Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

February in photos....

Γειά σας Fairy Girls....

Η ιδέα του να κάνω κάθε αρχή του μήνα μία ανάρτηση γεμάτη με φωτογραφίες του προηγούμενου μήνα δεν είναι δικιά μου, αλλά μου άρεσε τόσο πολύ που αποφάσισα να το υιοθετήσω και εγώ!

Έτσι λοιπόν χωρίς πολλά λόγια, ας δούμε τι είδα και τι έκανα μέσα στον Φεβρουάριο!
Ένας καλός καφές είναι πάντα μέσα στις προτεραιότητες μου!


Ένα καλό σπιτικό κυριακάτικο οικογενειακό πρωινό.....



Νομίζω αυτές οι φωτογραφίες λένε ότι έχουν να πούν απο μόνες τους... Συμφωνείτε?
 


Η θέα απο το μπαλκόνι μου την ώρα που ξυπνάω! (6.30)

Το κέντρο της πόλης είναι γεμάτο απο αυτά τα δέντρα, όλο το χρόνο είναι ξερά κλαδιά και την άνοιξη γεμίζουν ροζ λουλούδια, χωρίς ούτε ένα φύλλο πάνω τους! Oνομάζονται μανόλιες!
Άρα, ήρθε η άνοιξη και επίσημα!
Must have  πάνω στο γραφείο μου στη δουλειά!
 Αυτά για τον μήνα Φεβρουάριο Fairy Girls... Πώς σας φάνηκαν οι πρώτες μου φωτογραφίες? Σας αρέσει η ιδέα να βλέπετε το μήνα που πέρασε μέσα από τον φακό της φωτογραφικής μου μηχανής?

Μany kisses fron springly Fairy {oo} Mary!



 

7 σχόλια:

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...