Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

L’OCCITANE en Provence Xperience!

Hi Fairy Girls....

Σίγουρα έχετε ακούσει για την L’OCCITANE en Provence, μια γαλλική εταιρεία φυτικών, αλλά πολύ ιδιαίτερων καλλυντικών!
Έλαβα λοιπόν από την L’OCCITANE en Provence ένα κουτί γεμάτο από δείγματα και θα σας μιλήσω για μερικά από αυτά που δοκίμασα!



Να τονίσω ότι δεν γράφω ποτέ reviews βασιζόμενη σε δείγματα (εκτός από το Best and Worst Sample of the month), αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση η άποψη που σχημάτισα είναι μετά από χρήση τουλάχιστον 15 και περισσοτέρων δειγμάτων από το κάθε προϊόν, που αντιστοιχούν στο μισό, ίσως και λίγο παραπάνω από μια κανονική συσκευασία προϊόντος!
Αυτά είναι όσα έχω ακόμα μετά από εντατική χρήση 1,5 σχεδόν μήνα, από την σειρά που θα σας μιλήσω σήμερα!
Ας τα δούμε αναλυτικά!
Η σειρά ονομάζεται Angelica, η Angelica είναι ένα πολύ ξεχωριστό φυτό το οποίο μεγαλώνει ιδιαίτερα γρήγορα και έχεις απίστευτες ενυδατικές ιδιότητες, και όπως όλα τα συστατικά της L'occitane, μεγαλώνει και αυτή στην Προβηγκία της Γαλλίας!
Ξεκινάμε τον καθαρισμό του προσώπου με το Angelica exfoliating gel
το οποίο είναι ένα απαλό ζελέ απολέπισης με χοντρούς αλλά απαλούς κόκκους ενσωματωμένους σε μία απαλή  κρέμα καθαρισμού! Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο, καθαρό αλλά και τονωμένο! Το χρησιμοποιούσα  3 με 4 φορές την εβδομάδα, είτε το βράδυ, είτε το πρωί! Παρατήρησα μία λάμψη στο πρόσωπο μου μετά την χρήση του. 
Αξίζει να σημειώσω ότι, παρόλο το ευαίσθητο στις κοκκινίλες πρόσωπο μου, μετά από την πρωινή χρήση, μπορούσα να συνεχίσω κανονικά με το μακιγιάζ μου! 

Αντίστοιχα, χρησιμοποιούσα για ντεμακιγιάζ το Angelica Cleansing gel, το οποίο καθαρίζει, ενυδατώνει και προστατεύει την υγρασία της επιδερμίδας!
 Μου άρεσε πολύ αυτό το καθαριστικό, είναι αποτελεσματικό και με αυτή την γνωστή πλέον σε μένα φρεσκάδα της angelica!

Συνεχίζουμε με την τόνωση της επιδερμίδας μετά τον καθαρισμό της, με το Angelica Face toner, το οποίο δεν περιέχει αλκοόλ, και αφήνει την επιδερμίδα λαμπερή και τονωμένη με ένα ευχάριστο δροσερό άρωμα!

Σειρά έχει η ενυδάτωση...Angelica Hydration Cream, μία απαλή και δροσερή ενυδατική κρέμα. 
Χρειαζόμουν αρκετή ποσότητα κάθε φορά για να νιώσω το δέρμα μου πλήρως ενυδατωμένο, αλλά αυτή η αίσθηση κράταγε μέχρι το μεσημέρι! 
Είναι 24ωρη κρέμα, οπότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν κρέμα νύχτας, αλλά εγώ θα προτιμούσα κάτι πιο ενισχυμένο για το βράδυ!


Angelica UV Shield SPF 40, ιδανικό για τα πρωινά! Για μένα που δεν βγαίνω ποτέ από το σπίτι χωρίς αντηλιακό, είναι ιδανική λύση! Το φοράω πάνω από την ενυδατική μου, δεν είναι καθόλου λιπαρό και δεν αφήνει καθόλου λευκά σημάδια! Και φυσικά ο δείκτης προστασίας του SPF40 είναι υπεραρκετός!

Και φυσικά να μην παραμελήσουμε και την περιοχή των ματιών!  
Angelica Eye roll on.
 Είναι ένα πολύ λεπτόρρευστο ζελέ για την περιοχή των ματιών, το οποίο την δροσίζει και την τονώνει. Δεν είδα κάποια διαφορά, ως προς την ενυδάτωση της περιοχής, ή τους μαύρους κύκλους, όμως χρησιμοποιούσα τα δείγματα, ενώ η κανονική συσκευασία διαθέτει ένα μεταλλικό roll on, το οποίο σίγουρα φροντίζει περισσότερο την περιοχή των ματιών! Αυτό το προιόν είναι αυτό που με ενθουσίασε λιγότερο από την σειρά Angelica!
 
