Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

REVIEW.. Sisley - Korres - Kenzoki face masks


Υπάρχουν κάποια προιόντα περιποίησης προσώπου που ποτέ δεν είναι αρκετά για εμάς τις γυναίκες. Εμένα προσωπικά μου αρέσουν οι απαλές υφές και τα χαλαρωτικά αρώματα στα προιόντα που χρησιμοποιώ.Και μου αρέσει να τα εναλλάσω. Το σημερινό review  αφορά 3 μάσκες προσώπου που λατρεύω!!
Κατά καιρούς δοκιμάζω διάφορα προιόντα αλλά σε κάποια μένω κολλημένη και δεν θέλω να τελειώσουν ποτέ.

Ας μιλήσουμε λοιπόν για τις αγαπημένες μου μάσκες.

1. Black Rose cream Mask απο την Sisley, 
Black Rose cream Mask de Sisley
μία πολύ ακριβή μάσκα (σχεδόν απλησίαστη θα έλεγα, αφού αγγίζει τα 120€ για 60ml) εγώ ήμουν τυχερή γιατί την είχα κερδίσει μαζί με κάποια άλλα "απλησίαστα" προιόντα για τα οποία θα μιλήσουμε σε μία επόμενη ανάρτηση. Είναι μία ρόζ κρεμώδης μάσκα η οποία περιέχει οργανικό έλαιο μαύρου τριαντάφυλλου και μυρίζει θεικά. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι που δεν μου αρέσει σε αυτήν (εκτός απο την τιμή της,βεβαίως), λειαίνει ακόμα και τις λεπτές γραμμές έκφρασης και είναι καλό να την αφήσετε στο πρόσωπο πολλές ώρες αφού απορροφάτε πλήρως!! 

2. Korres μάσκα λάμψης με άγριο τριαντάφυλλο.
Την αγόρασα σε συσκευασία ταξιδίου στα 16ml και μπορώ να πώ ότι με άφησε πολύ ικανοποιημένη.Είναι πολύ ενυδατική,προσφέρει άμεση φρεσκάδα και λάμψη και επίσης περιέχει vitamin C και λευκαντικούς παράγοντες!! Η τιμή της είναι πολύ καλή στα 8,90€, και η μικρή συσκευασία πολύ βολική, το πιό σημαντικό? Αποτελείται  93,33% απο φυσικά προιόντα.

Last mask but not least.

3. Kenzoki Belle de Jour White Lotus Mask.

Θυμάστε κάποια καλοκαίρια της παιδικής σας ηλικίας ή ακόμα και κάποιες πολύ ευτυχισμένες στιγμές της ενήλικης σας ζωής που βρισκόσασταν στην εξοχή και στον αέρα υπήρχε έντονη η μυρωδιά του γιασεμιού και του νυχτολούλουδου? Εκεί θα σας γυρίσει η μυρωδιά αυτής της μάσκας.. 
Είναι απο άνθος λευκού λωτού και η μυρωδιά της σε ταξιδεύει. Ιδανική να την βάλεις στο πρόσωπο σου το βράδυ πρίν κοιμηθείς, σε χαλαρώνει, σε ταξιδεύει και ξυπνάς με το πιο φρέσκο πρόσωπο που έχεις δεί!! Άλλωστε η σειρά καλυντικών του Kenzo(ki) φημίζετε για τα αρώματα και τις υφές της. Στην συσκευασία της, συνοδεύεται απο ένα υπέροχο πινέλο ιδανικό για την εφαρμογή της μάσκας στο πρόσωπο. Έχει  υφή πολύ πηχτής κρέμας και χρειάζεται μόνο μία πολύ λεπτή στρώση. Η τιμή της είναι γύρω στα 80€ και θα την βρείτε στα Notos Galleries (τουλάχιστον δεν έχω δεί προιόντα Kenzoki κάπου αλλού). Εγώ την απέκτησα πριν πολύ πολύ καιρό σε ένα ταξίδι μου, απο το αεροδρόμιο στην μισή τιμή.

1. Kenzoki white Lotus -  2. Korres wild rose mask -  3. Sisley black rose cream mask

Και οι 3 αυτές μάσκες πιστεύω ότι ανήκουν στην κατηγορία των "πολυτελών" καλυντικών, όμως αξίζει να κακομαθαίνετε μία στο τόσο τον εαυτό και το πρόσωπο σας.

Σας άρεσε το review ? Έχετε δοκιμάσει καμία από αυτές τις μάσκες? Θα χαρώ να διαβάσω τις απόψεις σας και τα σχόλια σας!!

 Devine White lotus scented Kisses from Fairy {oo} Mary


7 σχόλια:

  1. Αυτή με τον Λωτό είναι τέλειααααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. poly endiaferon to review..... se akoloy8w pleon perna an 8eleis apo edv exv give away ayton to kairo.... kisses....
    http://beautyandfashindowntown.blogspot.gr
    http://www.facebook.com/Beautyandfashiondowntown

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ..πηρες μερος στο διαγωνισμο μου? Εννοειτε πως θα περασω απο το blog σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια τα review!!! Την κρέμα μάσκα από την Sisley την βρήκα πιο λίγο από 120€ εδώ:
    http://gr.strawberrynet.com/skincare/sisley/black-rose-cream-mask/132075/#DETAIL
    αλλά είναι απίστευτη, πάρα πολύ καλή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι μάσκες και ειδικότερα οι απολεπιστικές θεωρώ ότι είναι άκρως απαραίτητες!

    nice review

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ προσωπικά Ευα μου τις θεωρω άκρως απαραίτητες...κ οι συγκεκριμένες ειναι εθιστικές...

      xoxo

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...