Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Italy...in photos !

Hey Fairies......
 
Τυχαία σήμερα το πρωί χάζευα φωτογραφίες από τα ταξίδια μας και αποφάσισα να σας δείξω μερικές...Ταξιδέψτε μαζί μου αυτή την όμορφη ηλιόλουστη Κυριακή...στην Ιταλία !
Bus-taxi για την πλατεία του Αγ. Μάρκου..




Βενετία ... Απλά μαγευτική
Βόλτα με τη Γόνδολα κανείς? Μοναδική εμπειρία και Γονδολιέρης που μας τραγουδούσε..        
"ooo soleee miooooo"...
Δύσκολη η οδηγήση στα κανάλια...ειδικά εάν βρείς ...τοίχο...

Πώς λέμε "πιάτσα ταξί"? Ε, εδώ είναι "πιάτσα Γόνδολας"
Ξέρατε ότι η δουλειά του γονδολιέρη είναι κληρονομική και πάει απο πατέρα σε γιό? Είναι συγκεκριμένες οι οικογένειες των "γονδολιέριδων" στην Βενετία, και δεν μπορεί να γίνει όποιος θέλει!!
Bologna..Μια απίστευτα ιστορική και γραφική πόλη..
Castello Estence,Ferrara, για μένα η πιο όμορφη πόλη που είδα στην Βόρεια Ιταλία, αυτό το κάστρο περιβάλεται γύρω γύρω απο νερό.
Πλάτεια Καθεδρικού Ναού πίσω απο το Castello Estense, μια Κυριακή πρωί, με πλανόδιους που πουλάνε χειροποίητα αντικείμενα.

Maranello, Museo Ferrari, απλά μοναδικό και αξέχαστο.

 And some more photos....




Museo Lamborgini
Ferrari again
Ferrara, shopping and cappucino ( την τσάντα που περιέχει η μεγάλη σακούλα θα την δείτε εδώ)



Πώς σας φάνηκε το ταξιδάκι μας Fairy - Girls? Έχετε πάει στην Ιταλία?

Many talian Kisses from Fairy{oo}Mary !

9 σχόλια:

  1. Αχ, μακάρι να ήμουν τώρα εκεί...
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήταν πολύ ωραία μία κυριακατικη βολτιτσα στην Ιταλία!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά μας ταξίδεψες..Δεν έχω πάει ποτέ,αλλά θέλω σαν τρελή!Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι τόσο πολύ που ταξίδεψες μαζί μου! Σου εύχομαι να πάς και σύντομα!! Εγώ σε ευχαριστώ....

      Διαγραφή
  3. Λατρεμένη Ιταλία!!! Από τις πόλεις που αναφέρεις, έχω επισκεφθεί μόνο τη Βενετία. Ωστόσο, από εκείνες της Β.Ιταλίας που έχω πάει ξεχωρίζω το Τορίνο μου και τη Βερόνα! Τόσο διαφορετικές, αλλά εκπληκτικές και οι δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω μαζί σου...... Θα ηθελα να την γυρισω ολόκληρη κάποιαα στιγμή!!!Ευχαριστω για το σχολιο σου Κορίνα μου!

      Διαγραφή
  4. Aχ, η Ιταλια ειναι υπεροχη χωρα! Σχεδον ολες οι πολεις ειναι απιστευτες σε ομορφια και σιγουρα περασες τελεια!
    Kristina recently posted.. Sigma Brushes Guide.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερωτευτηκες κ εσυ την Ιταλία, το γνωρίζω Χριστίνα... Επόμενη στάση Μιλάνο!!!
      kisses sweetie

      Διαγραφή
  5. So beautiful country!
    Have been in Roma when I was young.....
    Beautiful pics!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...