Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

SOOCRE little caramels.......

Hey Fairy Girls....It's me again...

Σήμερα λέω να σας μιλήσω για την εμπειρία μου απο το καταπληκτικό....................

Πρίν λίγο καιρό έψαχνα ένα διαφορετικό δώρο γενεθλίων για τον καλό μου, και ξαφνικά έπεσα πάνω σε μία δημοσίευση της δουλειάς τους σε ένα γυναικείο περιοδικό. 
Το Soocre λοιπόν φτιάχνει τα πιο πρωτότυπα, τα πιο ωραία, τα πιο νόστιμα γλυφιτζούρια και καραμελάκια που έχετε δοκιμάσει ποτέ!! Και το καλύτερο είναι ότι ακούνε την ιδέα σου, παίρνουνε ζάχαρη και την υλοποιούν!
Βρείτε τους εδώ
 

Είχα παραγγείλει ένα πολύ μεγάλο κόκκινο γλυφιτζούρι με μία αφιέρωση πάνω του, και φυσικά είχα παραγγείλει και 2 βαζάκια απο τα καταπληκτικά καραμελάκια τους, με γεύση μπανάνα-σαμπάνια και καρπουζάκι (και γεύση και εμφάνιση). 
Η Πόπη με τον άντρα της είχαν αυτήν την καταπληκτική ιδέα, και την στέγασαν σε ένα γλυκό-μαγαζάκι στο Γκάζι το οποίο δυστυχώς δεν έχω επισκεφτεί ακόμα, αλλά στην επόμενη μου εξόρμηση στην Αθήνα, θα το κάνω σίγουρα. Οι επισκέπτες-πελάτες του Soocre έχουν την δυνατότητα να δούν τον μαγικό τρόπο με τον οποίο παρασκευάζεται η καραμέλα!!!
 Και αφού λοιπόν τα φάγαμε τα καραμελάκια μας και μείναμε με την γλυκιά ανάμνηση, ήρθε προχτές η φίλη μου η Κίκα και είπε πως θέλει να παραγγείλουμε μερικά βαζάκια με καραμέλες για το πάρτυ της κόρης της! 
               Τέλεια ιδέα ! 
Πήραμε τηλέφωνο στα πολύ εξυπηρετικά παιδιά του Soocre και παραγείλαμε διάφορα καραμελάκια για τα παιδάκια αλλα και για τους μεγάλους. Εννοείτε πως δεν έχασα την ευκαιρία και παρήγγειλα και εγώ 3 βαζάκια με σούπερ καραμελάκια!!
φράουλα-σαμπάνια,μπισκότο και πραλίνες
Να μην ξεχάσω να σας πώ ότι αποστέλλουν σε όλη την Ελλάδα και υλοποιούν κάθε καραμελο-ιδέα σας!!!
Πήγα στο πάρτυ λοιπόν και πήρα και το καραμελοβαζάκι μου!!


 Δεν είναι υπέροχα? Που να τα δοκιμάσετε κιόλας...θα σας μείνουν αξέχαστα!!!
Και αυτή είναι η τούρτα απο το πάρτυ που μου ζήτησε η φίλη μου να σας την δείξω!! Σας αρέσει?
Happy 3d Birthday Χρύσα
Έχετε δοκιμάσει τα καραμελο-γλειφιτζούρια του Soocre? Περιμένω τις εντυπώσεις σας.

Sweet Caramel kisses from Fairy {oo} Mary !

 Η παραπάνω ανάρτηση δεν έχει διαφημιστικό χαρακτήρα αλλά είναι βασισμένη στην προσωπική μου γνώμη (και γεύση) και καμία προώθηση απο το εν λόγω κατάστημα δεν έχει λάβει χώρα.

2 σχόλια:

  1. Να δώ πότε θα πάω να τα αγοράσω,έχω ακούσει που έχουν απίθανη γεύση όλες οι καραμελίτσες.Καί πολύ πρωτότυπο σαν δώρο..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχουν όντως τέλεια γεύση και ειναι υπέροχες...και σίγουρα στο μαγαζί θα εχει πολλές πολλές διαφορετικές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...