Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Olivia Fusion Giveaway!

Hi Fairies...

Την αγάπη μου για τα αφρόλουτρα Παπουτσάνης την γνωρίζεις ήδη. Για την αδυναμία μου όμως για τα Olivia Fusion  σου έχω μιλήσει? Είναι εκείνα τα πολύχρωμα αφρόλουτρα που πιθανών να έχεις συναντήσει σε σημεία πώλησης Παπουτσάνης! 
Τα Olivia Fusion κυκλοφορούν σε τρεις μαγευτικές μυρωδιές ρόδι, κουμ-κουάτ και σύκο! Στην πρώτη μου επαφή με τα Olivia Fusion (που σου είχα μιλήσει εδώ) είχα ξεχωρίσει το ρόδι, όμως τον τελευταίο καιρό δεν λέω να αποχωριστώ το απίθανο πράσινο σύκο.

Φυσικά τα Olivia Fusion υπάρχουν και σε κρέμα σώματος που συνδυάζεται άψογα με το αφρόλουτρο και κάνει την ενυδάτωση να κρατάει για πάνω από 24 ώρες και την μυρωδιά να χαϊδεύει κάθε ρούχο που φοράς!
Ο Παπουτσάνης με την χρόνια εμπειρία του έβαλε στα Olivia Fusion την φροντίδα του ελαιόλαδου και τα φυσικά εκχυλίσματα ροδιού, σύκου και κουμ-κουάτ και έτσι έκανε το μπάνιο μας απόλαυση και περιποίηση!


Θέλεις να δοκιμάσεις και εσύ τα Olivia Fusion και να τα αγαπήσεις όσο εγώ? Διάβασε πώς...


Το Fairy Make up Tales και ο Papoutsanis χαρίζουν σε ΤΡΙΑ πολύ τυχερά Fairy Girls από δύο set Olivia Fusion. Ένα σετ σύκο (shower gel και body cream) και ένα σετ κουμ-κουάτ (shower gel και body cream), σύνολο 6 σετ Olivia Fusion!

To Giveaway είναι ανοιχτό για κατοίκους Ελλάδας και λήγει στις 31 Μαΐου 2015 και ώρα 18:00!


Οι όροι είναι απλοί...

1. Γίνετε μέλη του blog μέσω GFC (εαν δεν είστε ήδη) από το πλαίσιο δεξιά της οθόνης "Γίνετε μέλος αυτού του Ιστοτόπου"

2. Like στην σελίδα Papoutsanis S.A. on Facebook, από εδώ και στην σελίδα Papoutsanis Olivia από εδώ !

3. Like, Share and Comment την φωτογραφία του διαγωνισμού από εδώ! Γιατί είναι όμορφο να μοιράζεσαι! (Καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές) 



4. Διάβασε τις αναρτήσεις μου για τα αγαπημένα μου προϊόντα Παπουτσάνης από εδώ και άφησε μου ένα σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση λέγοντας μου ποίο είναι το αγαπημένο σου  και φυσικά μην ξεχάσεις το email σου για να μπορέσω να επικοινωνήσω μαζί σου σε περίπτωση που είσαι μία από τις τυχερές!


Μπορείτε να κερδίσετε περισσότερες συμμετοχές εάν.... 

5. Like στην σελίδα Fairy Make up Tales on Facebook (από εδώ)

6. Εάν κάνεις Follow το Fairy Make up Tales on Instagram και κάνεις Repost την φωτογραφία του giveaway με το hashtag #Fairymakeuptales_Giveaway, μην το ξεχάσεις για να μπορέσω να το ελέγξω και φυσικά να είναι δημόσιο.

7. Κοινοποιήστε τον διαγωνισμό στο Google+ από εδώ! (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)!











Oι τυχερές θα ανακοινωθούν μετά το τέλος του διαγωνισμού στο τέλος αυτής της ανάρτησης, στην παραπάνω φωτογραφία!


Update 1-6-2016
The lucky fairies are...

Κρυσταλω Σταμάτη
Νίκη Παπαγεωργίου
Ελπίδα two boys and hope
Τα email έχουν ήδη φύγει και αναμένω ανταπόκριση..
 ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ FAIRIES!

