Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Gardenia sweeties addiction....

Hello Fairies...

Την προηγούμενη εβδομάδα έφτασε στα χέρια μου ένα διαφορετικό body milk, που δεν είχα ξανά ακούσει! Το όνομα του είναι Sweeties και μυρίζει γαρδένια! 

Παρόλο που το δοκιμάζω εδώ και 4-5 μέρες, ήθελα να το μοιραστώ άμεσα μαζί σου και υπάρχει λόγος γι' αυτό! Το Gardenia Sweeties έρχεται σε συσκευασία των 250ml με αντλία και εκ πρώτης όψεως μπορεί να μην δεις τίποτα διαφορετικό σε αυτό! "Ακόμη ένα body lotion" θα σκέφτεις, το ίδιο σκέφτηκα και εγώ... 

Με την πρώτη εφαρμογή το ερωτεύτηκα! Στην κυριολεξία! Το άρωμα του είναι μαγικό, μεθυστικό θα έλεγα, σαν το άρωμα του Monoi Tiare αλλά πιο έντονο!
Το διαφορετικό αυτού του γαλακτώματος είναι ότι η μυρωδιά της γαρδένιας έμεινε πάρα πολλές ώρες στο σώμα μου! Το πρώτο βράδυ που το χρησιμοποίησα μετά το μπάνιο  υπήρχε αισθητή η μυρωδιά της γαρδένιας γύρω μου, την αγαπώ την μυρωδιά της γαρδένιας ! Περιέχει Aloe Vera και βιταμίνη Ε, είναι πολύ ενυδατικό, και χωρίς Parabens, αλλά η μυρωδιά του είναι αυτή που κάνει την διαφορά! Πιάνω τον εαυτό  μου κάθε φορά που το βλέπω να μπαίνω στον πειρασμό να το απλώνω στο σώμα μου και να το μυρίζω! 
Το καλύτερο? Ούτε άρωμα δεν θα χρειαστείς μετά την εφαρμογή του! Ο λόγος που βιαζόμουν να το μοιραστώ μαζί σου είναι ότι τα Sweeties είναι διαθέσιμα αυτή την περιόδο σε προσφορά και κοστίζουν μόνο 4,90€, το βρίσκεις διαθέσιμο στο Femme-Fatale.gr εδώ, σε αρώματα βανίλια, ρόδι και γαρδένια! Μη διστάσεις να το δοκιμάσεις.... Παρέλειψα να σου πω Fairy Girl ότι τα Sweeties είναι 100% ελληνικά, παρασκευάζονται και συσκευάζονται στην Ελλάδα!

Περιμένω με αγωνία να συμπηρωθεί η σειρά των Sweeties στο femme-fatale με body butters και body scrubs!

Πώς σου φάνηκαν τα Sweeties Fairy Girl? Αγαπάς και εσύ το άρωμα της γαρδένιας όπως και εγώ??

Many gardenian kisses from Fairy {oo} Mary!
*PR Sample

16 σχόλια:

  1. Sounds like an interesting product. I've never heard of the brand before. Thanks for sharing :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και μόνο που κρατάει το άρωμα του θα πάρω να το δοκιμάσω! μου αρέσουν πολύ οι κρέμες που έχουν έντονο άρωμα που διαρκεί θα πάρω την βανίλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι ότι θα μυρίζει εξίσου έντονα καιη βανίλια, αλλά σαν τη γαρδένια.... Είναι τόσο λουλουδάτη και ανατολίτικη η μυρωδιά της! Αν την δοκιμάσει περιμένω εντυπώσεις!
      xoxoxo

      Διαγραφή
  3. Mono apo to onoma katalavenw poso dealistiko kai teleia tha murisei!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο δελεαστικό όσο οι τσάντες που μας δείχνεις καθημερινά!!! Τόσο! Αλλά ναι μυρίζει τέλεια!

      Διαγραφή
  4. Έχω το Daisy που σαν άρωμα έχει και νότες απο γαρδένια, λες να συνδυάζεται ωραία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ το έχω μυρίσει! Θα ταιριάξουν πολύ καλά μαζί, αν και ισως δεν το χρειαστείς! Το άρωμα της κρέμας μυριζει ομορφα, έντονα και κρατάει!

      Διαγραφή
  5. Oooo to Gardenia mou aresei polli, einai ena apo ta pio orea mirodies….akougetai telio!!! :)

    Filakia Polla!

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εισαι και εσύ λάτρης της γαρδένιας θα το αγαπήσεις!

      Διαγραφή
    2. Ουάου άρωμα γαρδένιας;Και πραγματικά απίστευτη τιμή!

      Διαγραφή
  6. αν μυρίζει monoi αξίζει την δοκιμή!!!!πολύ ωραίο post φίλη Μαίρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πρεπει να ειναι υπεροχο η γαρδενια ειναι το αγαπημενο μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λατρεύω το άρωμα της γαρδένιας, οπότε θα το τσεκάρω με την πρώτη ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ακούγεται πολύ καλό και κυριως μυρωδάτο!!!! μου αρέσει πολύ το άρωμα της γαρδένιας και μένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...