Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Cleria, natural and affordable beauty care products! REVIEW!

Γειά σας Fairy Girls...

Η σημερινή μου ανάρτηση αφορά στα νέα ελληνικά προϊόντα φροντίδας Cleria της Pharmasept.
Cleria Face and Body Cleansing Scrub* για λιπαρές και μεικτές επιδερμίδες

Πρόκειται για ένα υγρό τζέλ καθαρισμού που περιέχει πολύ λεπτούς κόκκους απολέπισης! Εφαρμόζεται και σε σώμα και σε πρόσωπο! Εγώ το χρησιμοποιώ κατά την διάρκεια του ντους για καθαρισμό του προσώπου μου! Έχει μία πολύ ελαφριά λουλουδάτη μυρωδιά και δεν αφήνει την επιδερμίδα αφυδατωμένη! Εάν έχεις πολύ λιπαρό δέρμα μπορείς να το χρησιμοποιείς και καθημερινά! Περιέχει μεταξύ άλλων aloe vera,  πρόπολις και έλαιο tea tree, τι σημαίνουν αυτά? 
Αντίο σπυράκια και σημαδάκια!
CLERIA Face & Body Cleansing Scrub 150ml : 8.60 €
 Intensive Antioxidant & Hydrating Cream* for all skin types
Ακόμα μία ενυδατική κρέμα προσώπου θα σκεφτείτε! Όμως, μην βιάζεστε, θα πω εγώ! Η συγκεκριμένη καταρχήν είναι πολύ οικονομική και εξαιρετικής ποιότητας! Περιέχει υαλουρονικό οξύ και βιταμίνη C.  Όμως, το υαλουρονικό οξύ που περιέχει η κρέμα είναι χαμηλού μοριακού βάρους, πράγμα το οποίο το κάνει να εισχωρεί στις κατώτερες στοιβάδες του δέρματος και να ενυδατώνει περισσότερο από το απλό υαλουρονικό οξύ. (δες σχετικές πληροφορίες εδώ)
Επίσης η βιταμίνη C που περιέχει είναι σταθεροποιημένη βιταμίνη C, δηλαδή μια εξειδικευμένη μορφή που εισχωρεί στις κατώτερες στοιβάδες του δέρματος, έχει αντιοξειδωτική δράση και προστατεύει από την υπέρυθρη ακτινοβολία UVB. Η σταθεροποιημένη βιταμίνη C λειτουργεί κατασταλτικά στην ανάπτυξη της τυροσινάσης, το ένζυμο που ευθύνεται για τις δυσχρωμίες του δέρματος, έχει λευκαντική δράση σε πανάδες και καφέ κηλίδες, φωτίζει και αναδεικνύει τη φυσική χροιά του δέρματος. Κλινικές μελέτες έδειξαν ότι μετά από χρήση 56 ημερών της σταθεροποιημένης βιταμίνης C μειώθηκαν δραστικά οι κηλίδες και οι πανάδες του προσώπου.
CLERIA Intensive Antioxidant & Hydrating Cream 50ml :17.90 € 
Εγώ κάπου εδώ, θα σας πώ, ότι για την περίοδο των 40 ημερών που την χρησιμοποίησα δεν μειώθηκαν ιδιαίτερα οι μικρές μου πανάδες αλλά το πρόσωπο μου είναι πολύ λαμπερό και καθαρό, και έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως η βιταμίνη C κάνει θαύματα στο πρόσωπο!
 
Cleria Face Cleansing and Demakeup Foam*
Καθαριστικός αφρός για καθαρισμό του προσώπου και αφαίρεση μακιγιάζ! 
Ήπιο καθαριστικό, απαλό με το δέρμα που αφήνει το δέρμα επαρκώς ενυδατωμένο! Όσον αφορά την αφαίρεση μακιγιάζ δεν μου άρεσε ιδιαίτερα, γιατί δεν μου έδωσε την σε βάθος καθαριότητα που εγώ ζητάω από την αφαίρεση του foundation. Όμως το χρησιμοποίησα καθημερινά στο πρωινό πλύσιμο του προσώπου μου και μπορώ να πω ότι είναι η ιδανική χρήση του συγκεκριμένου αφρού (κατά την γνώμη μου φυσικά). Αναζωογονεί και καθαρίζει το πρόσωπο ώστε να δεχτεί την φροντίδα της ενυδατικής κρέμας!
CLERIA Face Cleansing & Demake-up Foam 150ml : 9.50 €
Τα προϊόντα Cleria της  Pharmasept είναι διαθέσιμα σε όλα τα φαρμακεία σε πολύ προσιτές τιμές!

Pharmasept official site (link)
Pharmasept Facebook page (link)

 Έχετε δοκιμάσει κάτι από την Cleria, Fairy Girls? Πώς σας φάνηκαν τα νέα της προιόντα?

Many kisses from Fairy{oo}Mary! 
*PR Samples

14 σχόλια:

  1. ωραια φαινονται....αν τα βρω ισως τα δοκιμασω..προσπαθω να συγκρατιεμαι τωρα τελευταια γιατι εχω πολλα προϊοντα ανοιχτα και πρεπει να τα τελειωσω..ο αφρος φαινεται τελειος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τελειώσεις τα ανοιχτά σου και μετά να τα δοκιμάσεις! Πολύ καλη ποιοτητα και οικονομικά! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Τέλειο να ανακαλύπτουμε και να προβάλλουμε ελληνικές εταιρείες! μπράβο!
    Nice post

    Stay in touch

    Chicates

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στηρίζουμε ελληνικά και όταν είναι και ποιοτικά, δεν έχουμε κανένα λόγο να μην το κάνουμε!

      Διαγραφή
  3. Δοκιμασα την κρεμα προσωπου και μπορω
    να πω οτι μου αρεσε πολυ η αισθηση που ειχα στο δερμα μου μετα!ενυδατωμενο και καθολου λιπαρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο αλλά αν το βρω σε καλή τιμή θα ήθελα να δοκιμάσω τον αφρό καθαρισμού!πάντως 9.50 ευρώ δεν θα έδινα απλά για δοκιμή!πολύ ωραία η παρουσίαση των προϊόντων!πολύ περιεκτική! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία και ποιοτικά φαίνονται! Θέλω να τα δοκιμάσω! Μακάρι ο αφρός να καθάριζε όντως καλά το μακιγιάζ, θα ήταν πολύ βολικό και γρήγορο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρήκα ένα trick, αν τον αφήσεις πάνω στο πρόσωπο 10 δευτερόλεπτα, καθαρίζει κάπως πιο αποτελεσματικά!

      Διαγραφή
  6. Αχ τι γλυκούλα συσκευασία!
    Θα ήθελα να δοκιμάσω το scrub προσώπου καθώς έχω θεματάκια με την επιδερμίδα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...