Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Monoi Tiki Tahiti on vacation, and a Giveaway! **CLOSED**

Hallo Fairy Girls....
Την αγάπη μου για το υπέροχο πολυχρηστικό λάδι monoi από την Ταιτή δεν σας την έχω κρύψει(link)! Φέτος το καλοκαίρι όμως το monoi Tiki Tahiti πάει διακοπές με spf3 και εξωτικά αρώματα βανίλιας* και καρύδας**!

Έτσι λοιπόν, τα Tiki Tahiti monoi oils πήγαν το σαββατοκύριακο που μας πέρασε, παραλία......
Ανέβηκαν στο μηχανάκι......

... λιάστηκαν άφοβα στην καυτή άμμο, πλημμυρίζοντας τον χώρο γύρω τους με το μεθυστικό άρωμα τους.......

και απόλαυσαν ένα freddo cappuccino γιατί τα Tiki Tahiti monoi oils το αξίζουν!
Υπέροχα αρώματα, αντηλιακή προστασία και ενυδάτωση της επιδερμίδας σε βάθος!


Από τα δύο αγάπησα περισσότερο το άρωμα της καρύδας γιατί αυτή η μυρωδιά μου θυμίζει αποκλειστικά καλοκαίρι! Έχει μικρή προστασία από τον ήλιο (spf3) αλλά ενδείκνυται για τροπικό μαύρισμα! Εγώ το φοράω περίπου μισή με μία ώρα αφού βάλω αντηλιακό γαλάκτωμα με δείκτη προστασίας spf30+.

Προσωπικά τα χρησιμοποιώ και σε βρεγμένα μαλλιά στην παραλία για προστασία και ενυδάτωση της τρίχας!

Μετά την θάλασσα, εξακολουθώ να χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου monoi Tiki Tahiti  Pitate! Είναι εμπλουτισμένο με λουλούδια γιασεμιού και έχει το πιο έντονο άρωμα από όλα τα monoi  Oils που έχω δοκιμάσει! 

Να θυμάστε ότι τα αυθεντικά Tiki Tahiti monoi oils είναι αυτά που περιέχουν το αντίστοιχο αποξηραμένο λουλούδι με το οποία είναι εμπλουτισμένα!

Αναρωτιέσαι που θα τα βρείς?
Στο All About Eve με μία απλή παραγγελία θα έρθουν στην πόρτα σου! Τιμή: 7,50€ τα 60ml και 12,90€ τα 120ml.
Δοκιμάστε τα και δεν θα τα αποχωριστείτε ξανά!
Η ΕΚΠΛΗΞΗ
Το Fairy Make up Tales και το All about Eve προσφέρει σε δύο τυχερές αναγνώστριες την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα υπέροχα Tiki Tahiti monoi oils! 
ΤΟ ΔΩΡΟ
Δύο τυχερές θα κερδίσουν από ένα Tiki Tahiti monoi oil. Η πρώτη θα κερδίσει ένα Vanilla monoi tiki με spf3 60ml και η δεύτερη θα κερδίσει ένα Coco Coconut  monoi tiki  με spf3 60ml! 
 Το Giveaway ξεκινάει σήμερα 7-8-2013 και λήγει στις 20-8-2013 στις 00.00!

ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ - TERMS OF PARTICIPATION
1. Να είστε μέλη στο blog μου μέσω του GFC (Google Friend Connect), και αν δεν είστε μπορείτε εύκολα να γίνετε πατώντας δεξιά στην σελίδα το γαλάζιο πλαίσιο  "Γίνετε μέλη αυτού του ιστοτόπου"
 2. Like All about Eve in Facebook here.
3. Να ακολουθήσετε το Fairy Make up Tales via Bloglovin απο εδώ.
4. Nα αφήσετε το email σας στην φόρμα του Rafflecopter, ώστε να επικοινωνήσω μαζί σας, σε περίπτωση που κερδίσετε!  
5. Follow Fairy Make up Tales via Google+ from here.
 Προαιρετικά - Optional: 
Αφού ολοκληρώσετε τα 5 υποχρεωτικά βήματα μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον συμμετοχές, για περισσότερες πιθανότητες να είσαι εσύ η νικήτρια, κάνοντας τα εξής: 
6. Like Fairy Make up Tales οn Facebook here.  
7. Nα κοινοποιήσετε αυτό το Giveaway στο Facebook κάνοντας Share την φωτογραφία της ανάρτησης από εδώ προσθέτοντας το  hashtag #fairymakeuptales(μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές).  
8. Nα κοινοποιήσετε αυτό το Giveaway στο Google+ κάνοντας προώθηση την ανάρτηση από το προφίλ μου Google+ "Mary Michaela (Fairy Mary) " από εδώ
9.Αφήστε ένα σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση, στο οποίο να μου λέτε γιατί θέλετε να δοκιμάσετε το Monoi Tiki Tahiti και από που μάθατε γι'αυτό! 
**(επειδή οι συμμετοχές ελέγχονται λεπτομερώς, θα σας παρακαλέσω να μην σβήνετε την κοινοποίηση σας μέχρι την ημερομηνία λήξης του Giveaway, διαφορετικά, η συμμετοχή σας ακυρώνεται).
Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός για την Ελλάδα! Συμπληρώστε την φόρμα παρακάτω για την εγκυρότητα της συμμετοχής σας:    
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! 
a Rafflecopter giveaway