117 σχόλια:

  1. Super!! Δεν ε΄χω δοκιμάσει κάποιο, αλλά ΄νομίζω ότι το ρόδι θα με τρέλαινε!! mariannakigr@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο Δώρο!! Ολα φαίνονται υπέροχα .Θα προτιμούσα το ρόδι. Ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο giveaway!!! <3 Λατρεύω Παπουτσάνη και για ακόμη μια φορά τον προτίμησα και αυτον τον μήνα,αγοράζοντας το κλασσικό αφρόλουτρο musk με τη body lotion του φυσικά,για καθημερινή χρήση,αλλα δε μπόρεσα να αντισταθώ και στο Casmere <3 καθώς λατρευω τη βανίλια,τοσο σε αφρόλουτρο,όσο και σε αιθέριο έλαιο <3 Τα Olivia,δεν έτυχε ποτέ να τα δοκιμάσω,είναι η αλήθεια,αν και φαντάζομαι οτι θα ειναι υπέροχα όπως όλα τα προιόντα του!! Facebook:Tania Karamani
    email:ninaoxou@gmail.com
    Μπράβο Μαίρη μου που στηρίζεις αυτη την υπέροχη και ελληνική εταιρία!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστούμε πολύ!ξεχωρισα το ροδι!
    gfc:floranceaga
    fb:Flora Gerardi
    floger222@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικός διαγωνισμός!Έχω δοκιμάσει σαπούνι και σαμπουάν από την εταιρεία παπουτσάνης και έχω μείνει ικανοποιημένη! Ευχαριστούμε πάρα πολύ και καλή επιτυχία σε όλους! fb γεωργια γεωργια email: Helenpapas80@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα προϊόντα όπως πάντα! Ευχαριστούμε πολύ! Δεν θα πω προϊόν γιατί είναι όλα το ίδιο εξαιρετικά! Αγαπημένο μου άρωμα το ρόδι!

    email:a_dim1@hotmail.com
    fb: Ntia Dimitriou
    gfc: Archontia Dimitriou
    insta:ntiadimitriou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστουμε!!!! Ολα φαίνονται υπέροχα .Θα προτιμούσα το ρόδι!!!!!!!
    fb k gfc Sofia Gilina email gilina70@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τα θελωωωωωωωωωωωωωωωωω ευκαιρια να τα δοκιμασω χρονια πολλα κοριτσια !!!!!!!!!!!!!! καλη επειτυχια στο blog
    facebook Lefteris Hamalidis
    gfc Lefteris Hamalidis
    hamalidislefteris@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Yπέροχααα Λατρεύω το κλασσικο musk <3 FB Αντωνία Καλαιτζή, gfc και google ANTWNIA KALAITZH

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα αγαπημένα μου είναι shower gel, body cream και σαπούνι από Olivia
    fb:Nansy Theofilopoulou
    google+:Αναστασία Θεοφιλοπούλου
    email:Nansy-19701@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο προιον της εταιρείας.
    Email: marinaxristoforou77@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τελειο ειναι το κουμκουατ!φανταστικο αρωμα!μακαρι να κερδισω!
    email mirela-83@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το αφρόλουτρο musk η μυρωδια του με συναρπαζει!!!
    gfc: Αggeliki M
    fb:Αγγλικη Μουδρακη
    email:aggeliki.moudraki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το ρόδι. Ευχαριστούμε πολύ. <3. gfc:martha vlachogianni, fb:Martha Vlachogianni, e:mail:marthadv77@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραίο giveaway με υπέροχο δώρο! ευχαρισοτύμε!
    FB: Ελένη Μουδράκη-Eleni Moydraki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μια Ελληνική εταιρεία στο χώρο της ομορφιάς και της περιποίησης έρχεται να ανατρέψει την αγορά των φυσικών προϊόντων και καλλυντικών τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.Η επαναστατική μέθοδος βασίζεται στις ευεργετικές και φαρμακευτικές ιδιότητες της Μεσογειακής Ελιάς προϊόντα φυσικά όπου η ποιότητά τους θεωρείτε η καλύτερη παγκοσμίως.Σας ευχαριστούμε. Fb georgiavetsou (email-georgiavetsou@yahoo.gr),instagram georgiavetsou,+gfc_georgiavetsou,pinterest_georgiavetsou,Twitter_@GeorgiaTzovets

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά μου είναι πολύ δύσκολο να μπορέσω να επιλέξω το καθέναν προϊόν έχει την δική του προσωπικότητα και σου αφήνει κάτι μοναδικό όταν τα χρησιμοποιείς είτε σαπούνι είτε κρέμα σώματος είτε αφρόλουτρο..

