Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Best and Worst Sample for February!

Hallo Fairy Girls......
Νέα ανάρτηση για το καλύτερο και το  χειρότερο δείγμα που δοκίμασα μέσα στον μήνα που μας πέρασε.  Σας υπενθυμίζω ότι σε αυτή τη σειρά αναρτήσεων δεν συμμετέχουν δείγματα που προήλθαν από προώθηση εταιρείων, μόνο εκείνα που επέλεξα εγώ ή που απλά βρέθηκαν στα χέρια μου με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Νew post  for the Best and Worst Sample I had tested within the month that passed us. I remind you that in this series of posts it is not going to be tested samples that came from promoting corporations but only those that I chose or simply those that have been found in my hands in one way or another.
 Ξεκινάμε όπως πάντα με το δείγμα που μου  έκανε την χειρότερη εντύπωση για τον Φεβρουάριο. 
We start, as always, with the sample that made me the worst impression for February!  

Botanical Facial Gel by Mario Badescu

Σύμφωνα με την εταιρεία, είναι ένα πιο καθαριστικό σε μορφή τζελ που δεν αφρίζει και δεν περιέχει σαπούνι.
 Καθαρίζει βαθιά και αναζωογονεί το λιπαρό δέρμα. Απομακρύνει make-up, ρύπους και την επιπλέον λιπαρότητα χωρίς να ξηραίνει την επιδερμίδα. Περιέχει οξέα φρούτων και εκχυλίσματα από σπόρους grapefruit που απολεπίζουν και εμποδίζουν τη δημιουργία ακμής και μαύρων στιγμάτων.
According to Badescu, this non-soap, non-foaming, gel cleanser is deep cleansing and refreshing for oily skin. Removes make-up, dirt and oil thoroughly without over drying skin. Exfoliating Alpha Hydroxy formula helps prevent build-up that can cause blackheads and pimples.  

Επίσημα ομολογώ ότι είναι το πρώτο προιόν Mario Badescu που δεν ταίριαξε καθόλου στο δικό μου δέρμα. Δεν μου απομάκρυνε το make-up επαρκώς και δεν νιώθω το πρόσωπο  μου καθαρό σε βάθος μετά την χρήση του. Το χρησιμοποίησα για μία περίπου εβδομάδα, πρωί-βράδυ! Δεν μου άρεσε ούτε για πρωινή χρήση γιατί η επιδερμίδα μου μετά την χρήση του με "τραβούσε".
Officially, I can admit that this facial gel  is the first Mario Badescu product, that disappoint me completely!It didn't fit to my face at all! It doesn't remove the make-up completely (as I desire), and after use I don't feel my skin clean! I used it, for a week,or so, day and evening! I didn't like it, even for my morning wash, because my skin was felt tight!

Όχι δεν πρόκειται να το αγοράσω γιατί δεν ικανοποίησε τις ανάγκες μου, ούτε στο ελάχιστο!
Τιμή 20€ για 236ml προιόντος!
No, I will not going to buy it, because it wasn't satisfied me at all.
Price 20€ for 236ml bottle. 
 
Και τώρα ας δούμε το καλύτερο δείγμα που δοκίμασα  τον μήνα Ιανουάριο! 
And now let's see the best sample tested for January! 
  
 Mario Badescu - Drying Mask
Μάσκα βασισμένη σε θειάφι, ειδική στο να ξηραίνει τα σπυράκια και απομακρύνει τη λιπαρότητα, βοηθώντας στο βαθύ καθαρισμό του προβληματικού δέρματος. Στην εμφάνιση θυμίζει πολύ μάσκα αργίλου, αλλά είναι πολύ πιο παχύρευστη και έχει μία περίεργη μυρωδιά.
This Colloidal Sulfur based mask dries existing pimples and oil and helps clarify problematic, acne-prone skin.  It looks like a clay-mask but it is has heavier texture and a funny smell.
Την βάζω τοπικά σε κάθε σπυράκι και το ηρεμεί μέσα σε μισή ώρα! Ως δια μαγείας, αφού την εφαρμόσεις τοπικά, αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για το όποιο σπυράκι! Αν τώρα αντιληφθείς ότι ξεκινάει την εμφάνιση του ένα εσωτερικό σπυράκι, η drying mask θα μειώσει τον πόνο και θα το επουλώσει στον μισό χρόνο! 
Ι put the mask topically, on each pimple and it calms them down within half an hour! Just like magic, after you apply topically, it begins the countdown of healing to any pimple! If you now notice  the beginning of an internal-pimple, drying mask will reduce pain and heal it in half the time! 
Εάν θέλεις μία καλή λύση για σπυράκια και έχεις θέματα ακμής, αυτό είναι το καλύτερο προιόν!
Τιμή: 30€ για  59ml
If you want a perfect solution for pimples and acne this is your product!
Price: 30€ for 59ml jar!

Εσείς Fairy Girls έχετε καμία "μυστική" λύση για δραστική αντιμετώπιση ατελειών?
Well Fairy Girls have you any "secret" weapons against pimples?

Many Kisses from Fairy {oo} Mary! 
My opinion on the samples I try and write about is totally based on my own needs and preferences!

23 σχόλια:

  1. Great job now I know what to try out.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραίο και αναλυτικό ποστ! εγώ βάζω μια κρέμα με κορτιζόνη σε 2 μερες εχουν φυγει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω δοκιμάσει και αυτό περιστασιακά, αλλά με αυτό φέυγει σχεδόν σε ένα βραδυ!! :)

      Διαγραφή
  3. Ωραίο ποστ, πολύ ενδιαφέρον! Μου κίνησες το ενδιαφέρον λοιπόν με τη μάσκα για τα σπυράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραίο προϊόν είναι αυτό για τα σπυράκια?! Πολύ ενδιαφέρον αν και ακριβούτσικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά βάζεις τόσο ελάχιστο, σκεψου αυτό το δείγμα το έχω πάρα πολύ καιρό! Δεδομένου ότι δεν το χρειάζομαι καθημερινά!

      Διαγραφή
  5. Ωραία θα την δοκιμάσω την μάσκα! Εγώ βάζω στα σπυράκια μου βάμμα πρόπολης με πολύ καλά αποτελέσματα
    http://beautytipsnreviews.blogspot.gr/2014/03/review.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ ωραιο ποστ!!! και το θαυματακι τελειο αν και λιγο ακριβο για το δικο μου budget φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα! Δεν τη γνωριζα τη μάσκα , θα την έχω στα υπόψιν για την κόρη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μμμμ πολύ ενδιαφέρον το δεύτερο προΙόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Botanical Facial Gel by Mario Badescu το δοκίμασα και εγώ και πραγματικά είναι απαίσιο .Πάλι καλά που ήταν δείγμα και δεν είχα δώσει λεφτά για να το αγοράσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. mario badesku θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι που να ταιριάζει στην επιδερμίδα μου...δεν έχω λιπαρή επιδερμίδα όμως και πρέπει να το ψάξω αρκετά !!!όπως πάντα ενημερωτικότατο...φιλάκια fairy Mary!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ έχει και για ξηρές επιδερμίδες προιόντα....... ψάξε ψάξε jazzy jazzy!

      Διαγραφή
  11. wow the mask seems like a wonder! i should give it a try!

    nice post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ θέλω να δοκιμάσω τη μάσκα!!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μαιρούλι μου, που τη βρίσκουμε αυτήν την εταιρία;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου κυκλοφορεί σε αρκετα eshops ελληνικά, εγώ ξέρεις ψωνίζω από το Andele.gr....

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...