Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Giveaway with All About Eve and Monoi Tiki!

Hi Fairies....

Το καλοκαίρι τελείωσε (?) τυπικά τουλάχιστον και βαδίζουμε προς το φθινόπωρο! Αν και εσύ αρνείσαι να μπεις στην διαδικασία να αφήσεις το καλοκαίρι πίσω σου, όπως και εγώ, διάβασε παρακάτω όπου σου δίνω την λύση!


Για τα εξωτικά αρώματα και τα ευεργετικά οφέλη του Monoi Tiki tahiti σου έχω μιλήσει άπειρες φορές! Το Monoi Tiki Tahiti Oil (tiare-pitate-vanilla-coco) θα σε βοηθήσει να παραμείνεις ενυδατωμένη, αρωματισμένη και σε Summer Mood!  Θα λατρέψεις την χρήση του στο σώμα (σε υγρό δέρμα), αλλά θα δώσει στα μαλλιά σου ακριβώς αυτό που ζητάνε μετά τον ήλιο και την θάλασσα! Υγρασία, αναδόμηση, προστασία! Εφάρμοσε το σαν μάσκα, μία ώρα πριν το λούσιμο και τα μαλλιά σου θα σε ευγνωμονούν! Checkαρε το στο All About Eve εδώ!

Και μετά την μάσκα, με τι θα λούσεις τα μαλλάκια σου? Μα φυσικά με το Tiki Tahiti Shampoo στην αντίστοιχη μυρωδιά που αγαπάς! Tiare, Pitate (γιασεμί), Coco και Vanilla!  
"Η Tiki έχει περισυλέξει για αυτό το απαλό σαμπουάν συστατικά ουδέτερα για το τριχωτό του κεφαλιού. Με 0.5% από Monoï de Tahiti, ενυδατώνει και αναδομεί τα κατεστραμμένα μαλλιά". 

Και τα αρωματίζει για πολλές πολλές ώρες! Εγώ δοκίμασα το κλασσικό Tiare που ξέρεις πόσο λατρεύω την μυρωδιά του (read more about here), και αυτή την φορά επέλεξα να μυρίζω καρύδα με το Tiki Tahiti Coco Shampoo! Ω, δε φαντάζεσαι την γλύκα της εξωτικής καρύδας στα μαλλιά σου! Αυτό το σαμπουάν ενυδατώνει άψογα τα μαλλιά μου, τα αναζωογονεί και τα προστατεύει από τις φθορές!! Το λατρεύω! Είναι διαθέσιμο σε όλα τα εξωτικά αρώματα του Monoi Oil στο αγαπημένο All About Eve εδώ

Αν το συνδυάσεις και με το αντίστοιχό eau de toilette είμαι σίγουρη ότι το μυαλό σου θα είναι συνέχεια σε εξωτικά μέρη και δεν καταλάβεις για πότε θα περάσει ο χειμώνας!
Διάβασε εδώ για το  Eau de Toilette Vanilla να το ξαναθυμηθείς!
Μήπως θέλεις να δοκιμάσεις και εσύ αυτή την εξωτική εμπειρία Tiki Tahiti, Fairy Girl?
ΤΑ ΔΩΡΑ!
To Fairy Make up Tales και το All about Eve προσφερούν δύο δώρα σε δύο τυχερά Fairy Girls! Η πρώτη τυχερή θα κερδίσει ένα Monoi Tiki Tahiti Vanilla Shampoo και η δεύτερη τυχερή θα κάνει δικό της ένα Tiki Tahiti Monoi Oil VanillaΤο Giveaway είναι ανοιχτό για Ελλάδα και Κύπρο και λήγει στις 27-9-2014 και ώρα 23.59!
 ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ!
Υποχρεωτικά - Necessarily:
1. Να είστε μέλη στο blog μου μέσω του GFC (Google Friend Connect), και αν δεν είστε μπορείτε εύκολα να γίνετε πατώντας δεξιά στην σελίδα το γαλάζιο πλαίσιο  "Γίνετε μέλη αυτού του ιστοτόπου" .Be
member of  Fairy Make up Tales via GFC (Google Friend Connect).       
2. Like All About Eve on Facebook from here 
3. Εγγραφείτε στα Newsletter του Fairy Make up Tales, από την φόρμα εγγραφής "Subscribe to Newsletters"στην δεξιά πλευρά του blog.  
4. Nα αφήσετε το email σας στην φόρμα του Rafflecopter, ώστε να επικοινωνήσω μαζί σας, σε περίπτωση που κερδίσετε! Leave your e-mail on the Refflecopter form, so I can contact you in case you win!     
5. Like Fairy Make up Tales οn Facebook here.  
Προαιρετικά - Optional: 
Αφού ολοκληρώσετε τα 5 υποχρεωτικά βήματα μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον συμμετοχές, για περισσότερες πιθανότητες να είσαι εσύ η νικήτρια, κάνοντας τα εξής: For extra entries (increasing your odds to win) you can do the following:  

