Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Feelin Dandy today? REVIEW

Feelin Dandy Fairy - Girls ? .....You will......

Κάποιες απο εσάς κατάλαβαν ήδη ότι αυτή η ανάρτηση αφορά το κιτ της Benefit, Feelin Dandy !
Ένα κουτί με προϊόντα για μάγουλα και χείλη, που βασίζεται στο card-blush Dandelion






Προσωπικά δεν έχω μεγάλη εμπειρία από τα προϊόντα της Benefit,  το συγκεκριμένο κιτ όμως το έχω καιρό στην διάθεση μου, οπότε το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά και μπορώ να σας μιλήσω σχετικά

Θα βρείτε μέσα στο   κουτί τα εξής υπέροχα προϊόντα...

  • Posietint poppy-pink tinted lip and cheek stain (4ml)
  • High beam luminescent complexion enhancer (4ml)
  • Dandelion a brightening face powder (3g)
  • Ultra plush dandelion lip gloss (6.5ml)

Benefit Posietint Lip and Cheek Stain
Είναι ένα "stain" που χρησιμοποιείτε και σε μάγουλα ως ρουζ αλλά και στα χείλια! Είναι δυστυχώς το μοναδικό προϊόν από το κουτί που δεν με ενθουσίασε καθόλου γιατί απλά είναι σχεδόν άχρωμο στο δέρμα μου. Ούτε στα μάγουλα μου μπορεί να αποδώσει, ούτε στα χείλη μου! Για εσάς όμως που έχετε πιο ανοιχτό δέρμα από εμένα να θυμάστε να το απλώσετε αμέσως γιατί στεγνώνει πολύ γρήγορα και μάλλον θα καταλήξετε με λεκέδες στα μάγουλα! Θα μπορούσε να είναι μία Bye-bye buy, εάν δεν ήταν στο κουτί με τα υπόλοιπα προιόντα!
Benefit High Beam 
Από τα πιο διάσημα highlighters και μέσα στα best sellers της Benefit, και όχι άδικα! Αποτελείται απο μία ροζ κρεμώδη υφή, σε ψυχρούς τόνους με την λάμψη της ιριδίζουσας πέρλας! Δίνει άμεσο αποτέλεσμα και κολακεύει το μακιγιάζ με την υπέροχη  λάμψη του! Χρησιμοποιήστε το στα μάγουλα, στα μήλα, στο τόξο των φρυδιών,πάνω από τα χείλια, ίσως και στη γέφυρα της μύτης και δεν θα το αποχωρηστείτε ποτέ ξανά! Προσοχή είναι εθιστικό!!! Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά, μόλις μου τελειώσει ! 
 
Benefit Dandelion Blush
Μία υπέροχη αέρινη ροζ πούδρα λάμψης, που μπορείς να την εφαρμόσεις και σαν ρουζ πάνω από το Posietint, για να δώσεις ένα πιο έντονο αποτέλεσμα! Αλλά και σε ολόκληρο το πρόσωπο προσδίδει μία φωτεινότητα και το πρόσωπο αντανακλά υγεία! Στη συσκευασία συμπεριλαμβάνεται και το μικρό κλασσικό πινέλο για ρουζ της Benefit!!

Benefit Ultra Plush Lip Gloss in Dandelion
Θα ξεκινήσω να μιλάω γι' αυτό το Lip gloss λέγοντας ότι είναι πολύ βολικό το μέγεθος του για να το έχεις πάντα μαζί σου και αρκετή η ποσότητα που περιέχει (6.5ml). Είναι ένα gloss χρυσαφί-ανοιχτό πορτκαλο-ροδακινί (!!) με απαλούς τόνους του ρόζ και του κίτρινο με shimmering effect!! Δεν είναι καθόλου κολλώδες! (Thank God!)

 Τιμή του κιτ , περίπου στα 25-30€ !! Καλή τιμή εφόσον θα δοκιμάσεις 4 προϊόντα της Benefit πριν αποφασίσεις να προβείς στις too expensive buys of the full sizes products!! 


SWATCHES 
Το Feelin Dandy kit επίσης περιλαμβάνει και ένα φυλλάδιο με οδηγίες εφαρμογής των προϊόντων και έναν πολύ αξιοπρεπούς μεγέθους, καθρέφτη!
 Το κουτί είναι πολύ μικρό και ελαφρύ  και σου επιτρέπει να το έχεις μαζί σου όπου και όποτε θέλεις! Επίσης όταν τελειώσουν τα προιόντα το χρησιμοποιείς για να αποθηκεύσεις προσωπικά αντικείμενα!! Προσωπικά τα λατρεύω τα κουτιά (αποθήκευσης)!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια απο τα παραπάνω προϊόντα της Benefit, Fairy-Girls? Έχω δεί και μου έχει αρέσει πολύ και το MoοnBeam, και θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω, αν το έχετε δοκιμάσει ή αν γνωρίζετε εάν υπάρχει στην Ελλάδα αφήστε μου παρακαλώ ένα σχόλιο!!! 


