Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

GiVeAwAy and Review of Chronoderm Vitamin C by Castalia! **CLOSED**

Hallo Fairies...

Τον τελευταίο καιρό το πρόσωπο μου είναι πιο φωτεινό και φανερά πιο φρέσκο και λαμπερό! Αιτία είναι η χρήση της Βιταμίνης C, που διαπίστωσα ότι κάνει θαύματα στην επιδερμίδα! 


Η Castalia μέσα από την σειρά Chronoderm δημιούργησε διφασικές αμπούλες γνήσιας Βιταμίνης C. Πρόκειται για μια καινοτόμος αντιγηραντική θεραπεία που αποτελείται από 10% καθαρή και σταθερή βιταμίνη C, η οποία ετοιμάζεται την ίδια στιγμή. Ενδείκνυται για όλους τους τύπους ευαίσθητης επιδερμίδας και η χρήση της είναι καθημερινή, πρωί - βράδυ!
Εγώ χρησιμοποίησα την συσκευασία των 3  φιαλίδιων για μία εβδομάδα και η διαφορά ήταν αισθητή.

Η πρωτότυπη συσκευασία της περιέχει 2 ξεχωριστά μέρη. Στο καπάκι αποθηκεύεται με ασφάλεια η σταθερή σε μορφή σκόνης βιταμίνη C, συσκευασία που την προστατεύει από το φως και την υγρασία. Παράλληλα, το φιαλίδιο περιέχει τον ορό που απαιτείται για την ενεργοποίηση της βιταμίνης C. Πάμε να σας το δείξω στην χρήση!
 Πατάμε το κίτρινο κουμπί και απελευθερώνουμε την βιταμίνη σε μορφή σκόνης. Ανακινούμε καλά και εφαρμόζουμε πρωί βράδυ σε πρόσωπο και λαιμό! 
Είναι λεπτόρευστο και απορροφάτε αμέσως! Μετά από χρήση μιας εβδομάδας η διαφορά είναι αισθητή και σε μένα αλλά και στους γύρω μου!



Η τιμή του κυμαίνεται από 30-40€ για την συσκευασία των 14 φιαλιδίων που διαρκεί ένα μήνα!

Η ΕΚΠΛΗΞΗ-ΤΟ ΔΩΡΟ
To Fairy Make up Tales σε συνεργασία με την Castalia Greece προσφέρει μία συσκευασία Chronoderm Vitamin C 10% σε ένα τυχερό Fairy Girl! Το Giveaway είναι ανοιχτό για Ελλάδα και Κύπρο και λήγει στις 15-2-2014 και ώρα 23.59!

ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Υποχρεωτικά - Necessarily:
1. Να είστε μέλη στο blog μου μέσω του GFC (Google Friend Connect), και αν δεν είστε μπορείτε εύκολα να γίνετε πατώντας δεξιά στην σελίδα το γαλάζιο πλαίσιο  "Γίνετε μέλη αυτού του ιστοτόπου" .Be member of  Fairy Make up Tales via GFC (Google Friend Connect). 
2. Like Castalia on Facebook from here 
3. Να ακολουθήσετε το Fairy Make up Tales via Bloglovin από εδώ. Follow Fairy Make up Tales via Bloglovin  from here.    
4. Nα αφήσετε το email σας στην φόρμα του Rafflecopter, ώστε να επικοινωνήσω μαζί σας, σε περίπτωση που κερδίσετε! Leave your e-mail on the Refflecopter form, so I can contact you in case you win! 
5. Follow Fairy Make up Tales via Google+  from here. 
Προαιρετικά - Optional: 
Αφού ολοκληρώσετε τα 5 υποχρεωτικά βήματα μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον συμμετοχές, για περισσότερες πιθανότητες να είσαι εσύ η νικήτρια, κάνοντας τα εξής: 
6. Like Fairy Make up Tales οn Facebook here.      
7. Αφήστε ένα σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση, λέγοντας μου εάν έχετε δοκιμάσει κάτι από την Castalia, και αν ναι ποιό είναι το αγαπημένο σας.
8. Nα κοινοποιήσετε αυτό το Giveaway στο Facebook κάνοντας Share την φωτογραφία της ανάρτησης από εδώ  (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές). Share the picture of this Giveaway on facebook  from  here.  
9. Κοινοποιήστε τον διαγωνισμό στο Google+ από εδώ! (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)Share the Giveaway on Google+ from here!


