Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

I Love....Lemons & Limes, Mario Badescu and a Caudalie Xperience - REVIEW

Γειά σου Fairy Girl...

Είμαι σίγουρη ότι στα πιο κρυφά όνειρα σου έχεις και εσύ φανταστεί ένα χώρο, που να φιλοξενεί τα πιο ιδιαίτερα και μοναδικά προϊόντα περιποίησης και καλλυντικά. Έναν χώρο που συνεχώς εμπλουτίζεται με νέες εταιρείες, που μπορείς να βρεις ότι ζητήσεις και που εκεί, στον ίδιο χώρο, μπορείς να βρεις και ένα απλό παυσίπονο για τον πονοκέφαλο σου! Ναι, καλά κατάλαβες, μιλάω για ένα φαρμακείο, όχι όμως ένα συνηθισμένο φαρμακείο, μιλάω για το φαρμακείο της Αλεξάνδρας Τριανταφύλλου

Η Αλεξάνδρα λοιπόν αγαπάει τα ιδιαίτερα προϊόντα ομορφιάς, όπως εγώ και όπως και εσύ! Στο φαρμακείο της, μπορείς να βρεις από Lierac, Caudalie, I love....cosmetics, Mario Badescu, Lily Lolo cosmetics, Roger & Gallet, Monoi Tiki Tahiti, Get Fresh και φυσικά όλα τα γνωστά drugstore products όπως Vichy, Korres, etc. και όλα αυτά σε πολύ καλές και προσιτές τιμές. 

 Το φαρμακείο βρίσκετε στο κέντρο του Αγρινίου, αλλά μην ανησυχείς σύντομα θα διαθέτει on-line shop, αφού είναι στα άμεσα σχέδια της, εντωμεταξύ, εσύ μπορείς να κάνεις like στην σελίδα της στο facebook (link), vα παραγγείλεις ότι επιθυμείς, και η Αλεξάνδρα σε 2 μέρες θα το στείλει στην πόρτα σου!

Είχε την καλοσύνη να μου στείλει να δοκιμάσω κάποια από τα αγαπημένα της προϊόντα και που έγιναν η αιτία να ζήσω την εμπειρία Caudalie Divine oil

Έχω κάνει αρκετές αναρτήσεις με λάδια, όπως το Monoi Tiki Tahiti που λατρεύω, αλλά το Divine oil, είναι πραγματικά θεϊκό! Το ψεκάζεις στο ελάχιστα υγρό δέρμα σου και η μυρωδιά του σε ταξιδεύει σε εξωτικά νησιά, σε γαλαζοπράσινες θάλασσες και εσένα να κάνεις ηλιοθεραπεία κάτω από τον καυτό καλοκαιρινό ήλιο. Ενυδατώνει το δέρμα μου, και το κρατάει απαλό και αρωματισμένο για τουλάχιστον 24 ώρες! Περιέχει Πολυφαινόλες από κουκούτσια σταφυλιών, λάδι σταφυλιών, ιβίσκο, σουσάμι και λάδι argan! Ο παράδεισος για την ενυδάτωση του σώματος σου τώρα έχει όνομα: Caudalie Divine Oil

Και η εμπειρία Caudalie συνεχίζετε... 
Moisturizing Toner, το χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ μετά τον καθαρισμό του προσώπου μου, και αυτό αναλαμβάνει να το ενυδατώσει, να το τονώσει και να το κάνει πιο λαμπερό! Ποτέ πριν δεν ένιωθα το πρόσωπο μου τόσο ενυδατωμένο, μετά από μία τονωτική λοσιόν. Δεν περιέχει parabens και οινόπνευμα και φυσικά είναι φυτικής προέλευσης όπως όλα τα προϊόντα της Caudalie!

Μην βιάζεσαι... έχω και άλλο....

Caudalie Teint Divine, δεν είναι βαρύ όσο ένα foundation, η υφή του είναι απαλή, όπως μία  ενυδατική κρέμα με χρώμα, έχει μέτρια κάλυψη και δεν ενίσχυσε καθόλου την λιπαρότητα του προσώπου μου! Περιέχει υαλουρονικό οξύ και αντιοξειδωτική. Χαρίζει μία όμορφη λάμψη "υγείας" και ομοιομορφία στο πρόσωπο. Μου ταίριαξε η light to medium απόχρωση, αλλά διαθέτει και μία πιο σκούρα, την medium to dark! 

