Τρίτη 29 Μαρτίου 2022

Άτονα μαλλιά και τριχόπτωση? Σου έχω την λύση!

 Γεια σου Fairy Girl....


Το θέμα μας για σήμερα είναι η εποχιακή τριχόπτωση και τα άτονα μαλλιά!


Στην έρευνα μου για το τι θα χρησιμοποιήσω που θα με βοηθήσει να δω αποτελέσματα αλλά δεν θα χρειαστεί να δώσω και μία μικρή περιουσία! Έτσι λοιπόν αποφάσισα να δοκιμάσω τις ING Vitalizing Lotion  αμπούλες, κατά της τριχόπτωσης!


10 αμπούλες για χρήση μίας κάθε εβδομάδα. Η δροσερή αίσθηση που αφήνει στο τριχωτό της κεφαλής είναι απολαυστική και η μυρωδιά του σου δίνει ενέργεια!

Έχω χρησιμοποιήσει ήδη 4 αμπούλες και τα μαλλιά μου τα βλέπω πιο ζωντανά και "νευρικά". Τις χρησιμοποιώ παράλληλα με συστηματική χρήση του αντίστοιχου σαμπουάν ING Vitalizing Shampoo, το οποίο καθαρίζει αποτελεσματικά τα μαλλιά και τα βοηθάει να είναι δυνατά χάρη στο σύμπλεγμα βιοτίνης που περιέχει.


Η σειρά Vitalizing περιέχει ένα σύμπλεγμα πολυβιταμινών που βοηθάει την τρίχα να είναι γερή από τη ρίζα της! 

Αν έχεις λοιπόν και εσύ θέμα άτονων μαλλιών ή τριχόπτωσης αυτή η σειρά είναι η πρώτη που θα δοκιμάσεις και θα δεις τα πρώτα αποτελέσματα από τον πρώτο μήνα χρήσης. Θα τα βρεις σε εκπληκτική τιμή που δεν θα το πιστεύεις στο αγαπημένο μου Femme-Fatale.gr

 

Many kisses from Fairy {oo} Mary! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...