Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Crystal Rose Blotting Papers! Pink Addiction!

Γειά σας Fairy Girls,

Ένα από τα πολύ σημαντικά προιόντα για το μακιγιάζ μου που δεν λείπουν ποτέ από την τσάντα μου είναι τα απορροφητικά χαρτάκια κατά της λιπαρότητας!

One of the very important product for my makeup that are always present in my bag are absorbent papers against grease!


Τα γνωστά σε όλες μας ώς blotting papers, με έχουν σώσει σε πολλές δύσκολες στιγμές της ημέρας μου! Λίγο μια πιο ζεστή ημέρα, λίγο οι πολλές ώρες που φοράω το μακιγιάζ μου και φυσικά το μικτό μου πρόσωπο, είναι μερικές από τις αιτίες που μου είναι τόσο απαραίτητα!

Known to all of us, as blotting papers, that have saved many difficult moments of my day! Maybe a day a little bit warmer, maybe the long hours I wear my makeup and of course my combination skin, are some of the reasons that those are so necessary to me!


Σήμερα θα σας συστήσω τα Crystal Rose blotting papers*! Έρχονται σε μία υπέροχη άκρως θηλυκή ροζ συσκευασία, ιδιαιτέρως λεπτή ώστε να χωράει παντού! Περιέχει 100 ροζ χαρτάκια κατά της λιπαρότητας και κάνει την διόρθωση του μακιγιάζ παιχνιδάκι! Είναι άκρως φυσικά αφού είναι κατασκευασμένα από 100% φυσικές ίνες ξύλινου πολτού και περιέχουν φυσικό ροδόνερο! 

Today I will show you the Crystal Rose blotting papers*! They come in a lovely very feminine pink packaging, particularly slim enough to fit anywhere! Contains 100 pink papers against oiliness and makes correcting makeup so easy! It is very natural because it is made ​​from 100% natural wood pulp fibers and contains  natural rose water!


Κατά συνέπεια, μπορείτε να καταλάβετε την υπέροχη απαλή μυρωδιά τους! Κοστίζει 12€ για τα 100 χαρτάκια που περιέχει, και πιστέψτε με, αξίζουν το κάθε ευρώ τους!

Therefore, you can understand the wonderful soft scent! It costs 12 € for the 100 papers containing, and trust me, worth every euro of them! 


Η Crystal Rose, είναι μία κυπριακή εταιρεία που βρίσκεται στην υπέροχη Λεμεσό της Κύπρου, όμως μπορεί να σας προμηθεύσει τα μαγικά ροζ χαρτάκια της μέσω διαδικτυακής παραγγελίας από εδώ

Crystal Rose, is a company from Cyprus, located in beautiful Limassol, but can supply you the magic pink papers, through order online from here!


Crystal Rose αφαιρούν άμεσα την λιπαρότητα και αφήνουν το μακιγιάζ στην θέση του! Επίσης μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να ταμπονάρετε και το κραγιόν σας!

Crystal Rose immediately remove oiliness and leave the makeup in place! You can use them to dab  your lipstick also!

Εσείς χρησιμοποιείτε παρόμοια χαρτάκια κατά της λιπαρότητας Fairy Girls?
Do you uses similar papers against oiliness Fairy Girls?

Many pink kisses from Fairy {oo} Mary !  

*PR Sample

**  The above where PR samples for review purpose.

20 σχόλια:

  1. Hello my dear!
    very nice concept!
    i like the idea!
    thank you for the post!
    Have a fab day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα! Εγω δεν ...αλλα καλο ειναι να τα εχεις ...ποτε δεν ξερεις..και αν εχει και ωραια μυρωδια και κανει και καλη δουλεια ...τελεια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίναι πολύ χρήσιμα ιδιαίτερα εάν έχεις λιπαρό πρόσωπο!

      Διαγραφή
  3. Θέλω να δοκιμάσω,δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ,και σίγουρα ένα τετοιο προϊόν θα με βολέψει.Πάντως,έχω ακούσει ότι ίδια ακριβώς δουλειά κάνει το τσιγαρόχαρτο,θα το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψηνομαι να δοκιμασω το τσιγαροχαρτο!

      Διαγραφή
    2. Πιστευώ ότι πραγματικά θα κάνει και αυτό πολύ καλή δουλεια, λόγω της σύστασης του τσιγαρόχαρτου, εαν το δοκιμάσετε ενημερώστε με κορίτσια!

      Διαγραφή
  4. δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ τέτοια χαρτάκια!εχω μικτό δέρμα αλλά δεν εχω νιώσει ποτέ την ανάγκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ έχω πάντα στην τσάντα μου και όταν λείπω πολλές ώρες από το σπίτι, ειδικά το καλοκαίρι μου είναι απαραίτητα!

      Διαγραφή
  5. so perfect post :)

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/06/479-flowers.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μμμμ...πολύ ενδιαφέρον ακούγεται... :)
    Πολύ ωραίο post <3!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. TELEIAAA!
    tha to dokimasw na dw, an kai exw vrei mia pou den nomizw na tin allazw apo TBS alla mou aresei na exw kai epiloges!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ όχι γιατί το δέρμα μου ήταν ξηρό. Τώρα τελευταία όμως παρατηρώ στην Τ περιοχή μια λιπαρότητα. Οπότε μάλλον θα ξεκινήσω να τα χρησιμοποιώ.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ βολικά! πραγματικά ότι πρέπει για το καλοκαίρι για εμάς που φοράμε πολλές ώρες το μακιγιάζ..δεν την ήξερα την εταιρία. πολύ χρήσιμο post!
    Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. kali idea!!!!!! 8a to dokimaso

    http://rixnontas1matiaparea.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...