Last but not least, από την Caudalie εμπειρία μου, το Divine Legs, tinted body lotion! Ω ναι, εσύ που θέλεις να έχεις όμορφα μαυρισμένα πόδια, με χρυσό-σοκολατένια λάμψη, αυτό είναι το προϊόν που ψάχνεις! Το απλώνεις σαν μία απλή ενυδατική σώματος, και αυτό στεγνώνει αμέσως, χαρίζοντας σου ηλιοκαμένα πόδια. Το αγάπησα και θα το αποκτήσω, κοστίζει 24€ αλλά πιστεύω ότι θα μου διαρκέσει όλο το καλοκαίρι... Προσοχή όμως... όλος ο κόσμος θα κοιτάει τα πόδια σας!

Στα αγαπημένα προϊόντα της Αλεξάνδρας, που εκείνη επέλεξε για μένα να δοκιμάσω, συγκαταλέγονται τα I love...cosmetics και φυσικά τα Mario Badescu. 

 Δοκίμασα λοιπόν τα παρακάτω:

Kera Moisturizer, μία πλούσια ενυδατική με keratoplast, ένα βότανο που μειώνει τους ερεθισμούς και τις κοκκινίλες! Είναι ιδανικό για ξηρά, ευαίσθητα δέρματα με ευρυαγγείες, και παρόλο που δεν έχω όλα τα παραπάνω, το χρησιμοποίησα σαν κρέμα νύχτας και το επόμενο πρωί είδα το πρόσωπο μου αρκετά πιο ήρεμο .

Hyaluronic Eye Creme, μία κρέμα ματιών που προορίζεται για όλους τους τύπους επιδερμίδας, με υαλουρονικό οξύ που κλειδώνει τη φυσική υγρασία της επιδερμίδας. Απορροφάτε πολύ γρήγορα και δεν βαραίνει καθόλου την περιοχή των ματιών! Είναι πολύ ενδιαφέρουσα κρέμα πραγματικά!

Elasto Collagen Night Cream, κρέμα νυχτός με πλούσια σύνθεση για ξηρά δέρματα με έλαια από ξηρούς καρπούς, βότανα και γαρύφαλλο. Εμπλουτισμένη με κολλαγόνο για τη διατήρηση της υγρασίας και της ελαστικότητας και βιταμίνη Α & Ε για την ενυδάτωση και ανακούφιση της ξηρής επιδερμίδας. Αυτή η κρέμα μου έπεσε λίγο βαριά στην μικτή επιδερμίδα μου και δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα! Ίσως για χειμώνα και σε κανονικά προς ξηρά δέρματα να είναι ιδανική, αλλά εγώ κάθε πρωί μετά την χρήση της ξυπνούσα με πολύ λιπαρό και γυαλιστερό πρόσωπο, κάτι που δεν μου αρέσει ιδιαίτερα. Σε ποια αρέσει άλλωστε? 

Τέλος δοκιμάζω το I love...lemons & limes lip balm! Δεν θα σε κουράσω με πολλά λόγια, σκέψου φρέσκο-κομμένα Limes και λεμόνια να χαρίζουν ενέργεια με την μυρωδιά τους και παράλληλα  λάμψη και απίστευτη ενυδάτωση στα χείλη σου!

Σας άρεσε Fairy Girls η ιδέα της ύπαρξης ενός φαρμακείου που να διαθέτει όλα αυτά τα ιδιαίτερα brands, on-line? Έχετε δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

12 σχόλια:

  1. E μα τι σχόλια περιμένεις, αφού πάντα παρουσιάζεις τι καλύτερα, τι θέλεις να πούμε???
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τα παραπάνω δυστυχώς και θέλω πολύ να τα δοκιμάσω! Παλαιότερα είχα αγοράσει μία κρέμα ματιών της Gaudalie και πραγματικά τη λάτρεψα την εταιρία! Μου άρεσε πάρα πολύ! Δυστυχώς δεν τα βρίσκεις εύκολα τα προϊόντα της Gaudalie και είναι ευτύχημα που θα τα δίνει και on-line!
    Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Εχω δοκιμάσει και εγώ μια ματιών από την Caudalie που μου άρεσε πολύ, νομίζω ότι ήταν η Vinosource, και μου άρεσε πολύ και η κρέμα νύχτας της ίδιας σειράς! Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Όμορφο review, υπέροχα προϊόντα, σύντομα θα κάνω και εγώ ένα review γι' αυτά! Go Alexandra!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Go Alexandra for the on line shop!! :) Ανυπομονώ να διαβάσω και το δικό σου review!

      Διαγραφή
  4. Θέλω πολύ να δοκιμάσω τη Gaudalie!!!!!
    Ωραίο post!!

    http://rixnontas1matiaparea.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα, αλλά φαίνονται όλα τόσο δελεαστικά!! Πολύ ωραίο review!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία παρουσίαση!

    www.beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...