      Διαγραφή
  17. Τέλειο !!! Θα με ξετρελενε το σύκο !!! Ευχαριστουμε πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπώ τα σαπούνια με ελαιόλαδο Olivia και θα ήθαλα πολύ να δοκιμάσω και τα αφρόλουτρά τους!!!Ευχαριστούμε για την ευκαιρία!!!
    gfc/facebook/google+:Κρυστάλω Σταμάτη e-mail:marakim13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα προτιμούσα το ρόδι FB NTOM DIMITRA dimitrant76@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαριστούμε πολύ! Μου άρεσε το ροδι!
    FB ευδοξια Καραγιωργου
    Gfc eudoxia karagiorgou
    eudoxia64@gmail.com
    Google+ eudoxia karagiorgou
    Instagram eudoxia_karagiorgou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το ροδι λατρεια email : pao.lina25@hotmail.gr
    Gfc : Giota Papadopoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ♥♥♥ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΣΕ ΡΟΔΙ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΔΩΡΟ.FB=STELLA MALITI EMAIL=MALITISTELLA@HOTMAIL.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θαυμάσια.. Ευχαριστούμε πολύ Μαίρη...
    Gfc:EUA BRAUN
    FB:Lydia Anastasiadou
    eua_braun@yahoo.gr
    Αγαπημένη εταιρεία και πολύ καλά προϊόντα.. Έχω δοκιμάσει το body oil olivia..τέλεια αίσθηση. Αγαπώ επίσης το σκύλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ευχαριστουμε fb Δεσποινα Μοσχου gfc deppy email deppy22@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα προϊόντα Παπουτσάνης είναι διαχρονικά και αγαπημένα!Λατρεύω ότι έχει σύκο!
    olgaki_pa@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ειναι υπέροχα!!!!!! Μακαριιιιιι να ειμαι τυχερή!!!!
    GFC:Niki Papageorgiou
    FB:Νικη Παπαγεωργίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ειναι υπέροχα!!!!!! Μακαριιιιιι να ειμαι τυχερή!!!!Με το ροδι!!
    GFC:Niki Papageorgiou
    FB:Νικη Παπαγεωργίου
    mail:nikipapage@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΤΟ ΡΟΔΙ!!!!
    gfcDimitra Kesarea
    email dkesarea@hotmail.com
    fbΔήμητρα Καισαρεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τέλειο δώρο,ευχαριστούμε!!!Λατρεύω το σύκο!!!!!
    fb Anthi Papadopoulou
    GFC Anthi Papadopoulou
    mail anthi_pa@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. τελεια φαινονται..... αν και δεν τα εχω δοκιμασει πολυ θα ηθελα αυτο με το ροδι!!!!facebook Giota Pavlopoulou instagram giota_pavlopoulou email pavlopoulougiota@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. εξαιρετικό δώρο!ολα ειναι υπεροχα!το ροδι!
    vaggelispaok65@gmail.com
    fb:βαγγελης νανος
    gfc:βαγγελης νανος
    Google+:βαγγελης νανος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το ρόδι είναι Υπέροχο!!!
    Chaniasantra@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εκπληκτικα με το συκο υπεροχα facebook Ασπα γεωργιος χριστου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ευχαριστούμε πολύ!το ροδι!
    fb:Giorgos Μanos
    GFC+Google+:Giorgos Nanos
    giorgosnanos2000@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εχω δοκιμάσει το musk και το καραβακι διαχρωνικη αξια ο PAPUTSANIS... θα ηθελα πολυ να δοκιμασω το περγαμοντο και το συκο!!!
    email katerina.voulgari@hotmail.com
    fb/gfc/google+ katerina voulgari
    instagram @katerinvoulgari