Με το πέρας της κλήρωσης οι τυχεροί θα ενημερωθούν με e-mail και θα πρέπει να μου στείλουν τα στοιχεία του εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσουν το δώρο τους. Τα δώρα θα αποσταλλούν από  το All About Eve και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τους. Σε περίπτωση που με το πέρας του διαγωνισμού κάποια μέλη κάνουν UNLIKE ή UNFOLLOW στο Fairy Make Up Tales θα αποκλειστούν από μελλοντικούς διαγωνισμούς! 
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ FAIRY GIRLS! 
Many monoi scented kisses from Fairy {oo} Mary!

112 σχόλια:

  1. tha ithela poli na to dokimasw giati latrebw to arwma karidas k exw akousei poli kala sxolia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω διαβάσει τα καλύτερα για το συγκεκριμένο προϊόν (καταπληκτική σύνθεση και υπέροχο άρωμα) και θα ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. to akousa prwth fora apo esena kai pisteyw oti to arwma 8a einai yperoxo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω διαβάσει αρκετές φορές για το προϊόν αυτό, και θα το ήθελα για το σώμα, ως μάσκα μαλλιών και ενδεχομένως θα τολμούσα ολονύχτια θρέψη προσώπου δέρματος με αυτό... Σίγουρα πάντως το θέλω πάρα πολύ, και η μυρωδιά του μονόι είναι για μένα ίσως και η πιο όμορφη που ξέρω!

    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου
    Google Friend Connect: Morbid_Girl
    google plus: Fotini Xanthopoulou
    bloglovin: Φωτούλα Ξανθοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Exw akousei tosa kala sxolia gia ta tiki tahiti kai thelw para polu na ta dokimasw!!den ta exw dokimasei akomh!!gia prwth fora akousa gia ta tiki tahiti oils apo tis beauty bloggers.Apo polles!!Filia!!Eyxaristoume polu!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θέλω να το δοκιμάσω.Άκουσα γι'αυτό από όλα τα blogs!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω διαβάσει πολλά και θετικά σχόλια για το συγκεκριμένο προϊόν και θα ήθελα να το κερδίσω για να το χρησιμοποιώ με πολλούς τρόπους:σαν λαδάκι μασάζ,λαδάκι για τα μαλλιά σαν μάσκα,σαν περιποίηση χεριών και νυχιών!Μου αρέσουν πολύ και τα δύο αρώματα!Ευχαριστούμε πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και εγώ άκουσα για το λάδι αυτό από όλα τα blog ομορφιάς και πραγματικά με έχει κάνει εντύπωση που οι κριτικές που έχει αποσπάσει είναι πολύ καλές...μακάρι να είμαι τυχερή να το κερδίσω..:)

