Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

"Ίσως" το αύριο του 2016 να είναι μαγικό!!

Γεια σου Fairy Girl...

Και καλή μας εβδομάδα!!! Στην σημερινή ανάρτηση θέλω να σου δείξω κάτι διαφορετικό! Θα σου δείξω και πιθανών να σου συστήσω κάποια κοσμήματα που μου έκαναν δώρο φέτος στις γιορτές... Κοσμήματα ελληνικά, προσιτά και πολύ πολύ πρωτότυπα!!!


Καταρχήν να σε συστήσω στο πιο αγαπημένο γούρι όλων των εποχών! Το "ίσως" είναι το γούρι για το 2016 από τα κοσμήματα NicoFilimon από την Κεφαλλονιά! Παίζοντας με το λογότυπο του 16 και της λέξης ίσως, σχεδίασε "ίσως" το πιο ωραίο γούρι που έχω φορέσει ποτέ!
Όταν μάλιστα σου έχει χαριστεί από χέρι αγαπημένο είναι σίγουρο ό,τι πρόκειται να συντροφεύει κάθε μέρα του 2016 μου!
Μπορείς να δεις εδώ και άλλα γούρια, παλαιοτέρων ετών, εξίσου ευφάνταστα! 

Στην συνέχεια θα σου δείξω τα νέα μου σκουλαρίκια από την ελληνική εταιρεία Arteon! Ένα ψαράκι με ζιργκονάκια, 2 πεταλουδίτσες μικρές και χαριτωμένες, επίσης με ζιργκονάκια και 2 απλές χρυσές μπιλίτσες για να κομψούν όμορφα τις πιο πάνω τρύπες των αυτιών μου.... Μόλις μου τα χάρισαν απλά τα λάτρεψα... Η αλήθεια είναι ότι αγαπώ να φορώ μικρά, κομψά σκουλαρικάκια τα οποία ομολογώ πώς δεν αλλάζω, παρά μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις!

Το τρίτο δώρο που λάτρεψα στην κυριολεξία είναι το βραχιόλι μου σε ροζ χρυσό, με ροζ ζιργκονάκια και μία πανέμορφη μικρή πεταλουδίτσα!
Και αυτό ανήκει στην εταιρεία Arteon... Μόλις άνοιξα την συσκευασία του ομολογώ πώς ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά.... Δεν συμφωνείς ότι είναι πανέμορφο?
Η εταιρεία Arteon εκτός από εξαιρετικό customer service, έχει και υπέροχα κομμάτια που διατίθενται είτε σε επιλεγμένα καταστήματα, είτε μέσω του eshop τους!  
Fb page of Arteon Jewellery...

Πώς σου φάνηκαν τα νέα μου αποκτήματα Fairy Girl?? Εύχομαι να έχουμε όλες μια τυχερή και όμορφη χρονιά! 

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

3 σχόλια:

  1. Υπέροχο το γούρι "ίσως" το λάτρεψα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πώς "'ισως" το λάτρεψες!χαχαχα !! Ευχαριστω για το σχόλιο σου!!

      Διαγραφή
  2. μαγικο βραχιόλι σε ροζ χρυσό, με ροζ ζιργκονάκια και μία πανέμορφη μικρή πεταλουδίτσα!το λατρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...