Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

SmashBox Studio Pop Eye palette - REVIEW & SWATCHES

Hallo Fairy Girls.....

Νέα παλέτα σκιών (φυσικά), αυτή τη φορά από την αμερικάνικη SmashBox και συγκεκριμένα την Smashbox Studio Pop Eye palette ....  


Η παλέτα περιέχει 16 σκιές (matte and  satin) και 4 κρεμώδη eye liners.... Πολύ καλής ποιότητας σκιές, με πολύ καλή απόδοση χρώματος και διάρκεια αρκετά καλή, η τιμή της είναι στα 39$ αλλά δεν βρήκα δυστυχώς κάποιο site που να αποστέλλει στην Ελλάδα...
Αν ξέρει κάποια από εσάς κάποιο, ας το μοιραστεί μαζί μας! 

Τέλος τα πολλά λόγια, όμως,  ας δουμε την Smashbox Studio Pop!

  Let's Swatch them....










cream liners

Το amethyst είναι το αγαπημένο μου χρώμα, ένα διπλό χρώμα σε συνδυασμό μωβ-χρυσού!



 Λοιπόν Fairy Girls πώς σας φάνηκε η SmashBox Studio Pop Eye palette? Έχετε δοκιμάσει κάτι και εσείς απο την SmashBox?

Μany kisses from eye-colourful Fairy {oo} Mary!



23 σχόλια:

  1. Ωραία είναι!!! Μεγειά σου να τη χαρείς, αλλά δεν κατάλαβα από που την πήρες εσύ....XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχα, ευλογη απορία. Την παρηγγειλα απο τη φίλη μιάς φίλης που πήγε στην Αμερική!!! Δε χάνονται οι ευκαιριες ειπαμε!!
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σουπερ τα χρώματα, ειδικά τα μωβ στα οποία έχω και μια αδυναμία <3 όταν λες οτι έχουν διάρκεια αρκετά καλή, για ένα βράδυ έξω θα μου κρατήσουν?
    αν δεν έχεις περάσει από το blog μου σε περιμένω με μεγάλη μου χαρά.. είμαι πολύ νέα στο θέμα και κάθε άποψη/διόρθωση/πρόταση είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δικια μου αδυναμία τα μωβ, κ οταν λεω καλή διάρκεια, εννοώ 6 ώρες χωρις primer..Οπότε στην έξοδο σε βγάζουν ασπροπρόσωπη!! Θα περάσω απο το blog σου πολύ ευχαρίστως!! Ευχαριστώ για το σχόλιο
      Kisses

      Διαγραφή
  4. Την έχω και γω και έχω μείνει αρκετά ικανοποιημένη, ήταν η πρώτη μου αγορά από Smashbox για να αποκτήσω μια πρώτη εικόνα και από τότε έχω δοκιμάσει κι άλλα προϊόντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ήμουν σίγουρη ότι θα την είχες δοκιμάσει....μου άρεσε πολύ τα υπόλοιπα προιόντα της Smashbox που θα τα βρούμε δεν ξερω....
      Καλό ταξίδι σου εύχομαι η Κύπρος είναι υπέροχη!

      Διαγραφή
  5. Είναι πανέμορφη και με υπέροχεs αποχρώσειs πραγματικά!
    Ειδικά με την amethyst θα συμφωνήσω μαζί σου πλήρωs!
    Μεγιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι υπέροχο χρώμα?? Το λάτρεψα...
      Ευχαριστώ για το σχόλιο.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Αχ βρε Μαιρη που την βρηκες? Πολυ θα ηθελα και εγω μια ξερεις το παθος μου για κλλυντικα αλλωστε και ειδικα για τα ματια η αδυναμια μου!!! Αυτο το μωβ το θελω πολυ....!!!! Ισως αν ξαναπαει αυτη η φιλη της φιλης σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa, όταν ξαναπάει λοιπόν, γτ θα γίνει και αυτό, θα σε ενημερώσω Κικακι μου....

      Διαγραφή
  7. πολύ καλή επιλογή!!τα προιοντα της smashbox τα εγω τεσταρει και γω οταν ημουν στο εξωτερικο και ειναι πολύ καλά ποιοτικά!
    Φιλιά και καλοφόρετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα μου φαίνονται πολύ καλής ποιότητας! Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω και άλλα προιόντα της SmashBox!!
      Thanks for commenting sweetie...

      Διαγραφή
  8. Αχ, τι μου κάνεις! Έχω μια μικρή αδυναμία στις παλέτες και ειδικά στις καλές παλέτες!! Ποιον να στείλω Αμερική τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα καλή μου,και εγω απο την "μικρή" αδυναμία στις παλέτες τα παθαίνω αυτά! :)
      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. I have a thing for packaging, and I love the packaging of this!! :) smashbox's packaging are lovable :)

    www.eyahnism.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I totally agree with you...sometimes i make buys based on cute packaging..... It is lovely , indeed, smashbox's packaging... Thank you for your comment sweetie....

      Διαγραφή
  10. Υπέροχηηηη!! Η amethyst όντως φανταστική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που να την δείς από κοντά,χάνει λίγο στη φωτογραφία, απίστευτο χρώμα και αντανάκλαση!!!
      Kisses :)

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...