Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

My new Eyes with AirOptix Colors! The Experience!

Ηi Fairies....

Εμείς οι γυναίκες αγαπάμε τις αλλαγές στην εμφάνιση μας και βαριόμαστε εύκολα, είτε μιλάμε για το χρώμα των μαλλιών μας, είτε για το μακιγιάζ μας, είτε για το χρώμα των νυχιών μας!!! Σήμερα θα σου δείξω έναν τρόπο να αλλάξεις απλά όλο σου το πρόσωπο!!
Για πρώτη φορά στην ζωή μου αποφάσισα να δοκιμάσω να χρησιμοποιήσω φακούς επαφής με χρώμα! Συγκεκριμένα  επέλεξα τους AirOptixColors.
Ο λόγος είναι ότι οι airoptix colors είναι απίστευτα μαλακοί φακοί και έχουν την μεγαλύτερη διαπερατότητα σε οξυγόνο που διατίθεται στην αγορά! Τι σημαίνει αυτό? Για μένα που δεν έχω ξαναφορέσει ποτέ φακούς σημαίνει ότι δεν με ενοχλούν, ότι αφήνουν τα μάτια μου να αναπνέουν και είναι τόσο μαλακοί που δεν με ενοχλούν καθόλου!

Οι Αiroptix colors κυκλοφορούν σε απίθανα χρώματα και είναι πολύ δύσκολο να διαλέξεις! Είναι φακοί διάρκειας 30 ημερών και μπορούν να διαμορφωθούν και με δείκτες μυωπίας και υπερμετρωπίας!
Το Sterling Gray είναι ένα γκρι χρώμα πολύ φωτεινό που κάνει τα καστανά μου μάτια να φαίνονται σαν γκρι-γαλανά! Η αλήθεια είναι απίστευτα ψυχρό χρώμα και πραγματικά αλλάζει εντελώς όλο το πρόσωπο μου!

Το χρώμα όμως που πραγματικά ερωτεύτηκα στα μάτια μου είναι το pure hazel! Ένα φουντουκί που πρασινίζει και φαίνεται απίστευτα φυσικό στα δικά μου μάτια! Πραγματικά δεν φαίνεται καθόλου ότι φοράω φακούς και το χρώμα του είναι απίστευτα ιδιαίτερο!
 



Για την συντήρηση, ενυδάτωση και απολύμανση των φακών μου χρησιμοποιώ το Pure moist διάλυμα απολύμανσης πολλαπλών χρήσεων.  

Ομολογώ ότι στις εφαρμογές που έκανα όλο αυτό το καιρό δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα! Στην αρχή φυσικά μου ήταν λίγο δύσκολο να τους βάλω και να τους βγάλω αλλά στην συνέχεια μου ήταν πολύ πιο εύκολο! Η όραση μου ήταν πεντακάθαρη από την αρχή και νομίζω προσαρμόστηκε από τα πρώτα κιόλας λεπτά! Τα χρώματα με ξετρέλεναν και δε σου κρύβω ότι την Άνοιξη θα τους ξανα αναζητήσω! Αν πάλι έχεις κάποια ειδική περίσταση που θέλεις να λάμψεις και να τραβήξεις όλα τα βλέματα, ένα ζευγάρι φακών επαφής με χρώμα θα κάνουν την διαφορά!
 
Το κανονικό μου χρώμα ματιών είναι καστανό και είναι αυτό:
Τα AirOptix Colors και το Pure Moist είναι της εταιρείας Alcon που ανήκουν στον όμιλο Gerolymatos International! Eίναι διαθέσιμα σε πολλά οπτικά καταστήματα και για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να επισκεφτείς την σελίδα WearContactLenses on Fb και φυσικά στο Instagram!

Πες μου πως σου φαίνονται τα "νέα" μου μάτια! Έχεις δοκιμάσει ποτέ φακούς επαφής με χρώμα Fairy Girl?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

4 σχόλια:

  1. ΠΆΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ ΜΑΙΡΟΥΛΑ..ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ.ΣΟΥ ΠΗΓΑΝ ΠΟΛΥ.ΦΙΛΑΚΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΙ,Σ ΠΑΝΕ !!!ΜΕ ΓΕΙΑ!!!Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραίο ποστ! το γκρί-γαλάζιο φαίνεται υπέροχο στα μάτια σου, αλλά και το φυσικό σου επίσης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...