Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

AIM White NOW Gold - REVIEW

Hi Fairy Girls...

Η νέα οδοντόκρεμα της AIM White NOW Gold* έφτασε στα χέρια μου πρίν από αρκετό καιρό και από τότε την χρησιμοποιώ συστηματικά! 

Η νέα αυτή κυκλοφορία της ΑΙΜ υπόσχεται άμεσο αποτέλεσμα λεύκανσης με την βοήθεια της μοναδικής τεχνολογίας Blue Foam. 
Μου αρέσει που είναι μπλέ! Μου αρέσει η δροσερή αίσθηση που αφήνει στο στόμα μου και που μου προσφέρει την προστασία μίας φθοριούχου οδοντόκρεμας ! 
Λευκαίνει όμως τα δόντια?
Εγώ έχω από την φύση μου υπόλευκο χρώμα δοντιών και όχι άσπρο-άσπρο! Οπότε άμεση λεύκανση δεν μπορώ να πώ ότι είδα. Όμως τα δικά μου δόντια γίνονται πιο φωτεινά μετά από κάθε βούρτσισμα. Και μετά από σχεδόν 2μηνη χρήση της νομίζω ότι αυτή η φωτεινότητα διατηρείτε στα δόντια μου! 
Αλλά σαν της διαφήμισης, που λόγω του αστραφτερού της χαμόγελου η κοπέλα έβαλε όλη την γειτονιά να της μετακομίσουν το σπίτι, δεν έγιναν τα δόντια μου!
Έχετε δοκιμάσει την AIM White Now Gold, Fairy Girls? Αν ναι, λειτούργησε αποτελεσματικά σε εσάς?

Many white kisses from Fairy {oo} Mary! 
*PR Sample

    10 σχόλια:

    1. Wow wish they sell the product in USA. Happy Sunday.
      http://tifi11.blogspot.com

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. we've heard so much about this but we have yet to try it. We are definitely going to pick it up though

      p.s. we love the theme of your blog and the song too

      http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. AIM Gold για λευκά δοντάκια. Καλή εβδομάδα αγάπη!
      Miss Margaret Cruzemark
      http://margaretcruzemark.blogspot.com/

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Χαχαχα ωραία τα έγραψες! Δυστυχώς και τα δικά μου δεν είναι λευκά λευκά αλλά τι να κάνουμε? :)

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Χαμογελάμε πολύ και καθημερινά, αυτό κάνουμε!! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

        Διαγραφή
    5. Ούτε εμένα είναι πολύ λευκά αλλά η καθημερινή περιποίηση βοηθάει σημαντικά! Τη συγκεκριμένη οδοντόκρεμα δεν την έχω δοκιμάσει αλλά θα το ήθελα :)

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
    Σας ευχαριστώ.....

    Top Hair Products by ING!!

     Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...