Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

New Clinique Chubby Lash Flattening Mascara in Portly Plum.

Hi Fairies....

Έχω απίθανα νέα για όλες εμάς που αγαπάμε τις χρωματιστές mascara και πάντα είμαστε σε μία διαρκή αναζήτηση για την απόλυτη μπλε και την πιο μυστηριώδη μωβ mascara! Η Clinique κυκλοφόρησε την νέα Chubby Lash Flattening Mascara σε 4 απίθανες αποχρώσεις και σε περιορισμένη έκδοση παρακαλώ!


Οι 4 αποχρώσεις είναι Black honey (μαρόν κόκκινο), Two ton teal (τιρκουάζ), Portly plum (μωβ), Massive midnight (μπλε) και η κλασσική Jumbo jet (μαύρο). 



Δε φαντάζομαι να αναρωτιέσαι ποια θα δοκίμαζα, φυσικά την Portly plum, μία πολύ διαφορετική μωβ μάσκαρα, βασικά θα την έλεγα πιο πολύ δαμασκηνί όπως προδίδει και το όνομα της! Γλυκαίνει το βλέμμα και χαρίζει στα καστανά μάτια μία άλλη διαφορετική διάσταση.



Η Chubby Lash Flattening Mascara διαθέτει πλαστικό βουρτσάκι και δίνει απίστευτο όγκο στις βλεφαρίδες από την πρώτη κιόλας στρώση, *αν και εγώ προτιμώ τις δύο  και πλέον στρώσεις που αναδεικνύουν καλύτερα το χρώμα*.


Όπως όλες οι mascara της Clinique είναι οφθαλμολογικά ελεγμένη, υποαλλεργική, ιδανική για ευαίσθητα μάτια και για αυτούς χρησιμοποιούν φακούς επαφής!
Η διάρκεια της είναι απίθανη, αφού διαρκεί όλη μέρα στα μάτια μου, χωρίς να μειωθεί ο όγκος, η ένταση και χωρίς να ξεφτίσει το χρώμα της!
Όπως κατάλαβες είμαι λίγο Purple addicted...λατρεύω τη νέα μου mascara και σε συνδυασμό με το απόλυτα μωβ pow pop matte pop lipstick μου είμαι καταενθουσιασμένη!


Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποια μωβ mascara που λάτρεψες? Έχεις δοκιμάσει την νέα Chubby Lash mascara by Clinique?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

1 σχόλιο:

  1. Hey! Ενδιαφέρουσα ανάρτηση, φαίνεται η αγάπη σου για το μοβ χρώμα, εγώ είμαι πιο πολύ του blue και με πείθει να την δοκιμάσω :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...