    fb: Lydia Anastasiadou
    gfc, google: EUA BRAUN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα ήθελα πολυ να το δοκιμάσω..τρελενομαι για το άρωμα καρυδας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα
    Έτοιμη η ανάρτηση του διαγωνισμού στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    Η ανάρτηση εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. giati thelw xroniaaaa na to dokimasw...kai pote gia kapoio logo den to agorasa!
    episis latreuw ta ladia!! :D
    euxaristoume Mary!!!!!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διάβαζω από bloggers συνέχεια γι' αυτά τα λαδάκια αλλά δεν είχα ακόμη την ευκαιρία να τα δοκιμάσω. Μ' αρέσουν τα μυρωδάτα προϊόντα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απο σένα το έμαθα και με την παρουσίασει σου με έχεις εντυπωσιάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχετε γράψει τόσα για αυτά τα προϊόντα εσείς οι bloggers και μάλλον αξίζει να τα δοκιμάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εχω διαβάσει πολύ καλά σχόλια και θα ήθελα να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν θυμάμαι από που τα πρωτοάκουσα - από κάποιο μπλογκ πιθανότατα. Είμαι σίγουρη όμως ότι μυρίζουν υπέροχα και γι' αυτό θέλω να τα δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όπως αναφέρω και σε μια ανάρτηση, το έμαθα για πρώτη φορά όταν έπεσε στα χέρια μου πέρσι από ένα μίνι swap με μια διαδικτυακή φίλη!
    Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω την καρύδα, αλλά και τη βανίλια.. Όλα βασικά! :)
    Btw, γέλασα πολύ με την ανάρτηση!
    Στο δικό μου giveaway έλαβες μέρος;
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρια δοκιμης!!Εχω διαβασει απο πολλά blog για αυτα και μιας και λατρευω κι αυτες τις μυρωδιες θα θελα να δω και τι προσφέρουν..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. θελω πολυ να τα δοκιμασω!! τωρα μολις το ακουσα για πρωτη φορα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μόλις τώρα έμαθα γι' αυτό και θα ήθελα να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ε΄χω ακούσει τα καλύτερα,και γενικά παθαίνω για λαδάκια,και καρύδα,χεχε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. edw sto blog sou to eida prwth fora!!!! tha ithela polu na to dokimasw!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΠΡΟΙΟΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ! ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΧΕ ΣΥΣΤΗΣΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έχω μεγάλη περιέργεια να το δοκιμάσω, καθώς το άκουσα από εσένα πρώτη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια γι' αυτό το προϊόν και θα ήθελα να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λατρεύω τα λαδάκια και ειδικά ό,τι μυρίζει βανίλια! Τα έμαθα μέσω του youtube και των blogs και θέλω πολύ να τα δοκιμάσω!
    Kisses!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. έμαθα για το λαδάκι μέσα από τα blogs....μακάρι να είμαι τυχερή..
    gfc. fb: Katrin Anastasiadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πολυ ωραιος ο διαγωνισμος σου....το λαδακι αυτο το ειχε μεσα το κουτακι του glowbox του ιουλιου και μου αρεσε πολυ θελω να το παρωωωωωω!!!!ελπιζω να ειμαι τυχερη και να το κερδισω στον διαγωνισμο σου!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. kai gw twra to eida :D pistevw kai ta 2 8a einai e3isou mosxomurista :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. exw diavasei ta kalutera kai tha ithela polu na to dokimasw gia na exw k egw mia apopsi :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σίγουρα το έχω δει από beauty bloggers στο facebook, δυστυχώς δε θυμάμαι ποιά ακριβώς και το θέλω γιατί έχει γίνει τόοοοοσος ντόρος και πρέπει να μάθω περί τίνος πρόκειται ^_^
    oπότε, υπερευχαριστούμε για την ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!!!!ΜΑΚΑΡΙ!!!!!!
    gfc:irene alex
    g+:irene alex
    fb:Eirini Alexopoulou
    bloglovin:Eirini Alexopoulou
    email:irene.alex@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Θέλω να το δοκιμάσω γιατί έχω ακούσει ότι έχει καταπληκτικό άρωμα,είχα πρωτοακούσει γι'αυτό από μια φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. τα εχω ξαναδει και σε αλλα blogs και θα ηθελα πολυ να τα δοκιμασω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. εχω διαβασει για αυτο σε παρα πολλα blogs αλλα δεν το εχω δοκιμασει ακομη!λατρευω τη μυρωδια της καρυδας!μακαρι να ειμαι τυχερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δεν θυμάμαι, πότε άκουσα πρω΄τη φορά για τα Monoi Tiki Tahiti, αλλά θα ήθελα τόσο πολύ για τα μυρίσω!!!!!
    Τέλειο Giveaway!!! Ευχαριστούμε!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Θελω πολυ καιρο να τα δοκιμασω οποτε ειναι ευκαιρια αν τα κερδισω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Έχω διαβάσει αρκετές φορές πολύ καλές κριτικές για το προϊόν αυτό και θα ήθελα να το δοκιμάσω!!
    ευχαριστούμε!!
    gfc:Σταυρούλα
    fb & Google+: Stavroula Douvropoulou
    bloglovin:stavroula211977
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Γενικά έχω διαβάσει πολλές bloggers να το σχολιάζουν με πολύ θετικά λόγια και θα ήθελα και εγώ να το δοκιμάζω,μιας και μου αρέσουν ιδιαίτερα τα λαδάκια!
    GFC: Savvina Chalkidi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μου το έχει αναφέρει μια φίλη μου και μου έχει πει τα καλύτερα λόγια!Οπότε είμαι περίεργη να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. θέλω να το δοκιμάσω,,,!!!
    fb, gfc; Thanos Anestis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Από δω το άκουσα πρώτη φορά κ για αυτό θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Έχω ακούσει από παντού για αυτό!!!!!!!!!! Από make up artists, από την εταιρεία που το διαφημίζει, από κοπέλες που το πήραν, είναι πολύ δημοφιλές !!!!!!!!!!! Θέλω να το δοκιμάσω γιατί είναι πολύ σπάνιο προϊόν που συγκεντρώνει πολλές θετικές ιδιότητες και κάνει καλό στα μαλλιά και το σώμα μας, θέλω να το δοκιμάσω ακόμη γιατί παράγεται και δημιουργείται στη Ταϊτή και πουθενά αλλού και αυτό είναι σπάνιο και ένα εξαιρετικό προϊόν της Ταϊτής παραδοσιακό που δεν υπάρχουν τέτοια προϊοντα, και φυσικά για την καρύδα που λατρεύω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. to εχω διαβασει σε πολλα μπλογκς και θα ηθελα να το δοκιμασω. μου αρεσει πολυ και η βανιλια και η καρυδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τέλεια δωράκια θέλω να τα δοκιμάσω κάποια στιγμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Για νατο κανω δωρακι στη γυναικα μου που της αρεσουν τρομερα τα ομορφα αρωματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δε θυμάμαι που το πρωτοάκουσα, κάπου στο ίντερνετ πάντως! Το θέλω γιατί έχω ανάγκη να κάνω τη διάθεσή μου πιο καλοκαιρινή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. πραγματικά με έχει κάνει εντύπωση που οι κριτικές που έχει αποσπάσει είναι πολύ καλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Γιατί λατρεύω τη βανίλια και την καρύδα!Από εσένα τα ακούω πρώτη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Aπό τότε που δοκίμασα το Tiare δεν τα πολυσυμπάθησα αυτά τα λαδάκια..

