Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Best and Worst Sample for December!

Hallo Fairy Girls...
Αυτή είναι η πρώτη ανάρτηση του 2014 για το καλύτερο και το  χειρότερο δείγμα που δοκίμασα μέσα στον μήνα που μας πέρασε.  Σας υπενθυμίζω ότι σε αυτή τη σειρά αναρτήσεων δεν συμμετέχουν δείγματα που προήλθαν από προώθηση εταιρείων, μόνο εκείνα που επέλεξα εγώ ή που απλά βρέθηκαν στα χέρια μου με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
This is the first  post of 2014 for the Best and Worst Sample I had tested within the month that passed us. I remind you that in this series of posts it is not going to be tested samples that came from promoting corporations but only those that I chose or simply those that have been found in my hands in one way or another.

Ξεκινάμε όπως πάντα με το δείγμα που μου  έκανε την χειρότερη εντύπωση για τον Δεκέμβριο.
We start, as always, with the sample that made me the worst impression for December!  

Lancome Teint Visionnaire (Foundation and concealer)



Πρόκειται για μία διπλή συσκευασία που περιέχει concealer στην πάνω πλευρά και foundation στη κάτω πλευρά! Υποστηρίζει ότι καλύπτει τα πάντα, δίνει βελούδινο τελείωμα, μειώνει τις ρυτίδες και εξαφανίζει τις δυσχρωμίες. Αυτά όλα βέβαια μετά από μακροχρόνια χρήση!   Χρησιμοποίησα 2 τέτοια δείγματα για να σχηματίζω γνώμη.
It is a double pack containing concealer on the upper side and foundation on the down side! It claims that covers everything, reduces wrinkles and eliminates discolorations. These all, of course after long-term use!  I used 2 such samples to compounds formed opinion.
concealer-foundation
Τι δεν μου άρεσε! Το concealer είναι τόσο πηχτό που δύσκολα εφαρμόζετε, ειδικά στην περιοχή κάτω και γύρω από τα μάτια ! Το χρώμα ήταν πολύ πολύ σκούρο για concealer και σε αναλογία με το χρώμα του foundation δεν νομίζω ότι ταιριάζει χρωματικά!
What I didn't like! The concealer is so thick that are difficult to apply, especially in the area under and around the eyes! The color was very dark for concealer and according to the color of foundation I don't think that matches! 

Το foundation, είναι ρευστό αλλά δεν καλύπτει τόσο όσο υπόσχεται! Σε μένα απλά έδωσε φωτεινότητα στο πρόσωπο αλλά χωρίς κάλυψη στα κόκκινα σημαδάκια.
Οπότε για 45€ που είναι περίπου η τιμή του, δεν νομίζω ότι αξίζει!  
The foundation is fluid but does not cover as much as promises! To me, simply gave brightness to my face but without cover some red spots ! 
So for 45 €, which is about the price, I don't think it deserves!
 

Και τώρα ας δούμε το καλύτερο δείγμα που δοκίμασα  τον μήνα Δεκέμβριο! 
And now let's see the best sample tested for December! 



Double Wear Foundation by Estee Lauder!
Το τέλειο High End Brand Foundation! Ότι φήμες έχετε ακούσει για αυτό ισχύουν! Τέλεια κάλυψη, εύκολη εφαρμογή και απεριόριστη διάρκεια! Χρησιμοποίησα 3 από αυτά τα δείγματα!
The perfect High End Brand Foundation! Any rumors you've heard about double wear, are true! Perfect cover, easy application and unlimited lasting! I used 3 of these samples!


