Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Shea d'Afrique Biolemon - Love and Review

Hallo Fairy - Girls...

Πρίν μερικές μέρες έλαβα μία κρέμα, διαφορετική απο τις άλλες, 100% φυσική και πολύ αποτελεσματική. Ο λόγος για την Shea d'Afrique που αποτελείται από 100% Shea-Butter. Η εταιρεία είχε την καλοσύνη να μου στείλει μια συσκευασία των 50ml και αρκετά δειγματάκια. Η Shea d΄Afrique είναι διαθέσιμη σε τρεις διαφορετικές ποικιλίες: κλασσικό, βιολεμoνι και αλόη βέρα. Είναι όλα ακατέργαστα και ανήκουν στην κατηγορία ποιότητας Α, χωρίς χημικά πρόσθετα. Oι ποικιλίες βιολεμόνι και αλόη βέρα περιέχουν φυσικά βιολογικά εκχυλίσματα από βιολεμόνι και αλόη βέρα σε πολύ μικρή ποσότητα. 



Εγώ έλαβα την biolemon και η πρώτη μου εντύπωση ήταν ότι μυρίζει υπέροχα. Είναι μία πολύ παχύρευστη κρέμα, μάλλον butter θα έλεγα, και οι χρήσεις της είναι άπειρες. Είναι κρέμα προσώπου, αντιρυτιδική, ενυδατική, είναι κρέμα σώματος, είναι κρέμα εντατικής θρέψης για ιδιαίτερα ξηρές περιοχές και γιατί όχι, και κρέμα χεριών! Όταν την πρωτοσυναντάς ήταν σαν παγωμένο βούτυρο, μόλις όμως πάρεις στα χέρια σου μία μικρή ποσότητα , αρχίζει να λιώνει και όταν το απλώσεις στην περιοχή που επιθυμείς την αφήνει απαλή χωρίς να είναι τραγικά λιπαρή. Εγω προσωπικά την χρησιμοποιήσα στα χέρια μου και στα πατουσάκια μου και το αποτέλεσμα με άφησε ενθουσιασμένη! Πάντα επενδύω σε μια καλή κρέμα για τα πόδια, μου αρέσει να είναι μαλακά χειμώνα- καλοκαίρι, τώρα πλέον μπορώ να πώ ότι βρήκα την καλύτερη για το σκοπό αυτό. Κάνω μασάζ με αυτή και στη συνέχεια φοράω ένα ζευγάρι χοντρές βαμβακερές κάλτσες και το αποτέλεσμα είναι απίθανο, και η μυρωδιά του λεμονιού πολύ γλυκιά...Ξέχασα να σας πώ ότι κάθε βράδυ την βάζω και στην βάση των νυχιών για ενυδάτωση και απορροφάτε σχεδόν αμέσως, και το σίγουρο είναι ότι δεν αφήνει αντιαισθητική λιπαρότητα!...I'm in love with Shea d'Afrique...



Για να είμαι ειλικρινής την χρησιμοποιήσα και μερικά βράδια στο πρόσωπο πάνω στις λεπτές γραμμές έκφρασης αλλα μου πέφτει λίγο βαριά για το μεικτό μου δέρμα! 
Θα την αγοράσω όταν τελειώσει? Σαφώς και ναί! Είναι υπέροχη! Και θα αγοράσω παλί το biolemon
Που θα τα βρείτε? Μπορείτε να δείτε εδώ τα σημεία πώλησης  και εάν δεν υπάρχει στην περιοχή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με μερικές απο τις εταιρείες που συνεργάζεται η Shea d'Afrique και θα σημειώσω στο τέλος αυτής της ανάρτησης!  Περισσότερες πληροφορίες για το Shea d'Afrique θα βρείτε εδώ!
Και το καλύτερο δεν σας το είπα......Έρχεται πολύ σύντομα GIVEAWAY προσφορά του Shea d'Afrique.
Παρέλειψα να σας πώ για την τιμή του η οποία είναι περίπου 15 € τα 50 ml και 19 € τα 100 ml. Μπορεί να σας ακούγονται πολλά αλλά μην ξεχνάτε ότι πρόκειται για 100% φυσικό και οικολογικό προιόν και όπως το βλέπω θα κρατήσει  για πολύ πολύ καιρό!
Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι τα προϊόντα Shea d’ Afrique της εταιρείας Abis-Pharma είναι παραδοσιακά παραγόμενα προϊόντα βιολογικής προέλευσης, διατηρούν πιστοποιητικό γνησιότητας Eco-Cert και διατίθενται στο εμπόριο υπό τους όρους του Εμπορικού Δικαίου (Fair Trade).
Ευχαριστώ για την υπέροχη λεμονάτη εμπειρία Shea d’ Afrique! 

Έχετε δοκιμάσει το Shea d’ Afrique?Ποιά είναι η δική σας αγαπημένη χρήση? Stay tuned έρχεται νέο GIVEAWAY πολύ σύντομα!

Lemon Kisses from Fairy {oo} Mary !
  


Η παραπάνω ανάρτηση  δεν αποτελεί διαφήμιση, δεν είναι κατευθυνόμενη και αντιπροσωπεύει μόνο την προσωπική και ειλικρινή μου άποψη!  

4 σχόλια:

  1. τέλειαααα..και γω την θέλω!! μου έφτιαξες την διάθεση με την βουτυτολεμονοκρέμα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. περιμενε το διαγωνισμο μας τοτε Χριστινάκι, η έλα μια βόλτα απο το σπίτι να σε φιλέψουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...