Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

15 Lucky Beauty Bloggers Project by BeautyTestBox!

Γειά σας Fairies...

Ο Μάιος ήταν ο τυχερός μου μήνας! Και κατάφερα να αποκτήσω ένα υπέροχο BeautyTestBox (link) και ήμουν μέσα στις 15 τυχερές Beauty bloggers που έλαβαν κάποια προϊόντα Aden Cosmetics και Wet n Wild για να τα δοκιμάσουν! 



Ομολογώ πώς δεν είχα δοκιμάσει κανένα προϊόν από τις εν λόγω εταιρείες και είμαι πολύ χαρούμενη που μου δόθηκε η ευκαιρία! Πάμε να δούμε όμως τι δοκίμασα!
Wet n Wild Illuminating Powder - Spotlight Peach*! Τι πιο επίκαιρο? Ένα bronzer είναι απαραίτητο στοιχείο στο καλοκαιρινό (ποιο καλοκαίρι?) μακιγιάζ μας!
Το συγκεκριμένο της Wet n Wild είναι πολυχρηστικό αφού αποτελείται από 4 απαλές αποχρώσεις του bronze-σοκολατί, του ροδακινί και του μπεζ και προσδίδει χρώμα και φωτεινότητα στην επιδερμίδα  μου! 
Είναι ένα υπέροχο, πολύ φυσικό bronzer χωρίς καθόλου Shimmer! Το χρησιμοποίησα με διάφορους τρόπους σαν ρουζ, σαν bronzer και σαν σκιά ματιών για ένα ηλιοκαμένο, φυσικό Look! Το Wet n Wild Illuminating Powder - Spotlight Peach* είναι διαθέσιμο στο e-shop του BeautyTestBox εδώ στην απίθανη τιμή των 7,50€.

Δεύτερο προϊόν που παρέλαβα ήταν η Intelligent Mascara* της γερμανικής εταιρείας Aden Cosmetics

Μία mascara με σύνθεση που περιποιείται τις βλεφαρίδες και παράλληλα περιέχει microfibres που δίνουν όγκο και μήκος στις βλεφαρίδες! Το χρώμα της είναι έντονο μαύρο και μένει όλη μέρα αναλλοίωτο στα μάτια μου! 

Διαθέσιμη εδώ στην τιμή των 10,50€.

Παράλληλα με την Intelligent mascara θα σας δείξω και το αποτέλεσμα της Universal 3 in 1 mascara επίσης της εταιρείας Aden η οποία ήταν μέσα στο κουτάκι μου BTB!
Η σύνθεση της δίνει στις βλεφαρίδες απίθανο όγκο, μάκρος και τις διαχωρίζει χωρίς την δημιουργία κόμπων! Έχει και αυτή απίστευτη διάρκεια και πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα!
Έχει τρίχινο βουρτσάκι με άνισα μήκη τριχών και αγκαλιάζει όλες τις βλεφαρίδες, ακόμα και τις πιο μικρές!
,
Διαθέσιμη και αυτή στο BeautyTestBox εδώ στην τιμή των 11,25€.

Σας παραθέτω φωτογραφίες με το αποτέλεσμα και των δύο στις βλεφαρίδες μου, ώστε να μπορείτε πιο εύκολα να επιλέξετε ποια από τις δύο σας ταιριάζει περισσότερο!
Τέλος θα σας δείξω και ένα τρίτο προϊόν που παρέλαβα από το 15 Lucky Beauty Bloggers Project by BTB. Είναι ένα mini βερνίκι νυχιών Jessica* σε έντονη κόκκινη απόχρωση! Έχει πολύ ωραία εφαρμογή και φωτεινό χρώμα και είναι και αυτό διαθέσιμο στο eshop του ΒΤΒ σε πάρα πολλές αποχρώσεις! Πολύ ωραία εφαρμογή και μεγάλη διάρκεια στα νύχια!


Na μην ξεχάσω να σας αναφέρω, πώς ότι αγοράσετε από το BeautyTestBox έρχεται σπίτι σας χωρίς την παραμικρή επιβάρυνση! Δωρεάν μεταφορικά, άριστη εξυπηρέτηση και όλο και κάποιο δωράκι θα βρείτε μέσα στο πακετάκι σας!
 
Έχετε δοκιμάσει κάτι από τις παραπάνω εταιρείες Fairy Girls? Έχετε μήπως Wish list από το BeaytyTestBox shop, όπως και εγώ?

Many red kisses from Fairy {oo} Mary! 
*PR Samples 

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα, την Intelligent της Aden την έχω και εγώ και νομίζω είναι ό,τι καλύτερο έχω φορέσει τον τελευταίο καιρό :) Μεγεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο post! Έχω δοκιμάσει κι εγώ την Intelligent mascara και παρόλο που τα πλαστικά βουρτσάκια δεν είναι του γούστου μου, το συγκεκριμένο μου δίνει πολύ καλά αποτελέσματα! Μου αρέσει επίσης ότι κρατάει σχεδόν όλη την ημέρα! Από Wet n Wild πρώτη φορά δοκιμάζω κι εγώ την πούδρα για την οποία θα κάνω review στα πλαίσια του διαγωνισμού 15 beauty bloggers! Ναι είμαι κι εγώ τυχερούλα αυτό τον μήνα!! Α! Πολύ ωραίο και το αποτέλεσμα της 3 in 1 mascara της Aden! Την πρόσθεσα ήδη στην wish list μου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαιρούλα πολύ ωραίο post,κι εγώ έχω δοκιμάσει την Intelligent και πρέπει να ομολογήσω -όπως και η Ελένη βλέπω παραπάνω-ότι είναι στην τριάδα από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει και νομίζω το ότι διαχωρίζει και μακραίνει και δίνει και όγκο είναι ότι πρέπει για τα δικά μου μάτια!!!αγαπάμε ΒΤΒ για πολλούς λόγους και σίγουρα η εξυπηρέτηση και το ότι δεν είναι ένα απρόσωπο site το κάνει ένα από τα δικά μου αγαπημένα!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι ωραίο post!!!υπεροχο αποτελεσμα σου εδωσε η 3in1mascara!!απιστευτη!!πολυ ομορφα ολα τα πραγματακια,να τα χαρεις ολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το ρουζ/bronzer το έχωκι εγώ τα άλλα όχι.Πως παίρνεις μέρος βρε κορίτσι σε τέτοια;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία πράγματα ! Την bronzer της wet n wild την έχω βάλει στο wishlist !! Φαίνεται τέλειο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Great post with so beautiful products!
    thank you for sharing!
    Have a fab weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Whoa!! Such beautiful things you've got!! I am currently also using the Wet n Wild illuminating powder!!! It's ahhhmazing!!! :D

    http://anshul90.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το BeautyTestBox ειναι το αγαπημενο μου συνδρομητικο κουτι αλλα δεν τα καταφερνω παντα να το παρω. Ειναι πολυ προσεγμενο ,με ωραια προιοντα και καλα μεγεθη.
    Τωρα οσον αφορα τις mascara που χρησιμοποιησες. Την πρωτη την εχω δοκιμασει και ειμαι αρκετα ευχαριστημενη. Αλλα με την Universal 3 in 1 mascara δειχνει πολυ πιο εντυπωσιακο το αποτελεσμα.Θα την δοκιμασω κι εγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...