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Υπεροχα αρώματα και προιοντα
    Fb Despina Chalkidou
    Instagram desp_cha
    Gfc Despina Chalkidou
    Mail despina_chalkidou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Olivia Fusion Ρόδι...!!! Ευχαριστούμε!!!
    FB: Maria Mimi Oikonomidi
    MimiOikonomidi@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Tο body oil olivia!!Ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία!!
    chrysamikraki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο προιον της εταιρείας. email eleanakarida@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αγαπημένο μου προϊόν το αφρόλουτρο σύκο! Είναι υπέροχο! Ευχαριστούμε πολύ για το μυρωδάτο δώρο!
    gfc Lilia V.
    email:lilvouts@gmail.com
    Google + Lilia V.
    insta v.lilie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Oλα υπεροχα!Αδυνατω να επιλλεξω...ισως το ροδι...
    gfc: desp.sideri
    fb:Despoina Sideri
    email: desp.sideri@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. e-mail:olgaristani@yahoo.gr
    fb/g+:olga ristani
    gfc:olivia
    insta:olivia_wins
    νομιζω ως λατρης της Κερκυρας το κουμ-κουατ θα με ξετρελανε...οχι!!! δεν πω οχι στα υπολοιπα αρωματα!παπουτσανης=εγγυηση!!! κλασσικη αξια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ευχαριστούμε πολύ! Μου αρέσει με το σύκο! sophie_chios@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Smells like peace....smells like Cotton blossom! <3
    GFC: Ελπίδα- two boys and Hope
    FB: Elpida Touventzidou
    email: elpida2701@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Το ρόδι είναι αγαπημένο μου !! email:tsoumanid@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. αμοιβαια η λατρεια στα προιοντα OLivia , εχω δοκιμασει το ροδι που ειναι καταπληκτικο θαθελα ομως αν κερδισω να δοκιμασω το κουμκουατ !!!
    FB EKATERINI MARKOUIZOU
    mail katitimou@gmail.com
    google+ Katia Markouizou ,http://katitimou.blogspot.gr/ σε φιλωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο προιον της εταιρείας.
    Υπεροχο δώρο!!Ευχαριστούμε!🍀🍀🍀😍😍💝👒🍹🏊💋😘🎁🌹😍💋💋🐞🌼💕💋💋🌸🌸🌸😍👝👛👛👜🕶👓😍😍😘💑💕💑😘👑👑💎💎💎💘💘💘💘🎁🎁🎁💋🌺🎁🎆🎁🎆🎁🎆💄💃🌅
    face Elena Grigoras Bakogiannis
    tw @ElenaBakogianni
    gfc Bakogiannis Elena
    e-mail grigoraselena35@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χρησιμοποιώ το σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά (για το οποίο πρωτοέμαθα από εσένα!) και μου αρέσει πάρα πολύ!

    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου
    Google Friend Connect: Fotini Xanthopoulou

    google plus: Fotini Xanthopoulou
    Instagram: f_xanth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα, αλλά κάτι μου λέει πως αυτά με το άρωμα σύκου θα με αποπλανήσουν!
    facebook: Alkmini Mini
    mail: alkminipi@gmail.com
    Google Friend Connect: Αλκμήνη Πι.
    Instagram: morbid_girl
    Google Plus: Αλκμήνη Πι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. σουπερ!! :) αυτό με το σύκο είναι το αγαπημένο μου!!
    facebook: Eleni Karlou
    GFC: eleni_karlou
    mail elenkarlou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τέλεια το ρόδι.Ευχαριστούμε

    fb:Γεωργία Φωτιάδου
    e-mail:georgitsa_87@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Υπερ ευχαριστουμε ξεχωρίζω το ρόδι -ολα όμως ειναι υπεροχα geopeny@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Το αφρόλουτρο musk ή το ροδι
    fb.Athina Vertseti
    mail.athinave@gmail.com
    gfc.Athina Vertseti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Φανταστικά!!! <3 Υπέροχο δώρο!!!! Το αγαπημένο μου έιναι με κίτρο και γιασεμί! <3 email:pipipipou@outlook.com.gr facebook: Magdalini Ioannidou Stefa, instagram:mayasfairytale, google: mayasfairytale έκανα επίσης share στο google και repost στο instagram

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Παλιότερα είχα δοκιμάσει το αφρόλουτρο με lemongrass και ήταν υπέροχο...Όμως θα ήθελα μα δοκιμάσω κι αυτό με το πράσινο σύκο!
    Fbn:Maria Charatsiari
    email:chartasiari.maria@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Θα ήθελα να δοκιμάσω το ρόδι
    email: verzevoulis@yahoo.gr
    fb: Anna Tsagali- Lazaros Nikolaidis
    g+: Anna Tsag

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο προιον της εταιρείας..
    maria_tsag@yahoo.gr
    google+:Maria Tsagali

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. μου αρεσει πολύ το κουμκουάτ!!!! υπέροχο δωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τα body lotion!
    fb: Artemis Papachristou
    gfc/g+: Vicky A
    email: vicky_rocks425@msn.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΤΟ ΡΟΔΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ e-mail...sotiriakoukou1988@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Τέλεια!!! Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!! Μακάρι να σταθώ τυχερή!!!
    faceboοκ: Παναγιώτα Φυλακτάκη
    email: panagiotafilaktaki@hotmail.com
    Gfc: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΦΥΛΑΚΤΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Syrios94@gmail.com το σαπούνι με ελαιόλαδο gfc nora dal fb nora syrios

