Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021

Helena Rubinstein is the new Sexy Lash Queen!

Γεια σου Fairy Girl....


Ποιο είναι το αγαπημένο σου προϊόν μακιγιάζ? Αν δηλαδή έπρεπε να επιλέξεις μόνο ένα προϊόν, ποιο θα ήταν αυτό? Εγώ θα απαντήσω για εμένα, και χωρίς κανέναν ενδοιασμό την μάσκαρα!



Μία καλή μάσκαρα είναι αυτή που θα με δεις να φοράω πάντα! Αγαπώ αυτές που έχουν διάρκεια και δεν "σπάνε" μέσα στην ημέρα και φυσικά που θα μου χαρίσουν ένα αποτέλεσμα κάπως περισσότερο "δραματικό". Φυσικά μάσκαρες θα βρεις πολλές, για κάθε αποτέλεσμα και για κάθε βαλάντιο!

Εγώ θα σου δείξω αυτήν που αγάπησα τον τελευταίο καιρό και αγαπώ να τη φορώ ολημερίς και καθημερινά! Η Helena Rubinstein Lash Queen Sexy Blacks  είναι μία μάσκαρα με τρίχινο βουρτσάκι, με καμπύλες και με έντονο μαύρο αποτέλεσμα!

 

 Δύο στρώσεις μάσκαρας χαρίζουν μία υπέροχη καμπύλη και πολύ ωραίο όγκο στις βλεφαρίδες μου! Διαρκεί όλη μέρα και παραμένει αναλλοίωτη, όπως την έβαλες το πρωί.

 

 Η Helena Rubinstein έχει ιστορία στις μάσκαρες από πολύ παλιά! Αξίζει να σου πω ότι η πρώτη μάσκαρα που δοκίμασα ποτέ ήταν της Helena Rubinstein και έκτοτε την αγαπώ!
Την βρήκα στο ηλεκτρονικό κατάστημα Parfimo.gr σε εκπληκτική τιμή!


Εσύ Fairy Girl ποια μάσκαρα αγαπάς και δεν αποχωρίζεσαι?


Many kisses from Fairy {oo} Mary!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...