Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Lee Hatton Extra Volume & Length Mascara, Rona Ross Hair Treatment Silicone and Rona Ross Coconut Bronzing Oil SPF 20 REVIEW

Γειά σας Fairy Girls....

Η ελληνική εταιρεία Cosmetia μου έστειλε κάποια πολύ ενδιαφέροντα προιόντα για να τα δοκιμάσω και να σας τα παρουσιάσω. Η Cosmetia διαθέτει καλλυντικά των εταιρειών....

Lee Hatton - μακιγιάζ / νύχια / περιποίηση προσώπου και σώματος
Rona Ross - μαλλιά / νύχια / αντηλιακά
Leona Lester - perfumes 
Greenyard olive - περιποίηση προσώπου, σώματος, μαλλιών.

Ας δούμε όμως αναλυτικά αυτά που δοκίμασα εγώ!

Lee Hatton Extra Volume & Length Mascara in blue


Την ιδιαίτερη συμπάθεια που έχω για τις χρωματιστές mascara την γνωρίζετε ήδη, αφού έχω κάνει ήδη αρκετές αναρτήσεις με αυτές! Αυτή η mascara της Lee Hatton, συνδυάζει την καλή τιμή με την πολύ καλή ποιότητα.. Δεν σκληραίνει καθόλου τις βλεφαρίδες και διαρκεί στα μάτια χωρίς να "σπάει" κατά την διάρκεια της ημέρας! Κυκλοφορεί σε μαύρο, μπλέ, καφέ, πράσινο και μώβ αλλά και σε αδιάβροχη έκδοση και μπορείτε να την βρείτε  εδώ στην τιμή των 10€. Εγώ έχω την απόχρωση 03 Blue. 


Δίνει μάκρος, αλλά όχι ιδιαίτερο όγκο, και χρειάζεται αρκετές στρώσεις για το επιθυμητό (για μένα) αποτέλεσμα.
Rona Ross Hair Treatment Silicone
Μία σιλικόνη για τα ευαίσθητα μαλλιά μου, η οποία όμως είναι διαφορετική από όσες είχα δοκιμάσει μέχρι σήμερα. Από τις πρώτες κιόλας εφαρμογές, οι άκρες μου ζωήρεψαν και είναι πιο ενυδατωμένες και λαμπερές. Ξέρω ότι πολλές από εσάς διαφωνείτε με την χρήση σιλικονούχων προιόντων στα μαλλιά σας, αλλά εγώ με την τόσο λεπτή μου τρίχα, μόνο με σιλικόνη και λαδάκια μπορώ να σώσω την κατάσταση! Πολύ καλό προϊόν και μπορείτε να το βρείτε on-line εδώ, στην τιμή των 13€.
  
Rona Ross Coconut Bronzing Oil SPF 20

Tο αγαπημένο μου αντηλιακό λάδι για φέτος το καλοκαίρι! Είναι ένα ξηρό λάδι που μυρίζει καρύδα, έχει δείκτη προστασίας spf20 για ολοκληρωμένη UVA+UVB προστασία και το χρησιμοποίησα στο πρώτο μου καλοκαιρινό μπάνιο! Βέβαια,για να είμαι ειλικρινής επειδή ακόμα είναι τα πρώτα μπάνια, πρώτα χρησιμοποίησα αντηλιακό σε κρέμα με πολύ υψηλό δείκτη (spf50) και στην συνέχεια το λάδι! Λατρεύω τα λάδια με άρωμα καρύδας!Το συγκεκριμένο δεν περιέχει χρώμα, αλλά περιέχει βιταμίνη Ε, καρότέλαιο, καρυδέλαιο και καρύδα! Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και ελαστικό χωρίς την αντι-αισθητική λιπαρότητα! Μπορείτε να το βρείτε εδώ στην πολύ καλή τιμή των 13€.

Με τα καινούργια μου γυαλιά και νέο αντηλιακό λάδι, εγώ είμαι έτοιμη για το καλοκαίρι εσείς είστε Fairy Girls?

Μany coconut scented kisses from Fairy{oo}Mary ! 

Aν θέλεις να ενημερώνεσαι άμεσα για ό,τι νέο ανεβαίνει, πρόσθεσε το email σου πάνω δεξιά ("Follow by email")
 

4 σχόλια:

  1. Kαλημερα λσατρευω κ εγω τις μασκαρες με χρωματα εκτος απο την μαυρη πολυ καλη φαινεται για τη σιλικονη ειμαι αντιθετη και δεν βαζω στα δικα μου αν κ δεν εχω λεπτη τριχα ευτυχως τα προιοντα δεν τα εχω δοκιμασει μασκαρα θα ηθελα πολυ ειδικα μωβ χρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ότι πρέπει οι χρωματιστές μάσκαρες για το καλοκαίρι!Αυτή η συγκεκριμένη έχει και αντίστοιχη σε πολύ ωραίο μωβ! Για την σιλικονη καταλαβαινω τη γνωμη σου, αλλα πίστεψε με, εαν είχες λεπτά μαλλιά θα δοκίμαζες τα πάντα για να μείνουν υγιή και να μακρύνουν!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια η μάσκαρα!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...