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Υπέροχο δώρο! ! Ευχαριστούμε! ! Μου αρεσει πολυ το ροδι fb-viki kittaki-gfc-vikikyt

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Τα body lotion!marhmoustaka2@gmail.com fb name mary moustaka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. το Shampoo & Conditioner για ξηρά και αφυδατωμένα μαλλιά έχω δοκιμάσει και μου άρεσαν πολύ!!!
    gfc/facebook/g+: Ζωή Χασιώτη
    zoe_xasioti@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΥΠΕΡΟΧΑ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΙ ΟΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΚΟΥΜ ΚΟΥΑΤ ΕΧΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΡΩΜΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ mairi_kostas@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Υπέροχα προϊόντα όπως πάντα! Ευχαριστούμε πολύ! Δεν θα πω προϊόν γιατί είναι όλα το ίδιο εξαιρετικά! Αγαπημένο μου άρωμα το ρόδι!

    email:antonia1p@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. musk .......... υπέροχα προϊόντα
    elli papa in facebook
    konstantina nika the real one, google
    kpnika165@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ευχαριστούμε πάρα,πάρα πολύ για το όμορφο δωράκι!!!! Θα ήθελα κάποια στιγμή να δοκιμάσω το ρόδι!!!!
    FB Maria Stratoudaki
    GFC MARIA ST
    e-mail maria1572011@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥ...ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΤΥΧΕΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΟΥ ΣΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ..ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΜΠΟΥΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΘΡΑΣΤΑ ΜΑΛΛΙΑ,,ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ!!
    FACEBOOK DAFNI PAPAZOGLOU
    TWITTER @DAFNIPAPAZ
    GFC DAFNI PAPAZOGLOU
    EMAIL DAFNI.PAPAZOGLOU@GMAIL.COM
    INSTAGRAMM ΔΕΝ ΕΧΩ!!
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥΥΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο αλλά θα ήθελα πολύ!
    gc mkiriakou email mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Υπέροχο δώρο.. Ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. τελειος διαγωνισμος σε ευχαριστουμε....
    email:anna.xristoforidi@gmail.com
    fb: αννα χριστοφοριδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Υπέροχο δώρο!Ευχαριστούμε!Despina Konstadinidou Fb name,mail,debkonsta@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Το ρόδι....υπέροχο!!!!!!
    giotagr24@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Το σύκο θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω !!! Να ξεκινήσει το καλοκαίρι με Γλυκιά μυρωδιά με ενα γλυκό δωράκι απο εσένα ! το e-mail μου : omorfheimai@gmail.com
    Facebook : Maria Ignatiadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Έχω δοκιμάσει το αφρόλουτρο με lemongrass και εσπεριδοειδή και ήταν τέλειο! Fbn: Litsa Charatsiari
    GFC name: Litsa Charatsiari
    Email: litsa.charatsiari@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Αγαπημενη εταιρια!Συντροφευει 50 χρονια το πατρικο μου σπιτι και πολλα χρονια τωρα το δικο μου.Ευχαριστουμε για την προσφορα,εχω μεγαλη περιεργεια να μυρισω το συκο! katiarpt64@gmail.com - gfc+fb: Αικατερινη Ραπτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. h agaphmenh moy einai h klassikh me to aspro mpoukali kai to mple karabaki!!! mafentaki@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ναι οντως υπεροχα τα προιοντα σας,το αγρολουτρο με ελαιολαδο,tzitzaki6@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Τέλεια δωρααααααα το σύκο πρέπει να είναι τέλειο! Ευχαριστουμε πολυ!! ❤️❤️❤️❤️ eirinikou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Το σύκο είναι το πιο τελειο θπεροχο μοναδικο αρωμα για μεσογειακό κσλοκαιρι.
    Εφη Βλαχου
    Fb. Efthymia Vlachos
    Gfc effiemom

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. το αφρόλουτρο musk !
    google+: Vicky Souchleri
    fb: Βασιλική Σουχλέρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Από όλα τα προϊόντα Παπουτσάνης έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη!
    email: thebillymar@gmail.com
    gfc: Billy Mar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Το Σύκο είναι το αγαπημένο μου!! Ευχαριστούμε πολύ για το ωραίο δώρο!! Instagram: apollwnia - GFC: phaos - Εmail: petroula16@outlook.com.gr - Google+ : APOLLWNIAgr - Facebook: Πετρούλα Φιλίππου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Κάποιες από εμας μεγαλώσαμε με το... καραβάκι!!! Ευχαριστούμε πάρα πολύ για το υπέροχο δώρο! Θα ήθελα πάρα πολύ να τα δοκιμάσω!!!
    Gfc:ΦΑΝΗ ΜΠΟΤΙΝΗ
    Fb: Φανή Μποτίνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Βανίλια, σύκο, ρόδι, πώς να διαλέξεις!!