*(επειδή οι συμμετοχές ελέγχονται λεπτομερώς, θα σας παρακαλέσω να μην σβήνετε την κοινοποίηση σας μέχρι την ημερομηνία λήξης του Giveaway, διαφορετικά, η συμμετοχή σας ακυρώνεται). Τα σχόλια δεν αποτελούν υποχρεωτική συμμετοχή, αλλά είναι πάντα ευπρόσδεκτα!!! Μοναδική συμμετοχή αποτελεί η συμπλήρωση της φόρμας του Rafflecopter. 
Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός για την Ελλάδα και την Κύπρο! Συμπληρώστε την φόρμα παρακάτω για την εγκυρότητα της συμμετοχής σας:   

 ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
a Rafflecopter giveaway


Με το πέρας της κλήρωσης η τυχερή θα ενημερωθεί με e-mail και θα πρέπει να μου στείλει τα στοιχεία της εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσει το δώρο της. Το δώρο θα αποσταλλεί από την Castalia και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή του. Σε περίπτωση που με το πέρας του διαγωνισμού κάποια μέλη κάνουν UNLIKE ή UNFOLLOW στο Fairy Make Up Tales θα αποκλειστούν από μελλοντικούς διαγωνισμούς.




Many kisses and love from Fairy {oo} Mary!

92 σχόλια:

  1. εκανα ολα τα βηματα...wow!
    CASTALIA Sensial Masque Hydratant Apaisant ...
    πολυ καλη ενυδατική και καταπραϋντική μάσκα προσώπου και λαιμού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπώ Castalia, έχω δοκιμάσει την κρέμα προσώπου Sensial, καταπληκτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δυστυχώς ακόμη δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να σου πω την αληθεια προϊοντα προσωπου της εταιριας δεν εχω δοκιμασει...ειχα δοκιμασει μια κρεμα σωματος η οποια δε μου αρεσε καθολου...για τα προϊοντα κατα της ακμης εχω ακουσει τα καλυτερα..εχω βαλει στο προγραμμα να παρω ενα καθαριστικο και μια κρεμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαίρη δεν έχω δοκιμάσει κάτι από την εταιρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω κάποιο προϊόν από την Castalia...έχω διαβάσει όμως πολύ καλά σχόλια...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν εχω δοκιμασει ακομα με ενδιαφερει ομως
    καποια στιγμη να δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν εχω δοκιμασει ακομα αλλα με ενδιαφερει πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν εχει τυχει αλλα θα δοκιμασω με την πρωτη ευκαιρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω δοκιμάσει τα αντιηλιακά της προϊόντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχω δοκιμάσει αρκετά προϊόντα,το αγαπημένο μου είναι η σειρά Dermopur κρέμα ημέρας και τζελ καθαρισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταπληκτικό δώρο.... Σ'ευχαριστούμε πολύ καλή μας νεράιδα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. δυστηχως δεν εχω χρησιμοποιησει ακομη καποιο!ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θέλω πολύ να την δοκιμάσω γτ έχω διαβάσει πολύ καλά σχόλια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχω δοκιμάσει την αντηλιακή κρέμα προσώπου, την οποία βρήκα εξαιρετική!!! Τέλειος ο νέος σου διαγωνισμός και αυτή η βιταμίνη C πολύ δελεαστική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είχα δοκιμάσει στο παρελθόν κρέμα ματιών και μου άρεσε πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστούμε για τον ωραίο διαγωνισμό!! Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της Castalia ακόμη!
    gfc:Σταυρούλα
    fb & google+: Stavroula Douvropoulou
    email:stavroula211977@yahoo.gr
    bloglovin:stavroula211977

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. δεν έχω δοκιμάσει κάτι ακόμη.. στο μέλλον σίγουρα όμως θα δοκιμάσω αρκετά προιόντα της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. δεν θυμαμαι να εχω δοκιμάσει κατι απο castalia.. το συγκεκριμένο φαίνεται πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έχω το gel Dermopur και είμαι πολύ ευχαριστημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν έχω χρησιμοποιήσει καποιο προΪόν, αλλά ακούω πολύ καλά λόγια, και ειδικά για τα σαμπουάν της εταιρείας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έχω δοκιμάσει μια ενυδατική σώματος και ήταν τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. δεν την εχω δοκιμασει..εχω διαβασει καλες κριτηκες!! Σε ευχαριστουμε πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έχω δοκιμάσει την αντηλιακή της κρέμα με 50 δείκτη προστασίας και μου άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. δεν έχω δοκιμάσει αλλά θα ήθελα πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα την τύχη και την χαρά να να γνωρίσω τη Castalia και να δοκιμάσω κάποιο από τα προιόντα της αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι θα χαρώ ιδιαίτερα αν σταθώ τόσο τυχερή ώστε να έχω την ευκαιρία να τα δοκιμάσω οπότε ευχαριστούμε για την μοναδική ευκαιρία και καλή μας επιτυχία!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τα Αντιηλιακα της ειναι τα αγαπημενα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η πρώτη μου αντηλιακή κρέμα προσώπου ήταν από Castalia και τις χρησιμοποιούσα για χρόνια!!!
    Τέλειο το δώρο σου!!!
    Θα ήθελα να το δοκιμάσω.
    Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. έχω δοκιμάσει μία κρέμα αντιηλιακή για το πρόσωπο με υψηλό δείκτη προστασίας αλλά δεν έμεινα τελείως ευχαριστημένη γιατί μου έκανε το δέρμα λίγο λιπαρό να γυαλίζει...κάπως έτσι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. δεν έχω δοκιμάσει αλλά θα ήθελα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ναι εχω δοκιμασει και μου αρεσε η κρεμα ημερας με χρωμα για ματ αποτελεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΔΕΝ ΕΤΥΧΕ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν ακόμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Έχω πάρει ένα πολύ καλό αντηλιακό προσώπου της Castalia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δεν έχω δοκιμάσει, ευκαιρία είναι...
    gfc / google+: Dimitris Siskopoulos
    bloglovin / twitter / Pinterest: greekgastone
    fb: dimitris.siskopoulos.5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δυστυχως δεν εχει τυχει! Μακαρι να τυχει τωρα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Έχω δοκιμάσει την αντηλιακή πολύ καλή!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ
      fb-gfc-google -bloglov
      ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΙΣΑΡΕΑemail dkesarea@hotmail.com