6. Follow Fairy Make up Tales via Google+  from here. 
7. Να ακολουθήσετε το Fairy Make up Tales via Bloglovin από εδώ. Follow Fairy Make up Tales via Bloglovin  from here.       
8. Αφήστε ένα σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση, λέγοντας μου αν έχετε δοκιμάσει κάτι από Monoi Tiki Tahiti και ποιές ήταν οι εντυπώσεις σας!
9. Nα κοινοποιήσετε αυτό το Giveaway στο Facebook κάνοντας Share την φωτογραφία της ανάρτησης από εδώ  (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές).
10. Κοινοποιήστε τον διαγωνισμό στο Google+ από εδώ! (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)!  


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
a Rafflecopter giveaway


Με το πέρας της κλήρωσης οι τυχερές θα ενημερωθούν με e-mail και θα πρέπει να μου στείλουν τα στοιχεία τους εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσουν το δώρο τους. Τα δώρα θα αποσταλούν από το All about Eve και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τους. Σε περίπτωση που με το πέρας του διαγωνισμού κάποια μέλη κάνουν UNLIKE ή UNFOLLOW στο Fairy Make Up Tales θα αποκλειστούν από μελλοντικούς διαγωνισμούς! 

Links:
Many monoi scented kisses from Fairy {oo} Mary!

69 σχόλια:

  1. δεν εχω δοκιμασει αλλα θα ήθελα πολύ!
    fb:Flora Ger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρευω το λαδι καρυδας!!!Τα συγκεκριμενα προιοντα θελω πολυ να τα δοκιμασω εχω διαβασει πολυ καλες κριτικες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από την εταιρεία αυτή, αλλά έχω χρησιμοποιήσει κάποιο παρεμφερές προϊόν, που πήζει το χειμώνα. Σε ευχαριστούμε πολύ για το giveaway! Kαλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν εχω δοκιμασει!Ευκαιρια θα ειναι!Μακαριιιι!!!fb:Anastasia Tripsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι, αλλά θα το ήθελα πάρα πολύ, καθώς αυτό το άρωμα το βρίσκω μεθυστικό! Σε συνδυασμό με τη βανίλια θα απογειώνεται ακόμη περισσότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν τα έχω δοκιμάσω ακόμη δυστυχώς. Ευχαριστούμε για τα δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν τα εχω δοκιμασει αλλα αν κερδισω το διαγωνισμο ειμαι σιγουρη πως τα μαλλια μου θα με ευγνωμονουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα! Έχω δοκιμάσει το Monoi Tiki Tahiti αντηλιακό με ΔΠ 50 και μου άρεσε πάρα πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εχω ακουσει τα καλυτερα και θα ηεθλα πολυ να το δοκιμασω!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν έχω δοκιμάσει δυστυχώς!!!
    fc name: Vaso Nafpaktos B