    Google+ TaniaMitro
    instagram taniamitrosili
    GFC taniamitro
    FB Tania Mitrosili
    email amitrosili at yahoo dot com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Τελεια προιντα και ελληνικα!! Εχω δοκιμασει σαμπουαν κ μαλλακτικο για βαμμενα μαλλια!!! Μακαρι να ειμαι τυχερη να δοκιμασω και αυτα που μας προτεινετε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Το σαπουνι με ελαιολαδο χρησιμοποιει ολη η οικογενεια!!!!
    fb: Pavlos-Margarita Koutivis
    e-mail: pavloskoutivis@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Δεν τα εχω δοκιμάσει για να είμαι ειλικρινής, πολυ θα τo θελα όμως! Ευχαριστούμε για την ευκαιρία!
    Email: annanikidou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΤΟ ΡΟΔΙ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΥΡΙΖΕΙ ΤΕΛΕΙΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΦΑΝΩ ΤΥΧΕΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ e-mail georgemichahl@yahoo gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΔΩΡΟ!!!!!! Ολα φαίνονται υπέροχα!!!Θα προτιμούσα το ρόδι!!!
    marikos21o@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Αγαπημένο μου άρωμα το ρόδι!!!!!!1
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ !!!!!!!!!
    andriadiotoy@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ευχαρισςτουμε πολυ για τον διαγωνισμο. Θα ηθελα να δοκιμάσω το ρόδι. καλη τυχη σε ολους. nikisar13@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Τέλειο δώρο! Σας ευχαριστούμε πολύ!
    Αφρόλουτρο με lemongrass
    takis24eg@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Όλα τα προϊόντα είναι καταπληκτικά!!! Το αφρολουτρα με το πράσινο σύκο νομίζω θα με ξετρελαίνε!!! Ευχαριστουμε πολύ πολύ για την ευκαιρία που μας δίνετε!!!!!💙💓💗💝💞😍💋💚💛💜💕💘💟💟💖💙💓💗💗💝💞😍😍💋💚💛💜💕💘💘💟💖💙💙💗💝💝💞😍💋💚💛💜💕💘💟💖💙💓💗💝💞😍💋💋💚💛💜💕💘💘💟💖💙💓💝💞😍💋💚💛💘💟💖💙💓💗💞😍💋💚💜💜💘💟💖💙💓💝😍💋💋💛💜🎨💘💟💖💖💓💗😍💋💛💜💘💟💖💘💜💚💋💞💗💙💓💝😍💋💚💜💝💗💟💓💖💟💕💕 boo93zik@gmail.com to email m!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ευχαριστούμε πολύ!!! Να είστε καλά! Υπέροχο δώρο! βανίλια!!!! fb Kiki Antonopoulou email kiki.antonopoulou@yahoo.gr gfc & google+ KYRIAKH ANTONOPOULOU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο προιον της εταιρείας.
    Email: mamidakisoil@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Μου αρεσει πολυ το ροδι email lefkoz@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Δύσκολο να αποφασίσω το πιο αγαπημένο μου από την Papoutsanis, αλλά θα πω το πιο πρόσφατο που με ξετρέλανε: το σετ κουμ κουάτ! Μου θυμίζει παιδικές αναμνήσεις!
    Ευχαριστούμε!
    hopkins.hope@gmail.com
    fb: Maria Ifadopoulou
    google+ / gfc: Hope Hopkins

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Μου αρέσει πολύ το ρόδι, αλλά θα ήθελα αλλά να δοκιμάσω και το σύκο!
    GFC & F/B name: Nina Kampouri
    e-mail: ninacardu@gmail.com
    Google+: Nina Kampouri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Φαίνονται καλά προϊόντα, αν και δεν τα έχουμε δοκιμάσει ως τώρα.Facebook: Kostas Kampoyris, GFC: Kostas Kampouris, email: konkampo@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...