Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Μy Sensibio Favorites! H2O and Sensibio light.

Γεια σου Fairy Girl...

Υπάρχει ένα νεράκι καθαρισμού που όλες πίνουμε "νερό" στο όνομα του και είμαι σίγουρη ότι το έχεις χρησιμοποιήσει και εσύ έστω μία φορά! Καλά κατάλαβες μιλάω για το Η2Ο Sensibio της Bioderma!
To ροζ αυτό νερό καθαρισμού που μας έκανε όλες να αλλάξουμε συνήθειες όσο αφορά στον καθαρισμό της επιδερμίδας μας! Ένα καθαριστικό που σου έχω ξανά μιλήσει για αυτό εδώ και το λατρεύω αφού αφαιρεί ακόμα και το πιο έντονο μακιγιάζ με μόνο δύο βαμβακάκια ντεμακιγιάζ! 


To Sensibio H2O γιορτάζει τα 20 του χρόνια και κυκλοφόρησε μία μεγάλη συσκευασία 500ml με μία απίστευτα πρακτική αντλία! Βάζεις το βαμβακάκι επάνω στην αντλία, πατάς-πατάς-πατάς και voila, έτοιμο για καθαρισμό! Είναι ότι πιο βολικό έχω δοκιμάσει σε τέτοιου είδους προϊόντα!
Σήμερα όμως θα σου μιλήσω και για ένα ακόμα προϊόν sensibio που δοκίμασα. Μέσα στις γιορτές παρουσίασα μία θεσπέσια δερματική αλλεργία (άγνωστο ακόμα από τι) σε πρόσωπο και λαιμό. Έβγαλα παντού σπιθουράκια στο χρώμα του δέρματος, είχα ένα πρόσωπο με υφή γυαλόχαρτου και ατελείωτη φαγούρα..Πολύ φαγούρα σου λέω.. Καταλαβαίνεις ότι εκτός από την κορτιζονούχα κρέμα που έβαζα τρεις φορές την ημέρα, χρειαζόμουν και μία ήπια ενυδατική που θα με βοηθούσε με τον ερεθισμό! Και αυτή η σωτήρια κρέμα ήταν η Sensibio Light.
Ιδανική για ευαίσθητες επιδερμίδες, με τάση για κοκκινίλες και περιοδικές αφυδατώσεις! Καταπραΰνε το δέρμα μου, μείωσε την φαγούρα και δεν άφησε την κορτιζόνη να μου αφυδατώσει το πρόσωπο! Η Sensibio light είναι ιδανική για λιπαρές-μεικτές επιδερμίδες και απορροφάται τόσο άμεσα που σχεδόν ξεχνάτε ότι την φοράτε! Αφού πέρασε το δράμα της αλλεργίας μου όμως, συνεχίζω να την χρησιμοποιώ γιατί βλέπω το δέρμα μου πιο ήπιο, με λιγότερες κοκκινίλες και πολύ πολύ απαλό! 
Τα προϊόντα Sensibio της Bioderma μπορείς να τα βρεις σε επιλεγμένα φαρμακεία και σε πολύ καλές τιμές, για παράδειγμα η κρέμα που αγάπησα Sensibio light κοστίζει μόνο 9-10€.

Το δέρμα μου αγάπησε τα Sensibio, εσύ τα έχεις δοκιμάσει Fairy Girl?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

7 σχόλια:

  1. Μμμ πάνω που μου τελειώνει το Bioderma. Είναι όμως βολική αυτή η αντλία;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απίστευτα βολική, το μπουκάλι μένει ακινητο εκει, και εσυ με το βαμβακι σου απλά κάνεις pump pump!!!

      Διαγραφή
  2. Einai polu kalo post!

    http://www.distinguisheddiva.com/2016/01/beauty-new-in-haul-video.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλειο πρέπει να είναι με την αντλία.την κρεμα δεν την είχα ακουστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόλις αντικατέστησα το Bioderma μου με ένα καινούριο κι έτσι δεν πέτυχα αυτή την επετειακή έκδοση με την αντλία.. μπορώ όμως πάντα να στοκάρω, σωστά?? Φαίνεται τέλεια η συσκευασία και πρέπει να είναι πολύ βολική!! Μπήκε στη λίστα μου και η κρέμα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εννοείται πως το έχουμε δοκιμάσει και εννοείται Μαίρη μου το λατρεύουμε! Την κρεμούλα τη συγκεκριμένη δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα. Αλλά θα την έχω σίγουρα υπ'όψιν μου. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΜΜΜΜΜ.....ενδιαφερον...ψηνομαι τωρα τελευταια να δοκιμασω και εγω Bioderma και συγκεκριμενα αυτη την σειρα...αλληλοκοιταζομαστε... :):-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...