Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Let's Shine with Avon's Gel Finish!

Hi Fairies....

Πρίν λίγο καιρό παρέλαβα από την Avon δυο βερνίκια Gel Finish σε εντυπωσιακά χρώματα, ένα έντονο μπλέ και ένα παιχνιδιάρικο φουξ



Το Royal Vendetta και το Parfait Pink είναι δύο χρώματα από τα πολλά της σειράς Gel Finish. 

Στεγνώνουν αμέσως, και με μόνο δύο λεπτές στρώσεις έχουν άριστο αποτέλεσμα!
 
 
Διαθέσιμα από το δίκτυο της Avon μέσω αντιπροσώπων! Μπορείτε να την επισκεφτείτε στην σελίδα της στο Facebook εδώ!
Αν σας άρεσε η παρουσίαση μου μπορείτε να την ψηφίσετε εδώ!
Εσείς Fairies, έχετε δοκιμάσει βερνίκια Gel Finish από την Avon?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

10 σχόλια:

  1. αχ τα έχω ζηλέψει! σίγουρα θα δοκιμάσω κάποιο κ εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ακούγονται τέλεια!!σίγουρη δοκιμή μου φαίνεται!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είναι αρκετά καλά,αν κι εγώ έχω πιο σκούρες αποχρώσεις!!Σίγουρα θα πάρω και άλλα χρώματα!!Καλή επιτυχία κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο χρώμα το μπλε!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω το ροζ parfait pink Και έχω ξετρελαθεί! Μάλιστα αυτό το μήνα το δίνω και σε giveaway στο blog μου για να έχει τη χαρά να το δοκιμάσει και κάποια τυχερή μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα χρώματα και ήδη ερωτεύτηκα το μπλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τέλεια χρώματα όλα αλλά το μπλε τα σπάει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...