Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Luminescence creme by Lierac - REVIEW

Hallo hallo pretty Fairy - Girls...

Σήμερα θα σας μιλήσω για μία κρέμα - κεραυνοβόλο έρωτα! 
Πρωτοδοκίμασα τον ορό luminescence της Lierac σε ένα exclusive sample απο τα προιόντα που είχε την καλοσύνη η εταιρεία να μου στείλει για δοκιμή! Απλά υπέροχος ! Ελαφριά υφή με απαλό άρωμα και προσφέρει αυτό που αναζητάμε όλες μας. Λάμψη, Λάμψη, Λάμψη!!!    

Όμως σήμερα θα σας πώ για την κρέμα Luminescence by Lierac !
 Πρόκειται για μία καθόλου λιπαρή κρέμα ημέρας που προσφέρει εκτός απο ενυδάτωση και μία πολύ καλής ποιότητας βάση μακιγιάζ!


 
Σύμφωνα με την Lierac η  Luminescence creme είναι :

Το μυστικό για τέλεια, λαμπερή επιδερμίδα…
Ιριδίζουσα κρέμα με μεταξένια υφή, που δρα στην επιφάνεια και το βάθος της επιδερμίδας για να μειώσει από την πρώτη εφαρμογή όλες τις ατέλειές της (δυσχρωμίες, κοκκινίλες, ανομοιογενή υφή, ανοιχτούς πόρους). Σε κλάσματα δευτερολέπτου, η επιδερμίδα γίνεται φωτεινή, λεία και ομοιόμορφη. 

Η δική μου γνώμη: 
Συνήθως τα αποτέλεσματα που υποτίθεται ότι πρέπει να διαπιστώσουμε απο μία κρέμα που χρησιμοποιούμε, αργούν πάρα πολύ ώστε να γίνουν αντιληπτά (εάν γίνουν). Εγώ προσωπικά κρίνω μία κρέμα, αρχικά, βάση της ενυδάτωσης που μου προσφέρει  και το πόσο με βολεύει απο άποψη "λιπαρότητας" στο μεικτό πρόσωπο μου! 
Η συγκεκριμένη κρέμα έδωσε στο πρόσωπο μου ότι ακριβώς υποσχέθηκε σε πολύ πολύ λίγο χρονικό διάστημα χρήσης της. Το αποτέλεσμα είναι πρόσωπο φωτεινό, χωρίς καθόλου κοκκινίλες και ανοιχτούς πόρους (εντάξει οι πανάδες μου δεν εξαφανίστηκαν αλλά δεν περιμένω και θαύματα), και το πιο σημαντικό είναι ότι όσο καιρό την χρησιμοποιώ δεν βγάζω ακνεικά σπυράκια (μεγάλα και εσωτερικά), δεν ξέρω εάν είναι συμπτωματικό αλλά είναι γεγονός, το πρόσωπο μου είναι ήρεμο και φωτεινό όσο δεν ήταν εδώ και πολύ καιρό ! Βασικό της πλεονέκτημα είναι ότι περιέχει μικρομόρια λάμψης, ώστε εάν την χρησιμοποιήσετε  μόνη της και χωρίς μακιγιάζ να σας δώσει ένα λαμπερό (όχι γυαλιστερό) αποτέλεσμα ! Τέλος αποτελεί άψογη βάση μακιγιάζ αφού η υφή που αφήνει στο δέρμα όπως αυτή του face primer ! 

Η τιμή της?
58€ για 50ml, αρκετά καλή τιμή για μία πολύ καλή κρέμα ! Η δικιά μου ήταν σε συσκευασία δώρου με ένα βραδυνό φάκελο και μία κρέμα για πιο ώριμες επιδερμίδες την Coherence, την οποία χάρισα στη μαμά!
για την μάσκα με πράσινο άργιλο θα κάνω επόμενο review!

Αρνητικά?
Το μόνο που μπορώ να πώ ότι με "χαλάει"  λίγο, είναι ότι δεν περιέχει δείκτη προστασίας spf, αλλά νομίζω ότι σε συνδυασμό με το αντιλιακό μου ή με την BB μου που περιέχει ήδη δείκτη, θα μου γίνει αχώριστη και την άνοιξη - καλοκαίρι!

Θα την ξανα-αγόραζα?
Εννοείτε!! Βρήκα την κρέμα που μου ταιριάζει και δεν έχω σκοπό να σταματήσω να την χρησιμοποιώ!
Επόμενη αγορά ο ορός της σειράς σε full size!

Δοκιμάστε την και πέστε μου τις εντυπώσεις σας Fairy-Girls, πιστεύω ότι θα σας ενθουσιάσει και εσάς όσο και εμένα.
 
Many luminescence kisses from glam Fairy{oo}Mary!

9 σχόλια:

  1. nice to meet u maria really love ur post..
    If u would like we can follow each other and visit our blog , it will be a great pleasure for us to know ur view about our new blog....

    Hugs, http://laviestsuperbe.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρέπει να είναι τέλεια! Για ξηρές - ευαίσθητες επιδερμίδες θα κάνει?
    xxx
    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ευαισθητες κάνει σιγουρα γτ δεν ερεθιζει καθολου το δέρμα, για ξηρές δεν ξέρω εαν θα σε καλύψει η ενυδάτωση γτ δεν ειναι καθόλου λιπαρή, αλλά καλύτερα πάρε ένα δειγματάκι πρώτα να την δοκιμάσεις γτ δεν είναι εποχές για false buys!! kisses thanks for commenting!!

      Διαγραφή
  3. Σ΄ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Αυτό θα κάνω... θα πάρω πρώτα ένα δείγμα να την δοκιμάσω.
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Great review! I always find it difficult to find just the right type of cream. Thanks for sharing your thoughts!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I know, it is really difficult, i'm experimenting all the time!! But for now i'm done looking... Thanks for your comment!!

      Διαγραφή
  5. Γεια σου !! καλη Χρονια!!! Σε εχω κανει tag !! Θα χαρω πολυ να δω τις απαντησεις σου!!!

    http://beautywithmairy.blogspot.gr/2013/01/bauty-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ και καλη χρονιά και σε σένα,χαίρομαι πολύ με τα tag's,αν και το συγκεκριμένο το έχω ήδη απαντήσει εδώ!!!! Φιλιά!
      http://fairymakeuptales.blogspot.gr/2012/12/oopsi-have-been-taged.html

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...