1. Εχω δοκιμάσει το αφρό και απλά το λατρεύω !!! φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. L'oreal facial foam rocks you did a great honest review< I use Garnier but this one is my second favorite you the first person to talk about it how cool. Have an awesome day.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έχω το ντεμακιγιάζ των ματιών αλλά το απλό όχι το διφασικό και κάνει εξίσου καλή δουλειά!
    απο την σειρά με τον αφρό καθαρισμού έχω δοκιμάσει το ντεμακιγιάζ προσώπου δεν έμεινα και πολύ ευχαριστημένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το απλό το gel εννοείς? Το gel εμένα με τσούζει στα μάτια δεν μπόρεσα ν ατο χρησιμοποιήσω!!

      Διαγραφή
  4. το εχω χρησιμοποιήσει και γω το διφασικο ντεμακιγιαζ και ειναι πραγματικα εξαιρετικο!
    δεν τσουζει καθόλου!
    fb:Flora Ger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν εχω δοκιμασει καποιο απο τα δυο αλλα εχω ακουσει τα καλυτερα!Θα τα δοκιμασω στο αμμεσο μελλον παντως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω δοκιμάσει μόνο το διφασικό νεράκι και είναι το Αγαπημένο μου!!! Έχω τελειώσει άπειρες συσκευασίες απο αυτό!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειο review!!!Θέλω πολύ να τα δοκιμάσω και τα δυο!!!!Μου αρέσουν πολύ τα προϊόντα ντεμακιγιάζ της L'oreal!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το διφασικό είναι τέλειο!!κι εγώ το λάτρεψα.το άλλο δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη. φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τα δύο, αλλά ειδικά το πρώτο με ενθουσίασε! Μου αρέσουν τα προϊόντα που αφαιρούν εντελώς το μακιγιάζ, γιατί κάποιες φορές δεν έχω χρόνο να χρησιμοποιώ δύο διαφορετικές φόρμουλες! Φιλιά, Μαίρη μου!! Πολύ όμορφη η παρουσίασή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το ντεμακιγιαζ ειναι ολα τα λεφτα.! ανωτερο απο της bioderma (για μενα).βγαζει την αδιαβροχη μασκαρα τελεια χωρις κοπο! χαλαλι τα λεφτα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. I love L'Oreal products but I have not tried this yet. Thanks for sharing your review.
    Beautetude

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. vow.. this is truly a nice product.. I love Loreal.. great review xoxo
    http://natashabhatt.blogspot.in

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τον αφρό τον έχω δει γενικά και ακούγεται σαν ένα ενδιαφέρον προϊόν που θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω...το διφασικό ματιώ το είχα παλιότερα και είναι όντως ένα πολύ καλό καθαριστικό για την ευαίσθητη περιοχή κάτω από τα μάτια!!!πολλά φιλάκια Μαίρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχω δοκιμάσει τον αφρό και έμεινα ευχαριστημένη!
    fb: Σεβαστούλα Ντάκουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εχω δοκιμασει το αντιστοιχο τζελ καθαρισμου γιατι δε μου αρεσουν οι αφροι και εμεινα πολυ ικανοποιημενη...το ντεμακιγιαζ δεν το εχω δοκιμασει ακομα αλλα με τοσες προσφορες που βγαζουν δεν θα αργησω να το παρω και αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ola akougountai poli orea!!! Mou aresei to foaming cleanser kai tha dw apo pou mboro na to parw edo! :)

    Filakia!!

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου φάινεται θα δοκιμάσω κι εγώ τον καθαριστικό αφρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ο καθαριστικος αφρος ειναι απλα φοβερος! ειμαι απολυτα ικανοποιημενη!
    fb: Xara Rabiadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...