Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

REVIEW .. Beauty Elixir by Orofluido

Γειά σας και πάλι Fairy Girls...
 
Αφού χτες ξεκινήσαμε να μιλάμε για μαλλιά ( klik εδώ ), σκέφτηκα να συνεχίσω και σήμερα με ένα προιόν "σωτήριο" για τα δικά μου μαλλιά!! Πρόκειται για το λαδάκι Beauty Elixir της Οrofluido που το χρησιμοποιώ σε νωπά μαλλιά μετά το λούσιμο για ενυδάτωση και αποφυγή της ψαλίδας (αφού τα μαλλιά μου είναι πολύ επιρρεπή σε αυτήν), ή σε στεγνά μαλλιά μετά το πιστολάκι για λάμψη και για να τονίσω τις άκρες!!
Πρόκειται για το  νέο μυστικό ομορφιάς, εμπνευσμένο από τις αρχαίες παραδόσεις.. Είναι ένα  εξαίσιο μείγμα που αποτελείται από 3 οργανικά έλαια:
 
Argan Oil

Το γνωστό και πολυβραβευμένο έλαιο από το Μαρόκο. Πλούσιο σε Βιταμίνη Ε και βασικά λιπαρά οξέα , ενδυναμώνει την τρίχα και αφήνει τα μαλλιά ανάλαφρα με μία απόλυτα μεταξένια υφή.

Cyperus Oil
Καλλιεργείται στην Αίγυπτο για περισσότερο από 4000 χρόνια και αποτελούσε ένα από τα μυστικά ομορφιάς της Κλεοπάτρας το οποίο άφηνε τα μαλλιά της ευκολοχτένιστα, απαλά και λαμπερά!

Lynseed Oil
Ένα πολύτιμο έλαιο που προέρχεται από τη Μεσόγειο και είναι γνωστό για τη χρήση του ως πηγή έντονης και απόλυτης λάμψης. Έχει την ιδιότητα να σφραγίζει τα λέπια της τρίχας και να αφήνει τα μαλλιά λεία με αποτέλεσμα να αντανακλούν το φως με μία ιδιαίτερη λάμψη.

Τον τελευταίο χρόνο η αγορά έχει γεμίσει με "πολύ-λάδια" και "ελιξίρια" περιποίησης μαλλιών και όχι μόνο, εγώ έχω δοκιμάσει κάποια από αυτά, άλλα πιο ακριβά και άλλα πιο οικονομικά, όμως έχω να σας προτείνω αποκλειστικά το Beauty Elixir της Οrofluido γιατί κάνει ό,τι υπόσχεται.
 Έχει μειώσει αισθητά την ψαλίδα μου, έχω πολύ ενυδατωμένες άκρες και αφήνει τα μαλλιά μου μεταξένια και με μια ελαφριά υπέροχη μυρωδιά!!  Μπορείτε να το προμηθευτείτε On-line από την εταιρεία "Κώστας Παπαέλληνας"  στην τιμή των 29€.
Αξίζει να αναφέρω ότι έρχεται αμέσως και ότι το τμήμα παραγγελιών είναι πολύ εξυπηρετικό. Επίσης πληρώνεται  αντικαταβολή χωρίς πιστωτικές κάρτες, και η παραγγελία σας συνοδεύεται από ένα μικρό μπουκαλάκι (τύπου δείγματος) με λαδάκι για να το έχετε πάντα μαζί σας. Υπάρχουν και άλλα προϊόντα στην ίδια σειρά με τα ίδια συστατικά άλλα δεν τα έχω δοκιμάσει και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.  
Να θυμάστε να μην βάζετε περισσότερο από ένα "στραγάλι", δεν χρειάζεται, αυτή η ποσότητα είναι υπεραρκετή. Αξίζει να τονίσω ότι επειδή έχω μαλλιά λιπαρά στις ρίζες, τα περισσότερα λάδια με κάνουν να μοιάζω σαν "λαδο-πόντικας" αλλά αυτό δεν μου βαραίνει καθόλου τα μαλλιά.....Οπότε .... ψηφίζω Οrofluido Beauty Elixir. 
 28-1-2015 UPDATE:
Το Orofluido Beauty Elixir από σήμερα είναι διαθέσιμο και από το eshop του CherryBox και μπορείς να το προμηθευτείς από εδώ!
 
Εσείς  fairy-girls χρησιμοποιείτε κάποιο παρόμοιο λάδι για τα μαλλιά, με το οποίο είστε απόλυτα ευχαριστημένες? Περιμένω τις απαντήσεις σας για να ανταλλάξουμε απόψεις!!

Kisses and moistured Argan Oil Hair from Fairy {oo} Mary

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...