Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Fit Me and Lumi Magique - REVIEW - Bye-Bye Buy

Hey Fairy-Girls, it's me again.....

Σήμερα λέω να σας πω την άποψη μου για ένα αμφιλεγόμενο foundation, για το οποίο οι γνώμες διίστανται και γίνετε πολύ ντόρος γύρω από το όνομα του, το Fit Me foundation by Maybelline!
 Aς αρχίσω με την συσκευασία την οποία και αγάπησα, αφού σου δίνει την πολυτέλεια ενός γυάλινου μπουκαλιού με αντλία, και ενός πολύ minimal κομψού σχεδιασμού! Έχω χρησιμοποιήσει αρκετά high-end brands, foundation και κάποια από αυτά αρκετά υπερτιμημένα  χωρίς όμως την πολυτέλεια της αντλίας!
Ναι, είναι πολύ σημαντική η συσκευασία για την σωστή χρήση ενός foundation. 
5/5 λοιπόν για την εμφάνιση! 

Ως προς την υφή, είναι πολύ απαλή και σου επιτρέπει να το απλώσεις ομοιόμορφα και είναι μεσαίας κάλυψης, αλλά εγώ έτσι και αλλιώς πάντα προτιμώ fοundation με μέτρια κάλυψη, οπότε αυτό είναι θετικό για μένα! Έχει ένα τελείωμα λίγο dewy και  ενυδατικό, και αυτό επίσης μου αρέσει! Η απόχρωση που επέλεξα είναι η 220 natural beige. Πολύ σημαντικό για μένα και ίσως και για εσάς ότι περιέχει δείκτη προστασίας spf18, ιδανικό για καθημερινή χρήση ακόμα και το χειμώνα!
swatch of fit me by maybelline 220
 Kαι κάπου εδώ "σκουραίνουν" τα πράγματα.....
Τα αρνητικά του είναι ότι δεν έχει την απαιτούμενη για μένα διάρκεια στο πρόσωπο. 
Το φοράω μετά από την ενυδατική μου το πρωί και δεν μου κρατάει παρά μόνο 2 με 3 ώρες.To προσπάθησα και με primer αλλά καμία διαφορά! Η συνέχεια λίγο πολύ γνωστή, έντονη γυαλάδα και το μακιγιάζ έχει απλά εξαφανιστεί.. 
Μένει το ρούζ και τα μάτια, να θυμίζουν την "ένδοξη" πρωινή μου εμφάνιση!  Ούτε με τα χαρτάκια λιπαρότητας δεν διορθώνεται το χάος! Δεν μπορώ να σας πώ ότι δεν είναι καλό foundation γιατί δύο με τρείς Beauty Bloggers το λάτρεψαν. Απλά δεν είναι καλό για μένα και τις ανάγκες μου!


Στον κικεώνα της αναζήτησης για ένα καλό foundation, ήθελα να δοκιμάσω και το Lumi  magique της L'oreal όπως σας είχα πεί εδώ! Για την αποφυγή ακόμα μίας bye-bye buy προτίμησα να βρώ ένα δείγμα για να σιγουρευτώ πριν το αγοράσω! 
Αποδείχτηκε πολύ σοφή, αυτή μου η κίνηση γιατί για ακόμα μία φορά λάτρεψα μόνο την lumi αίσθηση που δίνει. Και αυτό κράτησε πολύ λίγο στο πρόσωπο μου, ήταν πολύ ρευστό με μέτρια εώς ελάχιστη κάλυψη. Παρ' όλο που απο την ίδια σειρά χρησιμοποιώ το concealer και μου αρέσει πολύ, και αυτό το foundation αποδείχτηκε αποτυχία!
Swatches of Lumi magique by L'oreal


Και έρχομαι αγαπητά μου Fairy - Girls να αναρωτηθώ, μήπως να εστιάσω σε ένα πιο ματ foundation  για να αποκτήσω αυτό το σταθερό αποτέλεσμα που ζητάω? 
Και έτσι, πάλι ρίχνομαι στη σκληρή αναζήτηση για το ιδανικό foundation! 
Επόμενη δοκιμή Korres ρόδι mat foundation, και Max Factor 3in1 Flawless !! Will see......


Πρωί στις 7.30 φορώντας το Fit Me 220

Έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά τα foundation? Ποιά είναι η δική σας άποψη σχετικά?

Many kisses from not fited in,  into Fit me Fairy{oo}Mary !   
 

