Τρίτη 17 Μαΐου 2016

Argan and Olive Reconstructive Shampoo by Macrovita!

Hi Fairies...

Ήρθε η ώρα να περιποιηθούμε τα μαλλιά μας και να τα απαλλάξουμε από τις ταλαιπωρίες του χειμώνα και ό,τι αυτές περιλαμβάνουν.... Ξέρεις φθορές, πιστολάκια, styling.... Η ελληνική Macrovita δημιούργησε ένα σαμπουάν με φυσικά συστατικά, ιδανικό για όλες εμάς που ζητάμε την αναδόμηση στα μαλλιά μας! Το Olive and Argan Αναδομητικό Σαμπουάν ήρθε για να μείνει!

Με την πρώτη κιόλας χρήση το ερωτεύτηκα, αφήνει τα μαλλιά απαλά και λαμπερά τόσο που το προσέχουν και οι γύρω μου! Tο έλαιο argan και το ελαιόλαδο θρέφουν σε βάθος τα μαλλιά χωρίς να τα βαραίνουν και τα αναδομούν σε βάθος!
Η μυρωδιά του είναι απαλή και ευχάριστη και μένει στα μαλλιά μου για μερικές ώρες, έτσι που αγαπώ να τα μυρίζω. Χαρίζει όγκο στα λεπτά μου μαλλιά ακόμα και στεγνώνοντας τα σε χλιαρό προς κρύο αέρα! Φυσικά είναι Δερματολογικά ελεγμένο όπως και όλα τα Macrovita, δεν περιέχει παραφινέλαιο, βαζελίνη σιλικόνες και Parabens! Τα συστατικά του είναι 88% Φυσικής Προέλευσης! 
Διάβασε τα πάντα για το Argan and Olive Shampoo στο site της Macrovita. Όλα τα Macrovita είναι διαθέσιμα σε επιλεγμένα φαρμακεία!
Διάβασε περισσότερα reviews για προιόντα της Macrovita που έχω δοκιμάσει, εδώ!

Έχεις αγαπήσει κάτι από την Macrovita, Fairy Girl? Μοιράσου το μαζί μας!!!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

10 σχόλια:

  1. Αχ,Μαιρη,τι τρομερα συστατικα που εχει!Προστεθηκε σιγουρα στις "επιθυμιες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. την μυρωδια του,μ τα λαδωνει ομως τα μαλλια(εχω λεπτα,αδυναμα και λιγα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Και εμένα είναι λιπαρά αλλα μου ταίριαξε εξαιρετικά...

      Διαγραφή
    2. Αλήθεια; Και εμένα είναι λιπαρά αλλα μου ταίριαξε εξαιρετικά...

      Διαγραφή
  3. Την υπερ-λατρεύω τη Macrovita!! Από τις καλύτερες ελληνικές και δυστυχώς ακόμα όχι ευρέως γνωστές εταιρίες.. Ό,τι έχω δοκιμάσει μου αρέσει πολύ και ειδικά η συγκεκριμένη σειρά είναι καταπληκτική! Θα το τσεκάρω σίγουρα το συγκεκριμένο!

    Φιλιά πολλά Μαιρούλα μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε κοριτσάκι μου... ευχαριστώ για το σχόλιο σου...

      Διαγραφή
    2. Συμφωνούμε κοριτσάκι μου... ευχαριστώ για το σχόλιο σου...

      Διαγραφή
  4. Δεν έχω δοκιμάσει κάνενα προιόν της Macrovita,αν και θα το ήθελα πολύ!!!
    Μαρέσουν πολύ τα προιόντα των ελληνικών εταιριών!Πιστευω οτι δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν απο τις ξένες εταιρίες!Να είσαι καλά για το Review!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ αξιόλογη εταιρεία ή αλήθεια είναι...να την δοκιμάσεις.

      Διαγραφή
    2. Είναι πολύ αξιόλογη εταιρεία ή αλήθεια είναι...να την δοκιμάσεις.

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...