    xoxo
    Froso
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Δεν θυμαμαι που τα χα πετυχει..Σε καποιο blog..
    Καλη μας επιτυχια φαινονται λαχταριστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Εχω διαβάσει πολύ καλά σχόλια από πολλά blogs,θελω πολυ να τα δοκιμασω ως μάσκα μαλλιών,πρέπει να έχει φοβερό άρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Το δοκίμασα πρώτη φορά με το Glowbox και μου άρεσε πολύ, αλλά και τα δύο αυτά αρώματα φαίνονται λαχταριστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Δεν το έχω δοκιμάσει και θα ήθελα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. email: milubijoux1974@libero.it
    fb/bloglovin/g+: Milù Bijoux

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Εχω ακούσει τοοοσα για τα λαδάκια αυτά αλλά δεν εχω χρησιμοποιήσει κανένα.Θα χαρώπολύ αν σταθώ τυχερή.Ευχαριστούμε για την ευκαιρία.Ματς
    Υ.Γ Πόσο μου αρέσουν οι μουσικές σου επιλόγες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Thank you so much for your so beautiful giveaways!
    I d love to enter in this one, because I just love the smell of the Monoi...
    But I say Good Luck for everybody!
    Happy to have allaready won in one of your giveaways!
    Have a fab end of the week!
    P.S:love the songs you share on your blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μα ακούγονται τέλεια!! Αν δεν κερδίσω θα προσπαθήσω σύντομα να τα αγοράσω! Φιλάκιαααα

    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Very nice giveaway!! Good luck

    Giveaway on the blog:
    http://www.cultureandtrend.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. δεν το εχω ξαναδοκιμασει πρωτη φορα το ακουσδα απο το δικο σου ποστ και μολις εβαλα και την παραγγελια μου για το λαδι καρυδας και για σωμα και για μαλλια!ελπιζω φυσικα βνα κερδισω και το αντιλιακο που μας χαρισζεις να δοκιμασω και αυτο και μετα σειρα εχει η λοσιον σωματος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. I'm really curious about this product. Thanks! :)

    machukoy1@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Γιατι φαινεται ενα πολυ καλο λαδι σωματος και θα ηθελα πολυ να το δοκιμασω! Πρωτη φορα το ακουσα απο εσενα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Πρωτη φορα το ακουω απο εσενα και θα ηθελα παρα πολυ να το δοκιμασω..
    gfc: aristea nasta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Διαβαζοντας οσα αναφερεις στο ποστ,θελω πολυ να δοκιμασω!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. θελω πολυ να δοκιμασω καποιο απο τα προιοντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. θελω πολυ να τα δοκιμασω.εχω ακουσει πολλα γιαυτα τα προιοντα...\
    gfc stella vasiliou
    email stevasrizo82@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Εγω τρελαινομαι να μαυριζω το καλοκαιρι οποτε αν ειμαι η τυχερη θα χαρω πολυ!!!
    GFC,BLOGLOVIN,TWITTER:Sofia Vasileiadou
    FB:Sofia Sakis
    EMAIL:Sofia.sakis@hotmail.com
    SHARE FB:https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http%3A%2F%2Ffairymakeuptales.blogspot.com%2F2013%2F08%2Fmonoi-tiki-tahiti-on-vacation-and.html%3Fspref%3Dfb&t=Monoi+Tiki+Tahiti+on+vacation%2C+and+a+Giveaway%21

