Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

I've been awarded (twice)...again!!

Hallo Fairy Girls...

 Εδώ και αρκετό καιρό έχω παραλάβει κάποια βραβεία και ήρθε η ώρα να ευχαριστήσω τα κορίτσια που μου τα έδωσαν!

First I was honored with the...One lovely blog Award......

Το βραβείο μου το έδωσαν η Χαρά από το Jubilo  και η Ελευθερία απο το Diary of a Beauty Addict τις οποίες και ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου.

Σας ευχαριστώ πολύ για την τιμή κορίτσια!

 Ερωτήσεις-όροι του βραβείου: 
✎ Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας; 
Aγαπώ τα προιόντα ομορφιάς και ψάχνω συνέχεια καινούργια και διαφορετικά! Αφού τα βρώ μου αρέσει να τα μοιράζομαι με φίλες που αγαπούν την ομορφιά και αυτές!

 ✎ Ποιο είναι το θέμα του blog σας; 
Το blog μου ασχολείτε κατά κύριο λόγο με την ομορφιά, αλλά κατά καιρούς μοιράζομαι μέσα από τις αναρτήσεις μου διάφορες σκέψεις μου, ταξίδια, και φωτογραφίες από την καθημερινότητα μου!

 
✎ Από που βρίσκετε την έμπνευση; 
Δεν χρειάζεται έμπνευση για να κάνεις κάτι που σου αρέσει και σου φτιάχνει την διάθεση! Έχω πάντα διάθεση για να γράψω μια νέα ανάρτηση!

✎ Σχεδιάζετε από πριν το περιεχόμενο του blog σας; 
Δεν κάνω κάποιο ιδιαίτερο σχεδιάγραμμα, απλά όταν έχω πολλά προιόντα για review κάνω πάντα πρώτα αυτά που αφορούν το μακιγιάζ, αφού για τα προιόντα περιποίησης χρειάζομαι παραπάνω από ένα μήνα δοκιμής ώστε να είμαι σε θέση να γράψω γι'αυτά!

✎ Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;
 Συνέχεια προσπαθώ να σκέφτομαι καινοτόμες ιδέες που θα ενθουσιάζουν τους αναγνώστες μου!

 ✎ Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας; 

Καθημερινά προσπαθώ να αφιερώνω τουλάχιστον μία με δύο ώρες!

✎Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για σας για να δημιουργήσετε; 
Κάθε στιγμή έχει τη μαγεία της, αλλά συνήθως γράφω τις αναρτήσεις μου πρωινές ώρες!

 ✎ Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς; 
Είμαι Κριός στο ζώδιο με ωροσκόπο Καρκίνο, και όσο μεγαλώνω τα χαρακτηριστικά του Καρκίνου με αντιπροσωπεύουν όλο και περισσότερο! Είμαι 34 χρονών και δεν κρύβω την ηλικία μου!

✎ Ποια είναι τα χόμπι σας; 
Το βασικό μου hobby είναι το  blogging γιατί είναι κάτι αγαπώ πολύ. Επίσης μου αρέσει να διαβάζω βιβλία, να βλέπω ταινίες και σειρές στην τηλεόραση ή στο Internet.

Με την σειρά μου δίνω το βραβείο...
http://toothfairygardy.blogspot.gr/
http://distinguisheddiva.blogspot.gr/
http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/
http://www.margaretcruzemark.blogspot.gr/ 
http://fashioneveland.blogspot.gr/

Κανόνες του βραβείου:
1.Θα πρέπει να αναφέρεις αυτόν που σου χάρισε το βραβείο και να τον ευχαριστήσεις 
2.Να απαντήσεις στις ερωτήσεις που θα σου δοθούν 
3.Να βραβεύσεις αλλά  blogs
4.Να ενημερώσεις το blog που βράβευσες 
5.Να ακολουθείς το blog που βράβευσες

Και αφού έχω εκπληρώσει όλους του κανόνες αυτού του βραβείου, θα ευχαριστήσω ακόμα μία κοπέλα για ακόμα ένα βραβείο που μου χάρισε! 

 
Να ευχαριστήσω λοιπόν την Ελισσάβετ από τα Πλεκτά Αριστουργήματα για το όμορφο βραβείο "Liebster Blog"! 
Για αυτό το βραβείο θα πρέπει να απαντήσω στα παρακάτω 8 ερωτήματα:

1. Το αγαπημένο μου φαγητό : Σπαγγέτι καρμπονάρα 

2. Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους... : Η υποκρισία!

3. Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα..: 
Να είναι ο εαυτός τους και να μην προσπαθούν να δείξουν κάτι άλλο από αυτό που πραγματικά είναι!

4. Με ηρεμεί..: Η αγκαλιά του καλού μου!

5. Αγαπώ πολύ..: Τους πολύ κοντινούς μου ανθρώπους!

6. Με νευριάζει...: Όταν οι άνθρωποι άλλα λένε και άλλα εννοούν και απαιτούν από εσένα να μαντέψεις τι είναι αυτό που εννοούν!

7. Δεν θα αποχωριζόμουν ποτέ (αντικείμενο)..: 
Το MG μας! (any guesses?)

8. Όταν ήμουν μικρή, χάζευα συστηματικά αφίσες του..:
Παραδόξως δεν χάζευα ποτέ αφίσες!

   Με την σειρα μου θα δωσω και εγώ αυτό το βραβείο στα...
Και πάλι σας ευχαριστώ κορίτσια για την τιμή που μου κάνατε! 

Many Kisses from awarded Fairy {oo} Mary!

24 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Κάνεις με ενθουσιασμό το blogging πράγματι και αυτό φαίνεται!
    Ευχαριστώ που βραβεύεις και το δικό μου blog! Είσαι πολύ γλυκιά!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Περιμένω να διαβάσω και τις δικές σου απαντήσεις!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου και τις απαντήσεις! Ενθουσιάστηκα που έχεις βάλει Placebo στο Music Player σου!! :) Καλή σου μέρα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει!! Καλή σου μέρα και ευχαριστώ για το χαμογελαστό σχολιάκι σου!
      xoxo

      Διαγραφή
  3. σε ευχαριστώ πάρααααααα πολύ!!!!!Βλέπω ότι έχουμε πάραααααααααααααα πολλά κοινά!!θα τα δεις στο ποστ μου!!!μολις το κανω!χααχχαχα!!
    xxmm mipws to MG einai skulaki???den mporw na skeftw kati allo!!
    den einai i marka autokinitou e???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. pragmatika se euxaristw para polu gia to award!!!!!
    Polu wraies apantiseis kai xarika pou ematha pragmata gia sena.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ να διαβάσω και εγώ τις δικές σου sweetie!

      Διαγραφή
    2. kai nai pire kairo alla telika edw einai i apanatiseis mou kai pali thanks koukli mou gia to award.
      http://distinguisheddiva.blogspot.gr/2013/08/mani-monday-award-and-second.html

      Διαγραφή
  5. Congratulation it nice to get to know more about you.
    http://tifi11@blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητηρια για ολα τα βραβεια σου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητηρια για τα βραβεια!! Το ΜG μηπως ειναι χαμστερ;; η σκυλακι;; γατακι μηπως;;; δεν μου ερχεται κατι αλλο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαίρη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!!!!Χάρηκα τόσο μα τόσο πολύ!
    Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι! :) Μπορείς να δεις τη σχετική ανάρτηση: http://luckystar21.blogspot.gr/2013/07/my-2nd-award_31.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...