Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Spring's Make up Favorites!

Hallo Fairies....
Αγαπώ την Άνοιξη! Λατρεύω τα χρώματα, τα αρώματα, τον ήλιο, τα λουλούδια! Και ποιος δεν τα αγαπάει όμως? Σε αυτήν την ανάρτηση θα σας δείξω τα δικά μου ανοιξιάτικα αγαπημένα προϊόντα μακιγιάζ και όχι μόνο!


 Χρώμα και πάλι χρώμα! Στα μάτια, στα μάγουλα, ακόμα και στις βλεφαρίδες!

Για το πρόσωπο, ξεχνάω τα βαριά foundation και εστιάζω σε απαλή κάλυψη και λάμψη! Τα πρωινά επιλέγω Jouer Moisturizing tint και τις υπόλοιπες ώρες το νέο μου Make Up For Ever HD Foundation (το οποίο είναι ακόμα υπό δοκιμή).
Για τα μάγουλα Sleek blush in Flamingo Pink, Τoo Faced Pink Leopard (που η νέα αγορά της με απογοήτευσε αλλά θα τα πούμε άλλη ώρα αυτά) και το αγαπημένο blush bronzer stick by Clinique!
Για τοπική κάλυψη και φωτεινότητα γύρω από τα μάτια (έτσι λέμε τώρα τους μαύρους κύκλους) χρησιμοποιώ το νέο μου απόκτημα από την Shiseido, Sheer Eye zone Corrector! Εναλλακτικό ρουζ για να μην βαριέμαι, το Baked Blush by Flormar σε ροδακινί αλλά πολύ λαμπερή απόχρωση!
Στα μάτια επιλέγω την αγαπημένη μου παλέτα I-Candy by sleek, εναλλακτικά μία ροζ-χρυσή σκιά που είναι ιδανική για πρωινά από την Too Faced.  Mascara Forest Green by Flormar και η κλασσική μαύρη Mega Volume Manga by L'oreal! Φυσικά δεν μπορεί να λείπει το μωβ-μπλέ μολύβι kajal by Guerlain!
Στα χείλη χρησιμοποιώ απλά προϊόντα! Model's Own crayon σε έντονη απόχρωση και Barry M. σε απαλό ιριδίζον ροζ! Σε συνδυασμό με 2 αγαπημένα πλέον lip glosses! Το ένα, από την Too Faced, all time classic σε ουδέτερη απόχρωση και μέντα στην σύνθεση του, και το νέο ιριδίζον ροζ gloss που είδες στο BirchBox Φεβρουαρίου, εδώ!
Αγαπημένο άρωμα για την εποχή το Korres Paenia, Vanilla, Amber Pear με το δροσερό άρωμα του (review coming up)!
Δεν γινόταν να μην σας δείξω τα αγαπημένα μου χρώματα στα νύχια για την άνοιξη! 
Εssie She's picture Perfect σε λαμπερό μωβ με ιριδίζοντα στοιχεία και  Essie Parca Perfect σε γαλάζιο του πάγου!

Φυσικά δεν θα έλειπαν τα αγαπημένα βεραμάν σε 2 τόνους!
Και για πιο κλασσικές εμφανίσεις το Birthday Suit by Clinique. Τα Confeti by L'oreal τα χρησιμοποιώ σχεδόν με κάθε βερνίκι, σε ένα η δυο νύχια, γιατί μου αρέσει πολύ το παιχνιδιάρικο αποτέλεσμα που δίνει!
Αγαπημένα αξεσουάρ στο χέρι (εκτός από τον Μάρτη) φτιαγμένα με αγάπη από τις ταλαντούχες Sparkling Wishes.
Και φυσικά η νέα μου τσάντα και τα άνετα καθημερινά παπουτσάκια μου στο χρώμα της μέντας, που σου έδειξα εδώ!

 Εσείς προτιμάτε χρώμα στο μακιγιάζ σας την Άνοιξη, Fairy Girls?

Many colorful kisses from Fairy{oo}Mary!

18 σχόλια:

  1. Πολλά υπέροχα καλούδια αλλά μου έμεινε πιο πολύ η παλέτα και το ρουζ απο flormar! Α, και η τσάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφα όλα ..περισσότερες πληροφορίες και αν είσαι αρκετά ευχαριστημένη με το Concealer Shiseido, Sheer Eye zone Corrector θα ήθελα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι όλα υπέροχα!! Η παλέτα και το άρωμα μμμ...πρέπει να γίνουν δικά μου με κάποιο τρόπο!!χι..χι..
    Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ ωραία η παλέττα σου Mary Mary-palette addicted-...πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω κάποιο άρωμα κορρές...έχει το αγόρι ένα με σανδαλόξυλο και μυρίζει πανέμορφα...για τα mint χρώματα που έχεις βάλει να σου πω πως απλά τα λατρεύω ...ένας λόγος παραπάνω φέτος με την παστελ-ιά που θα κυριεύσει μόδα και μακιγιάζ!!! πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είμαι πολύ fan των pastel Jazzy Jazzy.....οπότε φέτος έχω και το ακαταλόγιστο λόγω...μόδας! Όσο για τα αρώματα του Κορρέ έχω αρχίσει να τα λατρεύω!
      xoxoxoxox

      Διαγραφή
  5. το sheer eye ειναι καλο??ολες γιαυτο μιλανε..εχω ενα παρομοιο απο τη mac αλλα δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιαζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ όμορφα όλα!! Ειδικά η τσάντα στο τέλος όλα τα λεφτά! Σε έχω κάνει tag εδώ http://efilovesbeauty.blogspot.com/2014/03/spring-lover-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Loved watching ur favourites.. thanks for sharing xoxo
    My latest post:http://natashabhatt.blogspot.in/2014/03/elle-18-color-pops-lipstick-in-candy.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία όλα! Τα χρώματα κλέβουν την παράσταση την άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. These are some great picks.. loved browsing through the pics :))
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...