      Διαγραφή
  38. Έχω δοκιμάσει μόνο τα αντηλιακά τους, δεν ήξερα ότι είχαν και πιο εξειδικευμένα προϊόντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ναι, είχα ένα σαπουνάκι καθαρισμού για το πρόσωπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Εχω δοκιμάσει μια κρέμα και ήταν φοβερή! Α και αντιηλιακή προσώπου!!! Σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω ακόμη κάποιο προϊόν της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. εχω δοκιμασει από τη σειρα dermopur castalia και εχω μεινει πολύ ευχαριστημενη!!! μακαρι να μαι η τυχερη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Έχω δοκιμάσει την Helioderm για αντιηλιακή προστασία και έμεινα πολύ ευχαριστημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Castalia...Έχω δοκιμάσει την εκπληκτική lotion για την ξηροδερμία , με άμεσα ανακουφιστικά αποτελέσματα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΡΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. αντιηλιακα συνηθως εχω της συγκεκριμενης εταιριας...και ειμαι πολυ ευαριστημενη....
    ευχαριστουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δεν εχω δοκιμασει καποιο ελπιζω με τον διαγωνισμο σας να μου δωθει η ευκαιρια να το δοκιμασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. δυστυχως δεν εχω δοκιμασει κατι αλλα θα ηθελα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από την εταιρεία, αλλά ακούω τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. το καθαριστικό "σαπούνι" για το πρόσωπο.πολύ καλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάτι αλλά θα ήθελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Δοκίμασα ένα αντηλιακό το καλοκαίρι, μου άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. tha hthela poly na ta dokimasw!!!
    email sensi1988@hotmail.gr
    ekana ola ta bhmata!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιόν από την εταιρεία αλλά θα το ήθελα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Δεν έχω δοκιμάσει δυστυχώς ακόμη κάτι αλλά ελπίζω να τα κερδίσω και να μου δωθεί η ευκαιρία!! Μακάρι!!Τέλειο δώρο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Έχω δοκιμάσει αντηλιακό και μια ενυδατική κρέμα για ξηρές επιδερμίδες. Σούπερ ικανοποιημένη και απο τα δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι αλλά θα ήθελα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ωραίο προϊόντα............. ωραίος τρόπος να περιποιείσαι τον εαυτό σου............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. gel dermopour...... ειναι ΤΕΛΕΙΟ!!!!!! ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλή τύχη! Όχι για μένα, για το άλλο μισό :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. οχι δεν εχω δοκιμασει αλλα θα ηθελα πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ειναι τελειο δωρο! ευχαριστουμε πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Eίχα δοκιμάσει μία κρέμα προσώπου πριν χρόνια που μου άρεσε, δεν θυμάμαι όμως ποια ήταν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. eixa dokimasei palia mia krema kai eixa meinei polu ikanopoihmenh!!tha ithela na dokimasw palii

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. to peeling pou einai to kalytero pou exw dokimasei mexri stigmhs..an kai h timoula tou einai ligo anevasmenh!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ευχαριστουμε!!εχω δοκιμασει το gel προσωπου για ξηρες επιδερμίδες και δεν το αλλαζω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ναι το υγρο για την ευαίσθητη περιοχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. αγαπημένα αντηλιακά castalia! τα λατρεψα! μακάρι να είμαι τυχερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ωραίο δώρο για τη γυναικα μου! καλη επιτυχία
    https://www.facebook.com/lazarakis.panagiotis.5/posts/10203100472771230?stream_ref=10

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...