Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Panthenols Review - Useful summer SOS products!

Γειά σας Fairy Girls...

Σήμερα θα σας δείξω 6 SOS προιόντα από μία ελληνική εταιρεία που δεν θα πρέπει να λείπουν από το καλοκαιρινό σας νεσεσέρ! H εταιρεία ονομάζεται Panthenols και διαθέτει πολύ αξιόλογα προιόντα! Πάμε να δούμε τα SOS-must have του καλοκαιριού!
1. Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα προσωπικά τα κουνούπια με προτιμούν! Κάθε καλοκαίρι έχω το ίδιο άγχος, να αποφύγω να με τσιμπήσουν κουνούπια γιατί καθ' ότι αλλεργική μου δημιουργούν πρόβλημα (πρήξιμο και υπερβολική φαγούρα). 
Κάθε χρόνο λοιπόν προσπαθώ να βρίσκω εντομοαπωθητικά, όσο το δυνατόν φυσικά και όχι χημικά! Φέτος λοιπόν, απαραίτητη εντομοαπωθητική lotion είναι το Φυτικό Ενυδατικό γαλάκτωμα με εντομοαπωθητική δράση Basil* της Panthenols-Medicals! 
Υπάρχει σε lotion με spray και σε roll-on. Έτσι λοιπόν έχω πάντα το roll-on στην τσάντα μου και στο μπαλκόνι τα βράδια χρησιμοποιώ τη lotion. Είναι πολύ δραστική και αποτελεσματική, μυρίζει σαν βασιλικό με γεράνι και λεβάντα (αφού περιέχει τα αντίστοιχα αιθέρια έλαια) αλλά σύντομα εξαφανίζεται η οσμή.   
2. Σε περίπτωση όμως που δεν προλάβω να βάλω το εντομοαπωθητικό μου και με τσιμπήσει κάποιο κουνούπι, η λύση είναι το καταπραϋντικό gel με φασκόμηλο*, το οποίο πραγματικά ανακουφίζει άμεσα και από την φαγούρα και από το πρήξιμο. Με έχει σώσει!
3. Στο νεσεσέρ της θάλασσας πάντα έχω μαζί μου αμμωνία για τυχόν τσιμπήματα από μέλισσες ή τσούχτρες (ναι το ξέρω, είμαι της πρόληψης). Κάθε χρόνο αυτή η κλασσική αμμωνία με την απαίσια κυριολεκτικά μυρωδιά με ενοχλούσε αφόρητα! Την λύση την βρήκα και πάλι στην Panthenols-Medicals και ονομάζεται Stick αμμωνίας με αλλαντοίνη* και δεν μυρίζει καθόλου άσχημα, ευτυχώς δεν μας τσίμπησε κάτι για δοκιμάσουμε την δράση του, αλλά είναι πάντα μαζί μου στην παραλία για παν ενδεχόμενο!
4. Όσο και να φοράω αντηλιακά, θα έρθει μία μέρα που σε κάποιο σημείο του σώματος μου θα καώ! Εδώ έρχεται η Aloe Vera* την οποία χρησιμοποιώ πολλά χρόνια τώρα και πίνω νερό στο όνομα της! 
Ανακουφίζει από εγκαύματα (ήλιου και κουζίνας), κλείνει και απολυμαίνει πληγές και ενυδατώνει άμεσα! Επίσης την χρησιμοποιώ και σε home made συνταγές serum (link). Η Aloe Vera by Panthenols περιέχει οργανική αλόη, πανθενόλη, ουρία και πράσινο τσάι! Αφήνει υπέροχη δροσιά στο δέρμα!

5. Ενυδάτωση και αποκατάσταση δέρματος ΤΩΡΑ! 
Το καλοκαίρι το αλάτι της θάλασσας και ο ήλιος ταλαιπωρούν το δέρμα μας με αφυδάτωση! Η λύση λέγεται Panthenols και σε αυτό το πρόβλημα! Για καθημερινή χρήση, ιδανική είναι η Body Lotion* Panthenols, η οποία περιέχει προβιταμίνη Β5 και λάδι ελιάς για απόλυτη ενυδάτωση! Και για πιο εντατική χρήση σε ταλαιπωρημένο δέρμα χρησιμοποιούμε την Skin Care Cream* που απευθύνεται σε ερεθισμένα και ευαίσθητα δέρματα! Πιστέψτε με, με την πρώτη χρήση της θα την λατρέψετε! Δεν πρέπει να λείπει ποτέ από το ντουλάπι του μπάνιου σας για παν ενδεχόμενο! Εγώ την χρησιμοποιώ σε πατούσες, αγκώνες και όταν είχα καεί από τον ήλιο!  
6. Βασικό στοιχείο της καθημερινότητας μας είναι το αποσμητικό! Η Panthenol διαθέτει ένα αγνό και αποτελεσματικό αποσμητικό, χωρίς αντι-ιδρωτικά στοιχεία και χωρίς οινόπνευμα!
Επόμενα προϊόντα της Panthenols υπό δοκιμή..... Review Coming up....

Όλα τα προϊόντα της Panthenols και της Medicals είναι διαθέσιμα στα φαρμακεία σε πολύ προσιτές τιμές και μην ξεχνάτε ότι είναι 100% ελληνικά! Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε και στην σελίδα τους στο facebook (link)

In my Bag

Πώς σας φάνηκαν τα SOS προιόντα του καλοκαιριού μου? Εσείς Fairy Girls προτιμάτε τις ελληνικές εταιρείες? Έχετε δοκιμάσει κάτι από την Panthenols? 

Many kisses from smiley Fairy {oo} Mary!

3 σχόλια:

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...