Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

My new Soufeel bracelet!

Γεια σου Fairy Girl...



Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να εκφραστείς μέσα από ένα κόσμημα,  από τα υπέροχα βραχιόλια της  Soufeel



ΗΗ Soufeel διαθέτει μία τεράστια ποικιλία σε στοιχεία για να διαλέξεις ό,τι αγαπάς και ό,τι σου ταιριάζει. Εγώ για φέτος το καλοκαίρι επέλεξα 6 νέα στοιχεία που πλαισιώνουν το νέο μου βραχιόλι και το έχω λατρέψει. Αυτή τη φορά επέλεξα ένα δερμάτινο λουράκι σε wine-red χρώμα που θεώρησα ότι αρμόζει καλύτερα στο καλοκαίρι. Εδώ μπορείς να δεις και το unboxing των επιλογών μου!
Τα  Soufeel έχουν πολλές εποχιακές εκπτώσεις και δώρα με τις αγορές σου! 
Έλα να σου δείξω αυτά που αγάπησα!
Το 2016 είναι το κινέζικο έτος του πιθήκου και για μένα αποδείχτηκε εξαιρετικά τυχερό!
Το γαλάζιο αυτοκινητάκι συμβολίζει τα ταξίδια που τόσο αγαπώ και τις αλλαγές που έρχονται στην ζωή μας!



Αυτό το charm γίνεται με όποια φωτογραφία επιθυμεί ο καθένας! Εγώ επέλεξα να βάλω τον αγαπημένο μας σκυλάκο Νέρο για να μου θυμίζει πόσο όμορφη και ανιδιοτελείς πρέπει να είναι η αγάπη!

Δεν είναι πανέμορφα?? 








Και αυτή είναι η εικόνα του βραχιολιού μου με όλα τα charms που έχω στην κατοχή μου από την  Soufeel
Αν σου άρεσαν τα  Soufeel Μπες στο site Soufeel επέλεξε αυτά που θα αγαπήσεις και στην συνέχεια χρησιμοποίησε τον κωδικό BLOG5 κερδίζεις μία έκπτωση 5% σε κάθε σου παραγγελία!

Πώς σου φάνηκαν οι επιλογές μου Fairy Girl? Σου αρέσουν αυτού του τύπου, τα προσωπικά κοσμήματα? Θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλια σου!

Μany kisses from Fairy {oo} Mary!

3 σχόλια:

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...