Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Invisibobbles are always a Good Idea!

Γεια σου Fairy Girl....

Η σημερινή ανάρτηση αφορά και πάλι τα αγαπημένα μου λαστιχάκια Invisibobbles! Αυτά τα περίεργα λαστιχάκια που μοιάζουν κάπως με καλώδιο τηλεφώνου και όμως δίνουν στα μαλλιά μου, όλα όσα κανένα λαστιχάκι δεν πρόσφερε μέχρι σήμερα! Υγιή μαλλιά, χωρίς ψαλίδα, χωρίς ίχνη από λαστιχάκι και το βασικότερο... χωρίς πονοκεφάλους!


Τα Invisibbobles κυκλοφόρησαν τη νέα χειμερινή σειρά "Around the World" η οποία αποτελείται από 4 νέα χρώματα, σε κουτάκια διαφορετικά το καθένα, εμπνευσμένα από μία χώρα!

Μπορντό (Burgudy Dream), πορτοκαλί παστέλ (Silky Season), γκρι (Letter From Grey) και μπλε (Universal Blue) είναι τα νέα χρώματα και συνδυάζονται απίθανα με όλες μας τις εμφανίσεις!

Άσε που ο χειμώνας θέλει χρώμα και οι κοτσίδες είναι πάντα της μόδας!

Κάθε κουτάκι περιέχει 3 Ιnvisibobble του ιδίου χρώματος και κοστίζουν 6-6.50€!
Επισκέψου την σελίδα της Invisibobble Greece/Cyprus και της Hair Pro για να ενημερώνεσαι για τις νέες κυκλοφορίες και τα σημεία πώλησης!
Και μην ξεχνάς και τα συλλεκτικά ροζ Pink Power που εχουν φιλανθρωπικό χαρακτήρα!


Εσύ τα έχεις δοκιμάσει τα αγαπημένα μου λαστιχάκια Fairy Girl? Πες μου τις εντυπώσεις σου από τη χειμερινή συλλογή!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

1 σχόλιο:

  1. Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα και έχω ακούσει καλές κριτικές καθώς δεν αφήνει το σχήμα τους στα μαλλιά που είναι πολύ καλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...