Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

GlowBox June's First Release !

Γειά σας Fairy Girls....


Ακόμα ένα συνδρομητικό κουτάκι έκανε την εμφάνιση του στην χώρα μας, το GlowBox.

Tι είναι όμως το GlowBox? Με απλά λόγια, είναι μια συνδρομητική υπηρεσία που φροντίζει κάθε μήνα να λαμβάνεις ένα κουτί, γεμάτο λάμψη, ομορφιά και 5-7 προϊόντα… σε συσκευασία δώρου! Το κουτάκι κοστίζει 12€ (κατά 2€ πιο ακριβό από τα υπόλοιπα της ελληνικής αγοράς), και εφόσον το παραγγείλεις, σε 2-5 μέρες θα είναι στην πόρτα σου!
Φαίνεται πολλά υποσχόμενο αφού συνεργάζεται με πολύ ενδιαφέρουσες εταιρείες όπως Jane Iredale, Nuxe, Sephora, Apivita etc.

Ας ανοίξουμε λοιπόν μαζί το πρώτο GlowBox που κυκλοφόρησε, για τον μήνα Ιούνιο .


APIVITA - Αντηλιακή κρέμα προσώπου για ευαίσθητες επιδερμίδες με SPF50.
Περιέχει θαλάσσια λεβάντα, λυκοπένιο, βιταμίνη Ε και πρόπολη. Το προϊόν είναι σε travel size των 15 ml.  

AVON - Mascara Mega Effects.
Full size gadget-mascara. Υπόσχεται όγκο και τέλεια καμπυλότητα χωρίς κόμπους! Review coming soon...

NUXE - Huile Prodigieuse 30ml
Αγαπημένο ξηρό λάδι από την Nuxe! Υπέροχο μέγεθος και υπερ-αρκετή ποσότητα! Είναι πολλαπλών χρήσεων και περιέχει βιταμίνη Ε για θρέψη του δέρματος και των μαλλιών!

SEPHORA - Βερνίκι Νυχιών
Full size βερνίκι σε διάφορα χρώματα, το δικό μου ήταν ένα φωτεινό κόκκινο! (Απορώ γιατί ενώ δεν φοράω κόκκινα βερνίκια, όλα τα κουτάκια που έχω λάβει είχαν μέσα από ένα τέτοιο, τόσα χρώματα υπάρχουν!)

ΤHAT'S BETTER - Yummy Mummy 150ml full size
Δροσερό τζελ κατά της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους με καφεΐνη φυτικής προέλευσης και acai berry!

Jane Iredale - Just Kissed, Lip and Cheek Stain
 
 
Ένα πολύ έξυπνο προιόν το οποίο προσαρμόζεται στην χημεία της επιδερμίδας και δίνει στα χείλη και στα μάγουλα το χρώμα που ταιριάζει στην κάθε επιδερμίδα! Μυρίζει γλυκιές φράουλες και μου χαρίζει ένα απαλό ροζ χρώμα και απίστευτη ενυδάτωση!

Αξιόλογα και πολύ ενδιαφέροντα τα προϊόντα του πρώτου GlowBox κατά την γνώμη μου. Περιείχε 3 full size προϊόντα και 3 travel size προϊόντα με αρκετή ποσότητα, ώστε να μπορέσεις σχηματίσεις άποψη από την χρήση τους! Τα προϊόντα που περιείχε ήταν αξίας 50€+, οπότε μάλλον κερδισμένη βγήκα!

Έχω δοκιμάσει και τα τρία συνδρομητικά κουτιά που κυκλοφορούν (για το ΒeautyTestBox μπορείς να διαβάσεις την εμπειρία μου εδώ και για το CherryBox εδώ) αλλά θα αφήσω να περάσουν κάποιοι μήνες ακόμα, όπου θα βλέπουμε μαζί τα προϊόντα τους, και στην συνέχεια θα αποφασίσω ποιο από τα τρία είναι το πιο αγαπημένο.

Περισσότερα προϊόντα από συνδρομητικά κουτιά τον επόμενο μήνα Fairy Girls.... Εσείς δοκιμάσατε ή θα θέλατε να δοκιμάσετε το GlowBox? 

Many Kisses from glowing Fairy {oo} Mary!

24 σχόλια:

  1. ποια ειναι τα αλλα 2 beautyboxees;;;το beautytestbox και ποιο αλλο;;; τελειο review!!! το παραγγειλα και εγω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δεσποινάκι, το άλλο είναι το cherrybox, εχω δύο σχετικές αναρτήσεις, μπορείς να ριξεις μια ματιά και ίσως σου αρέσει και αυτό!
      Περιμένω τις εντυπώσεις σου όταν λάβεις το GlowBox.

