Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Ο Χειμώνας έρχεται και φέρνει αλλαγές ...



Tο φθινόπωρο έχει μπεί για τα καλά και 
η σύγχυση της ντουλάπας έχει ξεκινήσει! Είμαι σίγουρη ότι όλες βιώνετε αυτή την ανακατωσούρα μέσα σε κοντομάνικα, μακρυμάνικα, πουκάμισα, ζακέτες, πέδιλα, φθινοπωρινές μπαλαρίνες (ΑΚΑ γόνδολες!!). 
Εγώ πάντως κάθε τέτοια εποχή δεν ξέρω τι να φορέσω, και άντε να βάλω πάνω από λεπτά μπλουζάκια μία ζακέτα ή το τζίν μπουφάν μου ή τη μώβ καπαρντίνα μου, και είμαι εντάξει, αλλά με τα παπούτσια έχω θέμα!  Το πρόβλημα είναι ότι δεν φοράω γόνδολες, χμ με συγχωρείτε μπαλαρίνες ήθελα να πώ, τις θεωρώ άβολες και κουραστικές για τα δικά μου πόδια, μα θα μου πείτε.."είσαι τρελλή? αφού είναι πολύ άνετες και ίσιες!"...
 Ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα μου, δεν με βολεύουν τα ίσια παπούτσια, με κουράζουν, μου αρέσουν τα ψηλά, αν και για κάθε μέρα προτιμώ τα μεσαίου μήκους μήκους τακούνια, εε πως να το κάνουμε, ένα μικρό ύψος ξεκουράζει το πόδι... Και δεν θα μείνω στο ότι είναι πιο κομψά και κοριτσίστικα τα τακούνια (έστω και τα χαμηλά), και μας δείχνουν πιο κομψές....
Όπου να'ναι θα έρθει ο χειμώνας, θα φορέσω τις μπότες, τα κασκόλ μου, τα σκουφιά μου, το αγαπημένο και πολύ ζεστό παλτό μου στα χρώματα του πετρόλ και του μώβ....Είναι ωραίος και ο χειμώνας δεν συμφωνείτε? Τρελαίνομαι για σαββατοκύριακα στο σπίτι με τον καλό μου, ζέστη, καλό καφέ, τσαγάκια με άρωμα σοκολάτας, καλές ταινίες....και έξω κρύο... 
Τώρα θα μου πείτε, ακόμα και η ζέστη τη σήμερον ημέρα κατάντησε πολυτέλεια με αυτές τις τιμές του πετρελαίου. Θα τα καταφέρουμε και φέτος όμως, ίσως πιο δύσκολα απο άλλες χρονιές αλλά θα τα καταφέρουμε..Σημασία έχει να μην χάσουμε την αισιοδοξία μας! Σημασία έχει να ζούμε την κάθε στιγμή!


 Τελικά η ευτυχία κρύβεται σε αυτά που θεωρούμε απλά και καθημερινά, ίσως και δεδομένα, ευτυχία είναι ένα χαμόγελο,
ένα χάδι, μια αγκαλιά, μια καλημέρα. Ευτυχία είναι η ίδια η ζωή, η υγεία, το ότι ξυπνάς και μπορείς να κοιτάξεις απο το παράθυρο αν έχει ήλιο, και να τον θαυμάσεις. Εμείς οι άνθρωποι είμαστε λίγο αλλόκοτοι, συνέχεια κυνηγάμε την ευτυχία και ποτέ δεν είμαστε πραγματικά ευτυχισμένοι, συνέχεια ψάχνουμε αυτό που δεν έχουμε!!
 
                               Σταματήστε !

Η ευτυχία είναι εδώ! Κάποια μέρα με ρώτησαν εάν θα ήθελα να κάνω κάτι για να αλλάξω τη ζωή μου -"Μου αρέσει η ζωή μου όπως είναι, όχι μην σκεφτείς ότι είμαι πλούσια, ούτε 1,80 ύψος έχω ούτε 50 κιλά είμαι, απλά είμαι ένα καθημερινό κορίτσι που είχε την τύχη να γνωρίσει ένα καταπληκτικό άνθρωπο και για τα υπόλοιπα προσπαθούμε καθημερινά", τίποτα δεν χαρίζεται σε κανέναν χωρίς προσπάθεια, αλλά σημασία έχει να νιώθεις "γεμάτος", να ξυπνάς με χαμόγελο, να "πέφτεις" και μετά να "σηκώνεσε" και πάλι να χαμογελάς!!!
 'Ερχεται χειμώνας λοιπόν κορίτσια, βγάλτε τα ζεστά 
σας ρούχα και τα σκουφιά σας, φορέστε το καλύτερο χαμόγελο σας και νιώστε ευτυχισμένες με την απλή καθημερινή ζωή σας. 

Άλλωστε μην ξεχνάτε όταν χαμογελάτε κάνετε τους άλλους να ανησυχούν ! 


Kisses and smiles ftom Fairy {oo} Mary!

 

8 σχόλια:

  1. Ολα καλά αλλά ας μην φορέσουμε από τώρα γαντάκια καί κασκόλ.Μάλλον θα έχουμε βαρύ χειμώνα και ας το καθυστερήσουμε λίγο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ομορφο ποστ καλη συνεχεια φιλακια http://pinklovebeuty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια....θα σε επισκεφτω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο και γλυκό ποστ!
    Keep it up girl :)
    PS Προσπαθώ να σε κάνω follow και μου βγάζει error και στο about με πετάει σε μια σελίδα στοιχημάτων :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλα τα λες ρε Μαιρη δεν ξερουμε πια τι να βαλουμε!!! Το ιδιο βεβαια νιωθω καιτην ανοιξη αλλα τοτε ειναι ΑΝΟΙΞΗ!!!



    Φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...