Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Papoutsanis Aromatics Shower Gels.....REVIEW!

Hey Fairy Girls...
Είναι πολύς ο καιρός που χρησιμοποιώ τα υπέροχα αφρόλουτρα του Papoutsanis και μπορώ και επίσημα να δηλώσω, ενθουσιασμένη!
Ας τα δούμε ένα-ένα αναλυτικά!
Spicecake Shower Gel με σανταλόξυλο και πιπερόριζα! 
Ξεκινάω με αυτό γιατί παρόλο που είναι για άντρες, εγώ το λατρεύω! Έχει μία μυρωδιά τόσο πικάντικη.... Σαν μπισκότα με ginger! Το άρωμα του είναι ανατολίτικο αλλά και ελαφρύ παράλληλα!
Cinnabar* Shower Gel με τριαντάφυλλο και καρύδα!
Αυτό το αφρόλουτρο μυρίζει απίστευτα εξωτικά! Η μυρωδιά της καρύδας αναμιγνύεται με την ξεχωριστή μυρωδιά του τριαντάφυλλου και σε ταξιδεύει μέσα στο μπάνιο! Χρησιμοποίησε το πρωί, ξεκινώντας την μέρα σου και θα με θυμηθείς!


Musk* shower Gel με αγαπημένη βανίλια Μαδαγασκάρης!
Aυτό το αφρόλουτρο δεν χρειάζεται και πολλές συστάσεις! Μυρίζει τόσο γλυκά αλλά και τόσο αισθησιακά όσο η βανίλια, και εάν είσαι λάτρης της δεν θα λείψει ποτέ από το μπάνιο σου!
Cotton Blossom* Shower Gel! 
Απαλό και δροσερό άρωμα καθαριότητας! Για εσένα που προτιμάς τα πιο απαλά και ουδέτερα αρώματα στο μπάνιο σου!
Tabac* Shower Gel με κέδρο και κεχριμπάρι!
Αποκλειστικά για τον άντρα της ζωής σου! Άκρως ανδρική και γοητευτική μυρωδιά !
Μην ξεχνάς ότι υπάρχει και η σειρά Olivia by Papoutsanis με φυσικό ελαιόλαδο για την οποία μπορείς να διαβάσεις σχετικά σε παλαιότερη ανάρτηση μου εδώ!
Αξίζει να αναφέρω ότι όλα τα αφρόλουτρα Papoutsanis που δοκίμασα, χαρίζουν απόλυτη ενυδάτωση στο σώμα και άρωμα το οποίο διαρκεί πολλές ώρες μετά το μπάνιο! Όλα αυτά σε συνδυασμό με τα καταπληκτικά αρώματα και το ότι η εταιρεία Papoutsanis είναι ελληνική και από τις πιο παλιές (αν όχι η πιο παλιά) στον χώρο του σαπουνιού, καθιστά τα αφρόλουτρα αυτά must have για το κάθε μπάνιο!

Εσείς Fairy Girls έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα αφρόλουτρα Papoutsanis? Ποιο είναι το αγαπημένο σας?

Μany kisses from Fairy{oo}Mary!
*PR Samples 

25 σχόλια:

  1. Anthing that smell like vanilla I want its my favorite scent. You did a great presentation of the products.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα έχω δοκιμάσει όλα εκτός απο το Cotton Blossom και είναι μεγάλος μου έρωτας! Τα λατρεύω όλα αλλά αυτή τη στιγμή έχω στο μπάνιο μου το Musk! Εμένα προσωπικά το Musk μου θυμίζει το αντρικό άρωμα του Gaultier, Le male! Έχω κάνει κι εγώ αντίστοιχο review!
    Φιλάκια!
    mariasbeautifulworld.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου, θα το διαβάσω το review σου!! :) :)

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω το Musk! Έχω δοκιμάσει και κάποιο από τ'άλλα , αλλά αυτό δεν το αλλάζω.
    Ένα βραβείο σε περιμένει εδώ http://mamakaioximono.blogspot.gr/2013/10/starz-blog-awards.html
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβειάκι doll, θα το κάνω το συντομότερο!

      Διαγραφή
  4. prepei na dokimasw opwsdipote to cinnabar!!
    mono to musk exw xrisimopoiisei polles fores kai to agapw!!!!!!!!!!!!
    filakiaaaaaa! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε και τα άλλα της σειράς και θα εκπλαγείς! Το cinnabαr, είναι διαφορετικό νομίζω από όλα τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν στην αγορά!

      Διαγραφή
  5. lovely blog dear :*

    i am following you now, I hope you do this same :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγω τo musk έχω πάρει πολλές φορές και απλά δεν υπάρχει..Έχω όμως πολύ καιρό να το πάρω,κυρίως επειδή έπαιρνα τα προϊόντα που υπήρχαν σε προσφορά.Τώρα με έκανες να θέλω να τα δοκιμάσω όλα..Σε ποιά τιμή περίπου τα βρίσκουμε τώρα μήπως ξέρετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Bανιλια και παλι βανιλια!!Σιγουρα θα το δοκιμασω!!Thanks για το review lady!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Lovely post beautiful! Keep up the great work in your blog…
    Wish you a lovely weekend,
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα αγαπώ από μικρό παιδί!
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Looks like great products! Love your blog, super cute....would love if we could follow each other?

    Xoxo
    Teresa
    www.chicaffordable.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχοντας δει τη βανίλια μαδαγασκάρης να δοξάζεται πολύ από ένα σωρό κοπέλες, είπα να τη δοκιμάσω κι εγώ... Δε ξέρω τι μου συμβαίνει, αλλά δεν αντιλαμβάνομαι τη μυρωδιά σαν μυρωδιά βανίλιας! Αλλά περισσότερο σαν κάποιο unisex άρωμα! Τώρα όμως μπήκα σε πειρασμό να πάρω και το Cinnabar!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Great products. Good work. Can we follow each other? Let me know
    Love
    New Post
    Fashion Talks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αρωματικά και υπέροχα φαίνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...