      Διαγραφή
  2. Ωραίο το κουτάκι σου!:) Είχα τα ίδια στο δικό μου εκτός απο το μανό που ήταν σε γαλάζιο χρώμα και το That's better που μου έτυχε μάσκα προσώπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πω την αληθεια μου αρεσε περισσότερο το τζελ γτ μάσκες προσώπου, εχω απειρες ανοιχτες... Να μου πεις μια γνώμη όταν την δοκιμάσεις...
      xoxo

      Διαγραφή
  3. Τι ωραίο!!! Αχ άντε να ρθει και το δικό μου. Ξεσάλωσα κι εγώ αυτό το μήνα με τα συνδρομητικά κουτάκια. Είναι πολύ ωραίο όμως. Σα να περιμένεις δώρο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι πολύ όμορφο να περιμένεις ενα κουτάκι που δεν ξέρεις τι έχει μεσα!! Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Πάντως, προτιμώ το κόκκινο από το δικό μου, κι ας μην το φοράω ούτε εγώ τόσο πολύ...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμένα είχε κοραλλί βερνίκι, σούπερ καλοκαιρινό. Πολύ μου άρεσε το Glowbox, ελπίζω να είναι έτσι ωραία και τα επόμενα κουτιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ εγώ το ίδιο ελπίζω Ελενάκι μου....Όσο για το κοραλλί σου είναι πραγματικά τέλειο... Ότι πρεπει για τα τριπλά πεντικιούρ σας! :Ρ

      Διαγραφή
  6. Και εμένα μου άρεσε πάρα πολύ ,βέβαια είναι το πρώτο κουτί και πάντα όλοι κάνουν ένα δυναμικό ξεκίνημα ,να δούμε το επόμενο τι περιέχει,γιατί έτσι και το cherrybox ξεκίνησε όμορφα και μετά έβαλε μικροσκοπικά δείγματα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πώ την αλήθεια εγώ δεν συμφωνώ με όλη αυτη την αντίδραση για το cherryBox, δεν ειναι δυνατον κάθε συνδρομη να κοστιζει 10€ και να περιέχει προιόντα αξίας 50+. Πάλι ήταν η αξία τους γύρω στα 28+ και ήταν εξίσου αξιόλογα! Τα φιλιά μου...

      Διαγραφή
    2. Απ'ότι κατάλαβα η όλη αντίδραση ήταν γιατί έστειλαν ένα μόνο φακελάκι,ενώ άλλα κουτιά έστελναν 2 με 3 του ίδιου είδους!Απλά το κουτί Ιουνιου δεν ειχε κατι διαφορετικο από του Μαιου,καλό είναι να μην επαναπαύονται και να ξέρουν ότι το κοινό είναι απαιτητικο και σε μια αγορα μαλιστα που τα κουτια φυτρωνουν σαν τα μανιταρια!Τωρα όσο για τις δυσαρεστημενες ας μην το ξαναπαρουν,απλα!!!

      Διαγραφή
  7. it was my first time to hear about dry oil :) THe lipstick looks really interesting too.. I had Ipsy subscription and I love it.. too bad its not available on my country.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Your Ipsy is really interested too. As for the dry oils you'll know about them really soon.... Kisses sweetie

      Διαγραφή
  8. Καλά προϊόντα !!!! Πράγματι, όμως, για να δούμε το επόμενο κουτί...

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το εχω παραγγειλει ηδη και εγω!το περιεργο ειναι οτι ενω εχουν προφιλ ομορφιας,ολοι παιρνουν τα ιδια!δεν ειναι περιεργο?ποιος ο λογος να υπαρχει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι σε επόμενα κουτιά θα το λάβουν υπόψιν τους, τώρα τα προιόντα ήταν λίγο γενικού ενδιαφέροντος. :):)

      Διαγραφή
  10. Για να τα δινεις στην γλυκουλιτσα αδερφιτσα, να γιατι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το παρελαβα και εμεινα αρκετα ικανοποιημενη οφειλω να ομολογησω!!!θα ανεβασω και σχετικο ποστ στο blog μου!!!Παραγγειλα και το cherry box και το περιμενω να δω πως ειναι και αυτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω να διαβάσω την ανάρτηση σου Δεσποινάκι! Το κουτί Cherry του Ιουλίου θα το παραλάβουμε την πρώτη εβδομάδα του μήνα.... Φιλιά

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...