Σάββατο 5 Απριλίου 2014

It smells like Paeonia flowers, Vanilla and Pears?

Γειά σας και πάλι Fairies....

Μετά από την γνωριμία μου με τα αρώματα του Korres δηλώνω εξαρτημένη από αυτά! Η αρχή είχε γίνει με το  Vanilla, Freesia, Lychee που ήταν το άρωμα που συνόδευε τον χειμώνα μου! Ήταν ζεστό και γλυκό άρωμα, αλλά τώρα που ο καιρός ανοίγει και η εποχή αλλάζει....Θέλω κάτι πιο ανάλαφρο, κάτι πιο ανοιξιάτικο!!! Και το βρήκα!
Korres, Paeonia- Vanilla- Amber- Pear Eau de Toilette*! 
Οι Θεοί του Ολύμπου θεωρούσαν τα λουλούδια της παιώνιας  μαγικά και θεραπευτικά! Εγώ θα πώ απλά ότι όταν μυρίζεις αυτό το άρωμα, γαληνεύει η ψυχή σου και παράλληλα αποκτάς και μία ανεξήγητη ενέργεια! 

Η ζεστή βανίλια, τα δροσερά άνθη της παιώνιας και το παιχνιδιάρικο αχλάδι, δημιουργούν ένα ιδιαίτερο άρωμα, ιδανικό για κάθε μέρα!
Σκέψου όλες τις μυρωδιές της άνοιξης και του καλοκαιριού και θα καταλάβεις πως μυρίζει και γιατί με κέρδισε!

Διαθέσιμο στο Pharmacydepot.gr,  τιμή  19€ για 50ml!

Eσάς ποιό είναι το αγαπημένο σας άρωμα Fairy Girls? Όταν αλλάζει η εποχή, αναζητάτε και εσείς κάτι διαφορετικό, οσφρητικά?

Many paeonian kisses from Fairy{oo}Mary!
*PR Sample

18 σχόλια:

  1. εννοειται οτι ζηταμε κατι διαφορετικο , ο χειμωνας ειναι για βαρια αρωματα τωρα που πιανουν οι ζεστες θελουμε κατι ελαφρυ , εγω το χειμωνα φοραω διαφορες κολωνιες βεβαια η αγαπημενη μου ειναι η light blue και τωρα την ανοιξη μου φερανε δωρο την Boss orange που μυριζει πορτοκαλι και εχει τελειο αρωμα και ελαφρυ! δεν εχω μυρισει τα αρωματα του Κορρε και για αλλη μια φορα θα σου πω οτι και εξεπληξες δεν ηξερα οτι ειχαν αρωματα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΈΧουν και πολλά από αυτά είναι υπέροχα! Να τα δοκιμάσεις και να μου πείς τις εντυπώσεις σου!

      Διαγραφή
  2. post που μοσχομυρίζει!!!θα ήθελα πάρα πολύ να δοκιμάσω ένα άρωμα Korres ...πολύ περιγραφικό!!!φιλάκια Mary Mary!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι υπεροχο αυτο το αρωμα, πραγματικα...κριμα που δεν εχει μεγαλη διαρκεια...θα το παρω και γω καποια στιγμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε μένα κρατάει πολλές ώρες πάντως Βασω μου! Και αυτό και το άλλο που είχα του Κορρε!

      Διαγραφή
  4. Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω κάποιο από τα αρώματα του Κορρε αλλά ειδικά μετά από τα τόσο καλά σου λόγια σίγουρα θα τα δοκιμάσω!!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τότε θα μου πείς και τις εντυπώσεις σου, οκ κορίτσι?

      Διαγραφή
  5. You got me with the smell great product.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γενικά μου αρέσουν τα λουλουδάτα, χειμών καλοκαίρι!αγαπημένη μυρωδιά, κανέλα πορτοκάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραίος συνδυασμός αλλά με παραπέμπει σε χειμώνα!! ευχαριστώ για το σχόλιο σου!

      Διαγραφή
  7. γενικά μου αρέσουν τα λουλουδάτα, χειμών καλοκαίρι!αγαπημένη μυρωδιά, κανέλα πορτοκάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω μυρίσει ένα δειγματάκι και ομολογώ πως μου άρεσε πολύ .Και θέλω κάποια στιγμή να το αγοράσω !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει και σένα!!!! Να το πάρεις και θα το χαρείς όλη την άνοιξη!

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...