Sublime Essence Serum με Iris Angelica. Ένας ορός προσώπου, χωρίς σιλικόνες που υπόσχεται να διορθώσει τις όποιες ατέλειες του προσώπου και να του χαρίσει την φυσική ομορφιά του. Εγώ μετά από χρήση 2 εβδομάδων (τόσο μου κράτησαν τα deluxe samples, και σε συνδυασμό με τα προηγούμενα προϊόντα) παρατήρησα μία ακτινοβολία στο πρόσωπο μου, λιγότερες ατέλειες, λιγότερα μαύρα στίγματα και πιο μικρούς πόρους. 
Η σειρά Angelica της L'occitane είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους επιδερμίδας και για ηλικίες 20-35!

Συνέχεια έχουν τα Shampoo-conditioners and hair masks by L'occitane! Όπως επίσης και  τo Almond Shower Oil το οποίο μυρίζει υπέροχα!
Ξεκινάω να τα χρησιμοποιώ και επιστρέφω με νέο review!

Επειδή μου αρέσουν τα φυτικά προϊόντα ομορφιάς και είμαι λάτρης των ωραίων οσμών που σε ταξιδεύουν, σε χαλαρώνουν ή ξυπνάνε τις αισθήσεις μου, αγάπησα την L'occitane και θα την επιλέξω στο μέλλον! 
Τα προϊόντα της L'occitane  διατίθενται αποκλειστικά από τις Boutiques L'OCCITANE και από τα corners της εταιρείας, και σε όλα τα Notos Galleries, και μπορείτε να απευθυνθείτε στην L’OCCITANE en Provence - Greece στο FB (link) για οποιαδήποτε απορία σας!
Εγώ μόνο ευχαριστώ μπορώ να πω, για την ευκαιρία που μου δόθηκε να δοκιμάσω τόσα πολλά προϊόντα από την υπέροχη Προβηγκία, σε τόσες μεγάλες ποσότητες!


Έχετε δοκιμάσει Fairy Girls κάποια προϊόντα από την L'occitane? 

Many Angelica kisses from Fairy {oo} Mary!

14 σχόλια:

  1. Μαιρούλα καλημέρα,συγχαρητήρια για την πολύ όμορφη παρουσίαση. Αγαπάμε L occitane, αγαπάμε γενικότερα προϊόντα από την μαμά φύση.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Miss M. Είπαμε, επιστροφή στα φυσικά προιόντα!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. I have not tried will love to if I find it. Hi doll im back come read my post its a dedication to all my followers.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπάμε Loccitane!!! Υπέροχη παρουσίαση! :) Μου άνοιξες την όρεξη για μια επίσκεψη...
    Φιλάκια πολλά Μαίρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν την επισκεφτείς να μου πείς τι διάλεξες από τα τόσα μυρωδάτα πριοόντα της!! Φιλιά και από μένα!

      Διαγραφή
  4. i really want to try L'occitane products...awesome post..
    looks really great..bookmarking ur post for future refernce mary..

    check out my new post :http://www.vanitynoapologies.com/2013/10/mac-dervish-lip-pencil-swatches-review-fotd.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαίρη μου πολύ ωραία παρουσίαση.Δεν εχω δοκιμάσει κάποιο προιον αλλά φαίνονται πολύ καλά.Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα ήταν η πρώτη μου δοκιμή αλλά σίγουρα όχι και η τελευταία γιατί ενθουσιάστηκα!

      Διαγραφή
  6. That's great, I like their rose line but I feel that this is something to try definitely! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα κορίτσι!
    Πολύ όμορφο ποστ και νομίζω θα δοκιμάσω κάποια στιγμή τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρίας αφού μου άφησαν την καλύτερη εντύπωση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πρόκειται για πολύ ωραία σειρά έχω δοκιμ΄σαει πολλά από τα full sized προϊόντα αλλά και δείγματα, έχω μεγάλη αγάπη με την εταιρία χρόνια τώρα. Το essence sublime είναι άψογο προϊόν έχω κάνει αναλυτικό review. Να δοκιμάσεις σίγουρα κι άλλες σειρές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...