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. θα ηθελα πολυ να το δοκιμασω! Το διαβασα πρωτη φορα σε blogs!!!
    gfc marina gm
    ma-rine@live.com
    fb Marina Gm
    bloglovin Marina Gm
    g+ marina gm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. θα ηθελα να το κανω δωρο
    stavrosmantzoukis@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. I've never heard about it until now:D I would like to try it because it's something new for me and I like trying new things :)
    Btw, thank you for this giveaway :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. εχω διαβασει για το συγκεκριμενο λαδι σε πολλα post στο facebook και θα θελα πολυ να το δοκιμασω για να μαυρισω ακομα περισσοτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Και είχα μεγάλη περιέργεια να δοκιμάσω τα λαδάκια... Φαίνονται υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Γιατί αγαπώ τα λαδάκια και τα συγκεκριμένα με παραπέμπουν σε κάτι εξωτικό! ;) Τα συγκεκριμένα λαδάκια νομίζω τα έμαθα από το youtube, από την pinksofoxy! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. I have never Heard about it until now.I Would like to try it because it is something new for me and I like trying new things.

    Thanks for the lovely Giveaway.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ, ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΑΠΟ VIDEAKIA YOUTUBE.
    GFC GEORGIA VASS
    fb Georgia Vass
    google+ georgia vas
    vasileiou83@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. εχω διαβαζει τα καλυτερα!!! νομιζω οτι η μυρωδια του και μονο θα με τρελλάνει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. δεν θυμαμαι από το ακουσα πρώτη φορά, από κάποιο blog ήταν σιγουρα! Τόσος ντόρος που γίνεται, πως να μην θέλω να τα δοκιμάσω?!?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. εχω διαβασει τις καλυτερες αποψεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. έχω ακούσει πάρα πολλά γι αυτά τα λαδάκια!! θα ειναι τέλεια να τα χρησιμοποιήσω για μαύρισμα. αγαπώ το άρωμα καρύδας!! μακάρι να κερδίσω :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. δεν το εχω δοκιμασει και εχω ακουσει καλες κριτικες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Den ta exw xanakousei kai elpizw na ta dokimasw giati fainontai laxtarista!!Akoma kai to onoma tous einai toso paixnidiariko!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. fainontai teleia !8a 8ela polu na ta dokimasw,euxaristoume gia to giveaway!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. I've never heard about it before I saw this post here :) I'd like to try this out!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Δεν τα εχω χρησιμοποιησει ποτε.Απο εσας εμαθα γι αυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. τα εχω ξαναδει και σε αλλα blogs και θα ηθελα πολυ να τα δοκιμασω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Θα ήθελα να το δοκιμάσω γιατι έχω διαβάσει αρκετά καλά σχόλια! διάβασα για το συγκεκριμένο λάδι πριν λίγο καιρό σε κάποιο μπλογκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ωραιο δωρακι δεν τα εχω ξαναδει και θα ηθελα να μαθω περισσοτερα γι αυτα!

    https://www.facebook.com/joanna.pipi/posts/10151649447088003
    εχω κανει like/share/comment

    Ioanna Pipi (facebook)
    Ioanna pi (στο blog & bloglovin σας)
    joannapi@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. gfc:Karin
    google+ Karin Shaim
    fb:Karin Shaim
    bloglovin:cookiesmasher5@yahoo.com
    email:cookiesmasher5@yahoo.com

    crossing fingers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Θα ήθελα να το κερδίσω, για να το κάνω δώρο, γιατί έχω δει στο Facebook σε σχετική διαφήμιση, ότι το λάδι monoi είναι πολύ καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Θα ήθελα πολύ να το κερδίσω, για να το δοκιμάσω, γιατί είναι η πρώτη φορά που το βλέπω και μου φαίνεται πολύ εξωτικό!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. καλα στον κοσμο μου..ελπιζω να προλαβα να συμμετασχω- κανω κρα να δοκιασω αυτο το λαδακι!! ευχαριστουμε πολυ πολυ για το giveaway <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...