Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Marie Dalgar Unlimited Extension Mascara - REVIEW

Γειά σας Fairy Girls.....

Ένα από τα αγαπημένα μου προιόντα ομορφιάς είναι η mascara. Και υπάρχει μία mascara που ήθελα πολύ καιρό να την δοκιμάσω και πρόσφατα μου δόθηκε η ευκαιρία να το κάνω και είμαι πολύ χαρούμενη γι'αυτό!


Η mascara στην οποία αναφέρομαι είναι η Marie Dalgar Unlimited Extension Mascara*Η εταιρεία της Marie Dalgar αναφέρει στην ιστοσελίδα της κάτι που μου άρεσε πολύ και σας το παραθέτω ....

"Ο χρόνος κυλάει και η εξωτερική ομορφιά σιγά σιγά ξεθωριάζει… μόνο η ομορφιά της καρδιάς δεν χάνεται με τα χρόνια: Αυτή είναι η αυτοπεποίθηση.
Οι γυναίκες με αυτοπεποίθηση γνωρίζουν πώς να αγαπούν τον εαυτό τους, την οικογένεια, τη ζωή… Η αυτοπεποίθηση βοηθά τα χαρίσματα να αναδειχθούν, ενώ κερδίζει τον σεβασμό, την εμπιστοσύνη και την επιβεβαίωση που χρειάζεται μια γυναίκα που αναζητά την ανεξαρτησία και την ελευθερία στην έκφραση.
Η Marie Dalgar πιστεύει πως η αυτοπεποίθηση είναι το κλειδί για την ανάδειξη της προσωπικής αξίας μιας γυναίκας στο παιχνίδι των διαρκώς εναλλασσόμενων ρόλων της ζωής της.

Πρόκειται για μία mascara η οποία έρχεται σε ένα πολυτελέστατο μαύρο κουτάκι, μέσα στο οποίο κρύβονται δύο συσκευασίες, το Transplanting Gel και το Fiber. Ο συνδυασμός των δύο, δημιουργούν και χαρίζουν υπέροχες και μοναδικές μακριές και πυκνές βλεφαρίδες, με αποτέλεσμα εώς 300% περισσότερο απο τις φυσικές.
 

Ο τρόπος χρήσης της είναι πολύ απλός, περνάμε πρώτα μία στρώση από το  Transplanting Gel και αμέσως μετά μία στρώση από το Fiber, και συνεχίζουμε με τον ίδιο τρόπο μέχρι να αποκτήσουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα, η τελευταία στώση όμως θα πρέπει να είναι πάντα από το Transplanting Gel.


Μπορεί να χρειάζεται μία  επιπλέον προσπάθεια αλλά πιστέψτε με το αποτέλεσμα θα σας αποζημιώσει και με το παραπάνω! Και η αφαίρεση της απλή, με ένα νταμακιγιάζ ματιών ή με ένα βρεγμένο με ζεστό νερό, δίσκο βαμβακιού!  

Δείτε το αποτέλεσμα στα δικά μου μάτια....

Χωρίς καθόλου mascara.




Με 2 στρώσεις Marie Dalgar






και με 4 στρώσεις Marie Dalgar.




Oι εντυπώσεις δικές σας.....

Εσείς Fairy Girls την έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ? Οι εντυπώσεις σας?

Many kisses from Fairy{oo}Mary with curved long eyelashes!     

17 σχόλια:

  1. Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίναι όντως, έχω ενθουσιαστεί! Ευχαριστώ για το σχόλιο J.
      :)

      Διαγραφή
  2. Ουαου! Το σκεφτομαι σοβαρα να την παρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απίθανη και τα αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω!

      Διαγραφή
  3. Η αληθεια ειναι πως τα αποτελεσματα της ειναι πολυ εντυπωσιακα πραγματικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eλένη μου, ποτε δεν πίστευα ότι μπορεί να δώσει αυτό το αποτέλεσμα μιαα μάσκαρα!!
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωωωωω, εντυπωσιάστηκα. Φοβερή mascara. Σκέφτομαι να αλλάξω την Lancome και να πάρω αυτή.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Miss M Αγαπώ κ εγω της Lancome κ εχω πάντα μια στα καλλυντικα μου, η τελευταια ειναι η Hypnose doll eyes, αλλά αυτή εδώ πραγματικά δεν παίζεται.....
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Φαίνεται τρομερή! Έχω μεγάλη λατρεία με τις μάσκαρα και μου αρέσει το εντυπωσιακό αποτέλεσμα αυτής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kaι εγώ τις αγαπώ πολύ τις καλές mascaras...Αυτή μπήκε στα must have all year long...... Φιλιά Σοφία μου,ευχαριστώ για το σχόλιο σου

      Διαγραφή
  7. Ουαου! δεν το σκέφτομαι καθόλου,θα την πάρω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την πάρεις κ να διαβάσω εντυπώσεις μετά.....Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...