Many Kisses from Dandelion Feelin Fairy {oo} Mary !!


 



18 σχόλια:

  1. τα έχω δοκιμάσει όλα εκτός από το gloss και είναι πολύ καλά προϊόντα αν και για τα stains της benefit όπως το posietint έχω κάποιους ενδοιασμούς και δεν ξετρελαίνομαι εντελώς. Το highbeam το λατρεύω. Το Μοonbeam υπάρχει κανονικά στην Ελλάδα, δεν είναι πολύ καλό για τους τόνους μου αλλά έχω ακούσει ότι έχει την ίδια ποιότητα με το Highbeam

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. HMουν σιγουρη ότι θα είχες μια χρήσιμη απάντηση για μενα!To gloss είναι καλο αλλα σαν ενα κανονικό gloss, δε τρελαινεσαι!! Δεν το έχω δοκιμάσει καθολου απλα το είδα και μου άρεσε το MoonBeam!! many kisses sweetie

      Διαγραφή
  2. Με γειά σου είναι φανταστικό ....δεν έχω δοκιμάσει κάτι από benefit μέχρι στιγμής....αν επιτρέπεται πόσο το πήρες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γραφω και στην αναρτηση την τιμή είναι περίπου στα 30€ αλλά εγω το πηρα με 50%, Benefit έχει στα Sephora στο Pantheon!!

      Διαγραφή
  3. to mono pou exw dokimasei einai i apisteuti they're real mascaea!
    tzina
    http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2012/12/review-benefit-they-re-real-mascara.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγω δεν την έχω δοκιμασει αυτη τη μασκαρα, θα διαβασω την αναρτηση σου!! Ακομα πειραματίζομαι με την Benefit!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  4. super post! phra k ego duo paketakia apo th benefit toar p eixan ta sephora ekptoseis k ta exo kataeuxaristithei :) auto den to eixe! alla mporei na to ferei tha to exo sta upopsin ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. auto to set einai uperoxo. apo benefit exw polla proionta kai kanena de me exei apogohteusei!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω δεν εχω δοκιμασει ακομα πολλα, εχεις καποιο να μου προτεινεις?

      Διαγραφή
  6. τα swatches φαινονται πολυ ωραια.Εχω μονο το eye bright απο benefit το οποιο μου αρεσει πολυ...θα ηθελα να δοκιμασω και μερικα ρουζ τους.Καλοφορετα ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πάρα πολύ κορίτσι μου, Τα ρούζ είναι η αδυναμία μου και θέλω και εγώ να δώ κάποια!! Ασε που μου αρέσουν και τα κουτάκια τους!!

      Διαγραφή
  7. φαινεται τελειο σετ!!! ζηλευω!!! σου ευχομαι να το χαρεις!!!
    αν με βγαλει ο δρομος μου στα sephora και εχω λεφτα στο πορτοφολι μου (γιατι συνηθως ειναι αδειο!!!) θα το δοκιμασω και εγω!!! λατρευω αυτα τα χρωματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, μη ζηλεύεις καλέ....θα το πάρεις με κάποια εκπτωση, τωρα κάνουν συνέχεια, εγώ το έχω ήδη ευχαριστηθεί, το έχω πολύ καιρό!! Οσο για τα πορτοφόλια, όλα μοιάζουν μεταξύ τους τελευταία!!! Φιλιά.....

      Διαγραφή
  8. Έχω δοκιμάσει άπειρα από Benefit, είναι από τις αγαπημένες μου εταιρείες. Έχω και το Feelin Dandy. Το posietint, αν εξαιρέσω το γεγονός πως στεγνώνει πάρα πολύ γρήγορα, η απόχρωση μου έχει κάτσει μια χαρά, αλλά είμαι πιο ανοιχτόχρωμη. Το Benetint πάλι, δεν στεγνώνει αμέσως, σου δίνει χρόνο να το εφαρμόσεις! Τα lipgloss της Benefit μου αρέσουν ακριβώς γιατί δεν κολλάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν ανοιχτόχρωμη είμαι σίγουρη ότι είναι καλύτερο πάνω σου το posietint!!Συμφωνώ για τα gloss..... ευχαριστώ για το σχόλιο..... φιλια!!

      Διαγραφή
  9. 'Εχω όλα τα tints αλλά δεν είναι και το καλύτερό μου...Από lipglosses έχω το Bella Bamba και παραείναι sheer για τα γούστα μου...Κάποια προϊόντα της εταιρείας τα αγαπώ κάποια άλλα τα θεωρώ πεταμένα λεφτά... Τα kits είναι καλές ευκαιρίες για να δοκιμάσεις πολλά προϊόντα πριν τη full size αγορά!!! Ωραίο post να τα χαρείς!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελενα, τo tint δεν με συγκίνησε καθόλου, τα άλλα είναι πολύ καλα γεγονός!!! Εχεις γράψει και για το κονσίλερ της Benefit και με την πρώτη ευκαιρία θα το δοκιμάσω!! xxooxxx

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...