21 σχόλια:

  1. teleio post! nomizo ta eipes ola gi'auto to foundation! pantos tha shmfoniso mazi s!oute k se mena kratei sxedon katholou! :/ krima giati to brika polu enudatiko k polu kalh h elafria t kalipsh!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως πρώτη εντύπωση καλή αλλά η συνέχεια πογοήτευση , δυστυχώς!!! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  2. Η ειρωνεία πάντως!Τα λένε Fit me και είναι το μόνο που δεν κάνουν!Εγώ βάζω της max factor το lasting performance και είμαι καλυμμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσω και αυτό λές? Εχει καλή διάρκεια και είναι σταθερό?

      Διαγραφή
    2. Κρατάει πάρα πολύ!Το μόνο χαρακτηριστικό του είναι το οτι έχει ροζ τόνους.Το πιο σταθερό απο όλα είναι το colorstay της revlon!

      Διαγραφή
  3. agorasa kai egw to fit me!
    den exei poly kalh kalupsh h alitheia einai, metria opws t eipes.
    se sxesh me alla p exw p fainetai poly "neroulo"..
    ennow pws dn einai toso phxto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα δεν με πείραξε το "νερουλό", όσο το ότι απλά γλυστράει απο το πρόσωπο μου!!χαχα!! Ευχαριστώ για το σχόλιο σου!!

      Διαγραφή
  4. σούπερ η ανάρτησή σου!!!!Δοκίμασε και στο Natural Fix!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σε εμένα το Lumi της L' Oreal κάθεται πολύ καλά, από την περιγραφή όμως που κάνεις ναι χρειάζεσαι ένα πιο ματ ή έστω όχι τόσο dewy foundation

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον ετσι ειναι,και όσο αγαπώ τα dewy δε με αγαπάνε αυτά!Και να σκεφτείς έχω απλά μεικτό πρόσωπο!! Και η εφαρμογη τις πρώτες ώρες ειναι υπέροχη!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο post!Και επειδή ήμουν σε σκέψη να το αγοράσω, είχα διαβάσει 50/50 κριτικές και δεν ήμουν σίγουρη! Έχω λιπαρή επιδερμίδα και καταλαβαίνεις ότι θέλω ένα make-up που να διαρκεί και να μην γυαλίζει ακόμη περισσότερο η επιδερμίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαινω απόλυτα, και χωρίς να θέλω να σε επηρρεάσω,πιστεύω πως σε διαρκεια και ματ αποτέλεσμα δεν θα σε καλύψει!! Πες μου εαν το δοκιμάσεις!!

      Διαγραφή
    2. Συμφωνω,δε κανει καθολου για λιπαρο δερμα!

      Διαγραφή
  7. Δυστηχως και σε εμενα δε ταιριαξε!
    Εξαφανιστηκε!Και κατα τη διαρκεια της ημερας,αντε και κανεις ενα touch up στο κραγιον,αντε και στη πουδρα,αλλα και στο make up;;;;!
    Θα προτεινα το 10 hour effect by Bourjois για dewy effect,αν και καπου διαβαζα πως το καταργει!
    Για πιο ματ σταθερο αποτελεσμα χωρις το εφε μασκας ειναι της Radiant το χρησιμοποιουσε μια κοπελα που με εβαφε,το αγορασα και ειναι φοβερο!!!
    Υ.Γ Παραλιγο να ξεχασω το αγαπημενο μου Flexi Lift της Vichy!Dewy αποτελεσμα,φυσικο που διαρκει(δε δινω σημασια στις αντιγηραντικες ιδιοτητες και συστατικα,που η εταιρεια διαφημιζει πως εχει,το θεωρω υπερβολη,αλλα σα make up ειναι φοβερο!Παρε δειγμα και θα με θυμιθεις,εχουν συνηθως!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κ για τα σχόλια σου κ για τις προτάσεις, το Bourjois δεν ξερω αν θα το βρω αλλα το Vichy θα το δοκιμασω σιγουρα!!Kisses

      Διαγραφή
  8. thanks gia to review.....
    kai ta eixa sta upopsin mou kai ta duo ayta ta foundation!
    mallon den tha ta dokimasw!
    tzina!http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Iσως να σου ταιριάξουν εσένα, σε πολλές κοπέλες ταίριαξαν, αλλα..... Kαι να σκεφτεις ειδικα το lumi την πρώτη ω΄ρα έχει πολύ ωραίο αποτέλεσμα!!Anyway.......thanks for commenting!!!

      Διαγραφή
  9. Really nice review of these make-ups. Great writing.
    Sending love and peace.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...