Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Frezyderm Color Velvet Technology Sun Screen - REVIEW

Γειά σας Fairies....


Μήπως είστε και εσείς στην αναζήτηση για το νέο ιδανικό αντηλιακό προσώπου που θα συνοδέψει το καλοκαίρι σας? Για μένα αυτή η αναζήτηση έλαβε τέλος. Αιτία μια φίλη μου από την Καρδίτσα (που σύντομα θα γίνει νησιώτισσα), η οποία μου πρότεινε το Frezyderm Velvet Technology Sun Screen. Μου το περιέγραψε ως ένα αντηλιακό με υφή σιλικόνης, που δεν βαραίνει καθόλου το πρόσωπο, και το αφήνει πάρα πολύ απαλό αλλά και προστατευμένο! 
Εννοείτε πώς έσπευσα αμέσως να προμηθευτώ το δείγμα αυτού του ιδιαίτερου αντηλιακού! Το δοκίμασα και ενθουσιάστηκα! Έχει πραγματικά την όψη και την αίσθηση της σιλικόνης, είναι απόλυτα ματ και είναι ιδανικό και ως βάση μακιγιάζ!
Κυκλοφορεί με SPF30 και SPF50 και προστατεύει απόλυτα από τις UVA και UVB βλαβερές ακτίνες του ήλιου!
Εγώ επέλεξα την Color Velvet Technology SPF50. Είναι η μοναδική αντηλιακή με χρώμα που δοκιμάζω, η οποία πραγματικά καλύπτει και δεν με κάνει να γυαλίζω like disco-ball. Λίγη ποσότητα αρκεί για όλο το πρόσωπο.
Velvet και Color Velvet Technology SPF50
Blended

Στα φαρμακεία θα τις βρείτε από 18€ το απλό και 22€ με χρώμα, ενώ σε οn line φαρμακεία θα βρείτε πολύ καλύτερες τιμές. Εγώ το προμηθεύτηκα on-line στην τιμή των 18€ περίπου.
Εγώ Fairy Girls βρήκα το αντηλιακό μου για το καλοκαίρι του 2013 και δεν το αλλάζω! Εσείς?

Many velvet kisses from Fairy {oo} Mary! 

23 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!! Έχω την απλή και είμαι κατενθουσιασμένη!! Ματ όλη μέρα και 50 δείκτη προστασίας. Σκέπτομαι να πάρω μια 50 με χρώμα. Αλλά δεν έγραψες αν έχει διάφορους χρωματισμούς ή ένα.
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω το ιδιο ενθουσιασμένη είμαι! Άπόχρωση έχει μία αλλά λόγω της πολύ ελαφριάς υφής της θεωρώ ότι προσαρμόζεται στα περισσότερα δέρματα!
      Ευχαριστώ για το σχόλιο σου!

      Διαγραφή
  2. aaa fainetai teleia!genika ektimw polu tin frezyderm!! :) :)
    na rwtisw kati gt mperdeutika??to aristero kitrino gel sto xeri sou ti einai???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αριστερό κίτρινο τζελ είναι το αντιληακό χωρίς χρώμα, είναι σαν άχρωμη σιλικόνη αλλά με το φλας φαίνεται κίτρινη!

      Διαγραφή
  3. Γενικά την εμπιστεύομαι τη Frezyderm.. από αντηλιακές βέβαια έχω "κλείσει" για φέτος αλλά thanks for the review!!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ για το σχόλιο σου! Η αλήθεια είναι πώς είχα και εγώ ανοιχτή αντηλιακή αλλά αυτή όταν την δοκιμάσεις ξεχνάς τις υπόλοιπες! :)

      Διαγραφή
    2. Χαχα, όπως το 'πες! Είναι ήδη στα αγαπημένα μου (στην ανάρτηση για τα προϊόντα Ιουνίου) αλλά η αλήθεια είναι ότι πριν καμιά βδομάδα αντιλήφθηκα την χρωματιστή βερσιόν της και ανυπομονώ να την πάρω!

      Διαγραφή
  4. What great makeup! I think it looks amazing especially because it comes with SPF!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ ωραία!!! Γενικά η Frezyderm όπως και η Avene και ο Κορρές έχουν τα καλύτερα προϊόντα. Κρίμα που μόλις πήρα αυτήν της Carroten :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία παρουσίαση!! Το συγκεκριμένο το έχω δοκιμάσει στο χέρι μου και πραγματικά ενθουσιαστηκα!! Του χρόνου δε μου γλιτώνει με τίποτα ;-)

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, να το πάρεις αρχή καλοκαιριού γιατί συνέχεια εξαντλείται! ΘΑ το αγαπήσεις!
      :)

      Διαγραφή
  7. Απλό ή με χρώμα που γέρνει η ζυγαριά;Θέλω να το δοκιμάσω οπωσδήποτε μετά από αυτό το Post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑι τα δύο είναι το ίδιο υπέροχα! Αυτό με το χ΄ρωμα το φοράς άνετα και χωρίς κανένα αλλό μακιγιαζ από πάνω, ούτε καν πούδρα! Αν πλαι θελεις μπορεις να βάλεις και bb από πάνω! Το καλυτερο αντηλιακό ever σου λέω!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Κάνει για όλους τους τόνους δέρματος;;; ακόμα και για τις πιο ανοιχτοχρωμες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ένα χρόνο μετά! έχω φάει όλα τα φαρμακεία για ένα δείγμα της αντηλιακής με χρώμα και πουθενά! έχω ακούσει τα καλύτερα αλλά μου είπαν ότι είναι σκουρόχρωμη κάπως για τώρα που δεν είμαστε μαυρισμένες. Βέβαια, πήγα σε ένα φαρμακείο και είχε μία ανοιχτή και η κοπέλα μου πε ότι προσαρμόζεται στο δέρμα. Ποια είναι η γνώμη σου; Θα δίνει ένα ελαφρύ αποτέλεσμα; Θα μπορώ να το αντικαταστήσω με τη bb μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα σου πω, δεν νομιζω οτι προσαρμοζεται ακριβως, αλλα απλωνοντας την, πραγματικά δεν ειναι τοσο σκουρη οσο φαινεται στην αρχη! Μπορεις να αντικαταστασεις την bb σου εφοσον δεν ζητας πολυ καλυψη, αλλα απλά ομοιόμορφο τόνο επιδερμιδας! Η αδερφη μου που ειναι περισσότερη λευκή απο μένα την χρησιμοποιεί χωρίς πρόβλημα, αλλά να θυμάσαι, καλή επάλειψη και προσοχή στο τελείωμα του προσώπου να την σβηνεις πολύ καλά!! Αν ρωτάς εμενα, 2 χρόνια μετα, φετος θα προτιμήσω την άχρωμη, και θα εφαρμόζω την bb μου από πανω!! Φιλια πολλα!!! ελπιζω να βοηθησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την τσίμπησα αλλά την απλή όχι αυτήν με το χρώμα, και την περιμένω πώς και πώς! Φιλάκια Πολλά Μαίρη μου, ευχαριστούμε για το κατατοπιστικό review. :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...