Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Velvet Goth with Glitters for Christmas!

Hello Fairies....

Μπήκαμε επίσημα πλέον στον Δεκέμβριο και τα Χριστούγεννα πλησιάζουν με βήμα ταχύ! Σου έχω πρόταση για τα νύχια σου άκρως πολύχρωμη και Χριστουγεννιάτικη! Οι γιορτές είναι συνυφασμένες με τα glitter και τις λάμψεις, οπότε αυτές δεν θα μπορούσαν να λείπουν από τα νύχια μας!


Τα Models Own Velvet Goth έχουν αυτό ακριβώς που χρειαζόμαστε! 5 υπέροχες εορταστικές αποχρώσεις με πολύ glitter! Εγώ σου δείχνω τις 4 από τις 5 που δοκίμασα και απλά ξετρελάθηκα!
Αγαπημένο το amethyst ένα σκούρο μωβ και ροζ-μωβ glitter! To Sardonyx είναι ιδανικό για σένα που αγαπάς τις βαθιές κόκκινες αποχρώσεις, σε συνδυασμό με πολύ κόκκινο glitter που το κάνει μοναδικό! Το Valerian είναι το επόμενο αγαπημένο μου, ένα βαθύ royal blue με γαλάζια glitter. Kαι το absinthe ένα υπέροχο πράσινο για σένα που θέλεις να ξεχωρίσεις! Το 5ο που δεν δοκίμασα είναι το Obsidian ένα μαύρο με πολύχρωμο glitter για να δώσει πολύ μυστήριο στις εορταστικές εμφανίσεις σου! 
Τι αγαπώ περισσότερο στα βερνίκια Models Own? Την μεγάλη τους διάρκεια, το ότι απλώνονται πανεύκολα και το ότι δεν μυρίζουν έντονα κατά την εφαρμογή τους, γεγονός που μαρτυράει την απώλεια των βλαβερών συστατικών που συνήθως περιέχουν τα βερνίκια! 
Τα Models Own Velvet Goth θα κρατήσουν στα χέρια σου σίγουρα 5 μέρες... και μπορεί και περισσότερο! Σκέφτεσαι κάτι πιο γιορτινό από τα Models Own Velvet Goth για τα νύχια σου??? Εγώ τα δικά μου τα βρήκα στο αγαπημένο μου Εyewish.gr (εδώ) που βρίσκω πάντα τα πιο ξεχωριστά προϊόντα ομορφιάς....
Πες μου ποια απόχρωση ξεχώρισες Fairy Girl?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

1 σχόλιο:

  1. Ωωωωω όλα μου άρεσαν βρε συ Μαίρη, με καταστρέφεις!! Επίσης πόσο τέλειο το όνομα της σειράς; Το λατρεύω! Φιλιά πολλά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...