Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

How to stay matte all day with a liquid face soap!

Γεια σας Fairy Girls....

Ο χειμώνας μπαίνει σιγά σιγά και ήρθε η ώρα να αρχίσουμε να αλλάζουμε τα  προϊόντα περιποίησης της καθημερινής μας ρουτίνας! Αυτή η κρύα εποχή επιβάλλει διαφορετικές ανάγκες για το δέρμα μας, απ' ότι το καλοκαίρι! Μία αρκετά πιο ενυδατική κρέμα και ένα πιο ισχυρό καθαριστικό επιβάλλονται ειδικά για εμάς με τις μεικτές-λιπαρές επιδερμίδες! 


Λατρεύω το καθαρό πρόσωπο χωρίς σπυράκια, λιπαρότητα και γυαλάδα! Και ποιος δεν το αγαπά άλλωστε? Έτσι λοιπόν ειδικά στο πρωινό πλύσιμο του προσώπου μου επιλέγω πάντα ένα αφρίζον καθαριστικό που καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα μου και την απαλλάσσει από ρύπους και λιπαρότητα, δίνοντας μου ματ αποτέλεσμα για την υπόλοιποη μέρα! Πριν πολύ καιρό σου είχα μιλήσει εδώ για το Dermopur Gel Nettoyant που είχα δοκιμάσει σε travel size και με είχε καταπλήξει (review link)!
Ήρθε λοιπόν η ώρα να το αποκτήσω σε full size και να αρχίσω να το χρησιμοποιώ εντατικά!
Μετά από δύο μήνες, εντατικής χρήσης, έχω να πω το εξής: Η Castalia έκανε και πάλι το θαύμα της με το Dermopur Gel Nettoyant.
Πραγματικά καθαρό πρόσωπο, ματ αποτέλεσμα χωρίς λιπαρότητα που διαρκεί σχεδόν όλη μέρα και ελάχιστα ξεσπάσματα από ενοχλητικά σπυράκια! Έχει σμηγματορυθμιστική δράση και πολύ απαλό άρωμα φρεσκάδας! 

Λάτρεψα την νέα του διάφανη συσκευασία που επιτρέπει στο γαλαζοπράσινο σαπούνι να φαίνεται. Η ποσότητα του είναι 150ml αλλά χρειάζεται πραγματικά ελάχιστη ποσότητα για κάθε πλύσιμο! 

Εγώ το χρησιμοποιώ κάθε πρωί σε συνδυασμό με το αγαπημένο foreo luna μου και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη! Μέσα σε ένα μήνα χρήσης, πιο σφιχτοί πόροι, λιγότερα σπυράκια και μαύρα στίγματα και ορατά πιο ματ πρόσωπο στην διάρκεια της ημέρας! Αν δε, το χρησιμοποιήσεις σε συνδυασμό με την Dermopur κρέμα προσώπου (με χρώμα ή χωρίς) τότε θα δεις την λιπαρή επιδερμίδα σου να αλλάζει αισθητά, προς το καλύτερο!
Αν δεν το έχεις δοκιμάσει και έχει μεικτή επιδερμίδα.Fairy Girl, να το κάνεις...σου το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Αν πάλι το έχεις δοκιμάσει θα χαρώ να μου πεις την γνώμη σου!
Μπορείς να διαβάσει περισσότερα reviews για τα Castalia  που έχω δοκιμάσει, εδώ

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

1 σχόλιο:

  1. Χρήσιμες πολύ οι πληροφορίες,ειδικά για εμάς με μεικτό και λιπαρό δέρμα!
    Δε το έχω δοκιμάσει...Γενικά προιόντα της CASTALIA δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μου...Είχα καλυφθει χρησιμοποιώντας το καθαριστικό της Normaderm Vichy και δεν επιχείρησα να αλλάξω....Αλλά τώρα τελευταία,έχω παρατηρησει οτι αφυδατώνει πολύ το πρόσωπο,σε καθημερινή χρήση,το απλό cleanser φυσικά,όχι το face scrub της σειράς...Θα ήθελα να το δοκιμάσω πολύ!!!Ευχαριστούμε για τις όμορφες συμβουλες Fairy^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...