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά θέλω πολύ !!!
    fb: Iphigenia Vlachou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν εχω δοκιμάσει κανένα προϊόν ακόμη !!! φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν!!! αλλά πάντα υπάρχει ηπρώτη φορά!! xixixi!! thank you!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δεν τα έχω δοκιμάσει και φαίνονται πολύ ωραία!!! thanksss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απο αλλη εταιρια ναι,απο αυτη οχι και θα ηθελα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν εχω δοκιμάσει ακόμα αλλά θα ήθελα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη κάποιο προϊόν από αυτό το brand αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα και από άλλες beauty gurus!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ-ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν έχει τύχει να τα δοκιμάσω!!! Ελπίζω να έχω την ευκαιρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα...μακάρι να είναι το giveaway σου η αφορμή...fb: Lydia Anastasiadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. το έχω δοκιμάσει και είναι φανταστικό !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν εχει τυχει να δοκιμασω κατι. Να η ευκαιρια λοιπον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νομίζω είναι ευκαιρία να δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θέλω πολύ να τα δοκιμάσω!!Καλή μας επιτυχία λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έχω δοκιμάσει το λαδάκι με άρωμα βανίλιας και πραγαμτικά έχω ξετρελαθεί με το πόσο απαλή κάνει την επιδερμίδα, και δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας κάτι που το φοβόυμουν λόγω του ότι είναι λάδι! Είναι ένα εξαιρετικό προιόν και θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το σαμπουάν και το αρωματάκι!!!!!
    Fb: Μένη Πασατσιφλικιώτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Fb: Μένη Πασατσιφλικιώτη
    https://plus.google.com/stream/circles/p6c852ca28b7a5090

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τέλεια προϊόντα, αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Oooh akougetai poli oreo!!! :)

    Filakia Polla!!

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. δεν εχω δοκιμασει αλλαααα θα ηθελα!!!!
    fb name: Irock Youme

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όχι, δυστυχώς δεν έχει τύχει να δοκιμάσω κάποιο και ακούω συνέχεια τόσο καλά λόγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν έτυχε να δοκιμάσω ακόμη, αλλά πολύ θα το ήθελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. το εχω δοκιμασει το λαδακι εχει υπεροχη μυρωδια ειναι πολυ απαλο και εχει πραγματικη βανιλια μεσα!!!!! εξεπλαγην οταν το ειδα αυτο΄..... μ αρεσει πολυ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. το εχω δοκιμασει το λαδακι εχει υπεροχη μυρωδια ειναι πολυ απαλο και εχει πραγματικη βανιλια μεσα!!!!! εξεπλαγην οταν το ειδα αυτο΄..... μ αρεσει πολυ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. δεν ετυχε ποτε μεχρι σημερα να τα δοκιμασω αλλα θα ηθελα πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δεν το έχω δοκιμάσει, μακάρι να είμαι τυχερή!!
    gfc:Σταυρούλα
    fb & google+:Stavroula Douvropoulou
    email:stavroula211977@yahoo.gr
    bloglovin:stavroula211977

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Όχι ακόμη, δεν μπόρεσα, αλλά θέλω πολύ γιατί έχω ακούσει τόσο καλές κριτικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι αλλα θα το ήθελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ναι λαδακι και σαμπουαν tiare...τα τελειωσα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Den ta exo dokimasei alla akougountai poli orea! Mou aresoun kai ei fotographies sou….omorfes :)

    Filakia Polla

    Layla

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Γεια σου Μαίρη...πραγματικά δεν τα γνωρίζω τα προϊόντα...αλλά και μόνο που αναφέρεις άρωμα καρύδας πραγματικά θέλω να τα δοκιμάσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν Monoi Tiki Tahiti ακόμη αλλά θα ήθελα πολύ! Έχω ακούσει μόνο καλά λόγια! Ελπίζω κι εύχομαι να είμαι τυχερή και να δοκιμάσω αυτή τη φορά! Ποιος ξέρει; Φιλιά, Μαιρούλα! <3
    fb / bloglovin': Maria Ifadopoulou
    gfc / Google+: Hope Hopkins
    email: hopkins.hope@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμη..Θα το ήθελα όμως!!Και θα τα δοκιμάσω σίγουρα κάποια στιγμή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. έχω δοκιμάσει το λαδάκι και είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. δεν εχω δοκιμασει, αλλα θα ηθελα να δοκιμασω.... μακαρι να κερδισω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν και δεν το ξέρω καν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά θέλω πολύ !!!
    fb: Lena Zafiri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δεν έχω δοκιμάσει αλλά ήθελα πολύ!Εχω ακούσει οτι κάνει πολύ καλό στα μαλλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δυστυχώς δεν τα έχω δοκιμάσει,αλλά θα το ήθελα πολύ!!!Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Δεν το έχω δοκιμάσει,όμως θα το ήθελα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...