Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

Happy New Year with new Colors for Lips!

Καλή χρονιά Fairy Girl.... 

Είναι η πρώτη ανάρτηση για το 2016 και είπα να την ξεκινήσω με χρώμα!! Χρώμα για τα χείλη από τις χειμερινές αποχρώσεις των Pop Lip Colour + Primer by Clinique!
Έχω στα χέρια μου 4 νέα χρώματα από τα 8 της νέας σειράς φθινόπωρο-χειμώνας!

Τα Pop Lip Colour + Primer είναι απόλυτα ενυδατικά κραγιόν που συνδυάζουν το χρώμα με την σταθερότητα! Όπως και τα καλοκαιρινά ιδιαιτέρως έντονα Pop Lip Colour + Primer που δοκίμασα και σου έδειξα (swatches) εδώ, κρατάνε στα χείλη μου για περίπου 6 ώρες. Λατρεύω το πόσο απαλά απλώνονται και τους έντονους χρωματισμούς τους....



Πάμε να τα δούμε...
Επέλεξα τα Mocha Pop, Raspberry Pop, Party Pop και Rebel Pop...

Έχουν όλα πολύ έντονη χρωματική απόδοση και πιο απαλό (για ασφαλή επιλογή γραφείου) το Mocha Pop που είναι το πιο γλυκό σοκολατί που έχω δει!

Αν σου αρέσουν τα έντονα κραγιόν με ημι-ματ τελείωμα και βούτυρα (Shea butter και Murumuru butter) που θα φροντίσουν στο μέγιστο τα χείλη σου, τότε μην παραλείψεις να τα δοκιμάσεις!! 
Θα χαρώ αν μου πεις πιο χρώμα έχεις ξεχωρίσει ή/και ποιο έχεις δοκιμάσει!! Ελπίζω να αφήσετε τα σχόλια σας, έτσι σαν ποδαρικό για το 2016!!! Καλά να περνάτε Fairy Girls...

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

8 σχόλια:

  1. Όταν είδαμε τα καλοκαιρινά στα swatches σου συγκρατηθήκαμε, αλλά τώρα μάλλον ήρθε η ώρα να τα δοκιμάσουμε κι εμείς! Πολύ όμορφο post! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω το Blush Pop και το υπεραγαπω είναι εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα αυμφωνησω μαζί σου.. Τα αγαπώ και εγώ τα blush pops.. Δε λένε... Μετά το pop δεν έχει stop???

      Διαγραφή
    2. Θα αυμφωνησω μαζί σου.. Τα αγαπώ και εγώ τα blush pops.. Δε λένε... Μετά το pop δεν έχει stop???

      Διαγραφή
  3. Αx αυτά τα pops!! To Rasberry με καλεί <3
    Pop Smats!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. προτιμω κ εγω το Mocha Pop,αλλα και το Blush,η το Papaya KAI TO Sugar φαινονται υπεροχα!καλη χρωματιστη χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ευχαριστώ για τα σχόλια σας κορίτσια... Καλή μας χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...