Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Παστίλιες για τον πόνο του άλλου κανείς??

Dear Fairy-Girl.....

Ένιωσες μήπως την ανάγκη να προσφέρεις και να βοηθήσεις κάποιους άρρωστους ανθρώπους αλλά δεν ξέρεις τον τρόπο ή δεν έχεις την οικονομική άνεση παρόλο που έχεις την θέληση?

Σου έχω τον τρόπο, θα προσφέρεις ανακούφιση σε κάποιους ανθρώπους και θα δώσεις μόνο 1,60€.

 Είμαι σίγουρη ότι έχεις ακούσει για την εκστραστεία των Γιατρών χωρίς Σύνορα σε συνεργασία με την Apivita για τις "Παστίλιες για τον πόνο του άλλου" ! 




Καραμέλες που περιέχουν το δραστικό συστατικό της αλληλεγγύης με γεύση μέλι και θυμάρι! Απο το 1,60€ που θα δώσεις το 1€ θα δωθεί στον αγώνα των Γιατρών Χωρίς Σύνορα!! Ενδιαφέρον ε?  Εγω να σκεφτείς τις ψάχνω από την αρχή της εκστρατείας και στην περιοχή μου υπήρχε μόνο ένα φαρμακείο το οποίο ποτέ δεν τις είχε!! 
Μετά μεσολάβισε  η  δημοσιότητα και ο (γοητευτικός) Javier Bardem και ευτυχώς περισσότερα φαρμακεία ευαισθητοποιήθηκαν και επιτέλους μπόρεσα και εγώ να προσφέρω με τη σειρά μου!!

Ξεκίνα και εσύ την θεραπεία για τον πόνο των άλλων, στην επόμενη επίσκεψη σου στο φαρμακείο και βοήθησε στην μεγάλη αυτή προσπάθεια που γίνετε να στηριχτεί η δράση των Γιατρών Χωρίς Σύνορα! Για περισσότερες λεπτομέρειες και σημεία πώλησης μπορείς να δείς εδώ!

Και θα μείνεις και με την γλυκιά αίσθηση  στην καρδιά γιατί έκανες κάτι καλό για το συνάνθρωπο αλλά και στο στόμα γιατί έχουν υπέροχη γεύση μελιού!   

Προσπαθήτε και εσείς να στηρίξετε τέτοιου τύπου εκστρατείες Fairy-Girls??

Many kisses from honey and thyme carameles flavoured Fairy{oo}Mary !   

5 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Αυτό πιστεύω και εγώ και δεν κοστίζει σχεδόν τίποτα!! ευχαριστω για το σχόλιο σου!

      Διαγραφή
  2. Tiς πηρα,οταν τις διαφημισε ο δικος μας κυριος Αντωνοπουλος,ετρεξα και τις παρηγγειλα στο φαρμακειο της γειτονιας μου!
    Εχω την εντυπωση πως βοηθησε και η Appivita στη δημιουργια τους!
    Ας βοηθησουμε,ουτε 2 ευρω δεν ειναι το πακετο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ax εγω τις εψαχνα πολύ καιρό!! Ναι οι καραμέλες είναι της Apivit, στην αρχή της ανάρτησης το ανέφερα και αυτό!! Πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ!! 1.60€ πραγματικά δεν είναι τπτ, για την βοηθεια που προσφέρουμε

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ τις έψαχνα πολύ στην αρχή,σε 4-5 φαρμακεία που είχα πάει δεν τις είχαν..Τις βρήκα μετά τις διακοπές!Αξίζουν το κάθε λεπτό,πραγματικά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...