Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Do you want SuperSoft hands during the Winter???

Γεια σου Fairy Girl...

Τώρα το χειμώνα η ανάγκη για ενυδάτωση του δέρματος μας είναι πρωταρχικής σημασίας και ιδιαίτερα στα χέρια μας, που "τρώνε" όλο το κρύο και την ταλαιπωρία! Σήμερα λοιπόν θα σου δείξω την αγαπημένη μου κρέμα χεριών που με φροντίζει εντατικά και καθημερινά! Το όνομα της είναι Moisturizing Hand and Nail Cream by PharmaLead.

Η εταιρεία είναι ελληνική και τα προϊόντα της βασίζονται σε φυσικά συστατικά!
Η Moisturizing Hand and Nail Cream έχει μια ιδιαιτέρως αποτελεσματική σύνθεση που περιέχει οργανικής καλλιέργειας λάδι ελιάς, που προστατεύει το δέρμα και βελτιώνει την εμφάνισή του, ουρία, γνωστό ενυδατικό συστατικό που ισορροπεί την υγρασία της επιδερμίδας και Αrgan Oil, σταθερό έλαιο που λαμβάνεται από την έκθλιψη των πυρήνων του ελαιοφοίνικα, Argania spinosa, το οποίο περιποιείται και αναζωογονεί την επιδερμίδα.

Το καλύτερο είναι ότι περιποιείται τα νύχια με την ίδια αγάπη που το κάνει για τα χέρια μου. Την έχω πάντα μαζί μου και έγινε η φετινή αγαπημένη μου κρέμα χεριών γιατί δεν είναι καθόλου λιπαρή και απορροφάται αμέσως!
Τα PharmaLead, NutraLead και EyeLead ανήκουν στην εταιρεία Vitorgan και είναι διαθέσιμα σε επιλεγμένα φαρμακεία! Επισκέψου την σελίδα τους στο fb (εδώ) αλλά και την επίσημη ιστοσελίδα τους για όλες τις λεπτομέρειες και τα προϊόντα τους! Η Vitorgan μετράει  πάνω από 60 χρόνια στον χώρο και έχει κερδίσει την αγάπη μου...

Εσένα ποιά είναι η αγαπημένη σου κρέμα χεριών Fairy Girl?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

1 σχόλιο:

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...