Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

Illuminate cream by Unani!

Hi Fairies...

Ξέρεις ότι μετά τον τοκετό κάθε γυναίκα περνάει μία φάση προσαρμογής, είτε στα νέα δεδομένα και τις νέες απαιτήσεις της νέας κατάστασης, είτε λόγω των ορμονικών αλλαγών του σώματος της. Το δέρμα μου και ιδιαίτερα το πρόσωπο μου χρήζει ιδιαίτερης φροντίδας και σήμερα έρχομαι να σου μιλήσω για την νέα μου αγάπη. Μία κρέμα προσώπου λάμψης και σύσφιξης από την Ισπανική Unani, την Unani Illuminate που πρόσφατα έφερε το αγαπημένο μου femme-fatale.gr. 



 Είναι μία κρέμα με πολύ λεπτόρρευστη υφή, που όμως ενυδατώνει σε βάθος ενώ παράλληλα βελτιώνει τον τόνο της επιδερμίδας και μου υπόσχεται ότι θα απαλλαγώ σύντομα από τις πανάδες τις εγκυμοσύνης.  Περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά  και ένα ενυδατικό σύμπλεγμα που κάνει την επιδερμίδα μου απίστευτα απαλή και απαλλαγμένη από ατέλειες και λεπτές γραμμές.

Την αγάπησα γιατί απορροφάται πανεύκολα, μου προσφέρει 12ωρη ενυδάτωση και αφήνει το δέρμα μου λαμπερό και τονωμένο ακόμα και αν δεν χρησιμοποιήσω make up στην διάρκεια της μέρας μου.

Την συνδυάζω με το γαλάκτωμα καθαρισμού προσώπου Unani Illuminate και την Lotion καθαρισμού Unani Illuminate Micellar για τα οποία θα σας μιλήσω σύντομα σε ξεχωριστή ανάρτηση.

Την Unani Illuminate κρέμα προσώπου θα την βρεις εδώ και θα έρθει άμεσα στην πόρτα σου. Από τις πρώτες κιόλας εφαρμογές θα την αγαπήσεις και δύσκολα θα την αλλάξεις...
 Fairy Make up tales approved!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!! 

7 σχόλια:

  1. ΥΠΕΡΟΧΟ <3 ΜΟΝΑΔΙΚΟ <3 ΣΟΥΠΕΡ ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΡΟ <3 <3 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ <3 <3 <3 ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΚΡΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ Vichy Email Vagia.tsaknaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο δωράκι!!!!! Ευχαριστούμε πολύ!!!! Δεν έχω κάποια αγαπημένη κρέμα και θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω αυτή για να με βοηθήσει με κάποιες λεπτές γραμμές που έχω στο πρόσωπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. email maria1572011@yahoo.gr, fb: Μαρία Στρατουδάκη, google+ MARIA ST

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...