Έχει απαλή κρεμώδη υφή, απλώνεται εύκολα και κρατάει όλη την ημέρα στο πρόσωπο μου. Δίνει φωτεινό αποτέλεσμα και είναι απότ α καλύτερα που έχω δοκιμάσει. Στα θετικά του ο δείκτης προστασίας 10, και η μεγάλη γκάμα χρωμάτων (15) ώστε να βρείς ακριβώς αυτό που σου ταιριάζει! Εμένα το συγκεκριμένο δείγμα ήταν ενα τόνο πιο σκούρο απο το δέρμα μου, αλλά διακρινόταν ελάχιστα! Η τιμή του είναι στα 36€ περίπου και σίγουρα κάποια στιγμή θα το αποκτήσω!
It has a soft creamy texture that spreads easily and lasts all day on my face. Gives me bright result and is one of the best foundations I've tasted. Plus + the SPF 10, and the wide range of colors (15) in order to find exactly what fits you exactly! The sample I tried was a tone darker than my skin, but it wasn't so obvious! The price is approximately  at 36 and certainly will get it sometime!  



Εσείς Fairy Girls έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προιόντα? Αν ναι, σας άρεσαν?
Well Fairy Girls have you tried any of the above samples? Ιf you did, you like it? You can let me in the comments some suggesions about samples of various products that you think deserves to try and put in a next Best and Worst Sample.

Many Kisses from Fairy {oo} Mary! 
My opinion on the samples I try and write about is totaly based on my own needs and preferences!

24 σχόλια:

  1. LIke the best and the worst post its a cool concept doll. Happy Sunday.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως ακούγονται καλά λόγια για το Estee Lauder Double Wear. Είναι λίγο ακριβούτσικο όμως. Μακάρι να μπαίνει στις εκπτώσεις -35% μπας και το αποκτήσω. Όσο για το άλλο, δεν το είχα δει καν να κυκλοφορεί αλλά και με αυτά που είπες, δε θα ασχοληθώ να το βρω. Φιλάκια!
    mariasbeautifulworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις εκπτωσεις ηταν και κοστιζε περιπου 21€, καλη τιμη σχετικα δε νομιζεις?

      Διαγραφή
    2. Καλή είναι, ναι! Εγώ για της Atelier που χρησιμοποιώ είχα δώσει 23! Δεν ξέρω στην ποσότητα αν έχουν διαφορά.

      Διαγραφή
    3. Το πήρα τελικά αφού πρώτα μου έκαναν εφαρμογή του και καταενθουσιάστηκα! Πάντως έχω να πω οτι με την έκπτωση 35% είχε 29 ευρώ και όχι 21. :-( Μου άρεσε τόσο πολύ όμως που δεν κρατήθηκα. Θα του κάνω εξαιρετικό review του άτιμου!

      Διαγραφή
  3. Πολύ κατατοπιστικά τα review και για τα 2, φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα καλούδια της θείας Εστεε είναι πάντα εγγύηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. The Estee Lauder really is great, I have to say these post are so helpful!
    Thanks for sharing!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ ωραιο ποστ γλυκια μου!!! Δεν τα εχω δοκιμασει αλλα της Estee Lauder θα ηθελα να το δοκιμασω!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω πραγματικά εκπλαγεί , ζήτα ενα δειγματακι να το δοκιμάσεις και εσυ!

      Διαγραφή
  7. Συμφωνώ για το χειρότερο δείγμα. Κι εγώ το δοκίμασα, δεν ενθουσιάστηκα. Για την Estee Lauder πάλι.......το είχα το make - up, το χρησιμοποιούσα χρόνια. Και αυτό δεν το βρίσκω τόσο καλυπτικό. Τώρα έχω αγοράσει ένα της Clarins. Είμαι ακόμη στην αρχή. Θα σε ενημερώσω.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Clarins ε? Δεν εχω και ιδιαιτερη εμπειρια απο την εταιρεια οποτε περιμενω νεα σου!

      Διαγραφή
  8. like this list...That Estee Lauder foundation is in my wishlist!!

    renji
    www.makeupholicworld.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο χάρηκα με αυτό το review! Έχω δείγμα για το double wear και δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη
    :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι άσχημη η απόχρωση του concealer!!!κρίμα!δειγματάκι ίδιο της estee lauder έχω κι εγώ και μ'έπεισες να το δοκιμάσω σύντομα!!! :)

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως πολύ κακή απόχρωση! Να το δοκιμάσεις το δείγμα και να μου πεις πως σου φανηκε!

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...